Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kirkosta eronneita ?

Vierailija
14.11.2014 |

Olen harkinnut mutta vaan sen takia että säästäisi sen verorahan .

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan meitä montakin.

Vierailija
2/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on lähes kaksi miljoonaa uskonnoista eronnutta suomalaista. Itse en missään nimessä halua mihinkään taivaaseen kuuntelemaan lisää jeesus paskaa kuolemani jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:40"]

Meitä on lähes kaksi miljoonaa uskonnoista eronnutta suomalaista. Itse en missään nimessä halua mihinkään taivaaseen kuuntelemaan lisää jeesus paskaa kuolemani jälkeen.

[/quote]

Öööö, miten kirkkoon kuuluminen liittyy uskoon. Minä olen eronnut kirkosta, mutta en uskosta. Näin on moni muukin. Kirkkoon kuuluu enemmänkin tapakristittyjä, jotka ei ole koskaan edes miettineet uskonasioita.

Vierailija
4/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täällä uskovainen kirkosta eronnut, ei Jeesuksesta.

Vierailija
5/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseeköhän taivaaseen sitten  jos kuolee yllättäin ?

Vierailija
6/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:43"]

[/quote]

Täällä uskovainen kirkosta eronnut, ei Jeesuksesta.

[/quote]Samoin täällä. T: entinen kirkon työntekijä

Vierailija
7/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, minä erosin muutama päivä sitten. Syitä on monia; en halua maksaa 900 euroa vuodessa palvelusta, jota en käytä. Se on ihan hirveän iso raha. En hyväksy kirkon harjoittamaa syrjintää. En hyväksy kirkon harjoittamaan työpaikkasyrjintää ja simputusta, siellä kohdellaan ihmisiä huonosti. Lisäksi mielestäni kirkonkin pitää tulla nykypäivään ja sovittaa palvelunsa tulojensa mukaan, ei se voi olla mikään koskematon saareke, pitäkööt sielläkin YT:t niinkuin kaikkialla muuallakin on. Niin, ja minä saan uskoa ihan mihin haluan vaikken kirkkoon kuuluiskaan.

Vierailija
8/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tein eron. Mutta miten siinä oli ne tulojen kohdat valmiina ja ei vaihtunu vaikka mitä olis tehny. Laskeeko ne kuitenkin mun oikeista tuloista ne ?

Vierailija
9/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kirkkoon mutta uskon kuitenkin jumalaan ja jeesukseen

Vierailija
10/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti, otin sairauskuluvvakuutuksen sillä rahalla ja satku jäi vielä muuhuh per vuosi

Vierailija
11/11 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kirkosta monta vuotta sitten. Maksaisin palveluista, jos se kävisi päinsä. Olisi hinnoiteltu häät, hautajaiset yms. Niinhän kaikista muistakin palveluista maksetaan, alvi voisi olla nolla :)