Jeesus joi usein viiniä
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli radikaali kapinallinen! " Minä olen tullut tuomaan miekan!" Tarkoittaen ulkokultaisten, tekopyhien fariseusten kaatamista.
Jeesusta ja kapinallisuutta tarvittaisiin kipeästi myös nykyisin puhdistamaan rappioitunut kirkko ja ajamaan tämän päivän kauppamiehet ja rahanvaihtajat eli palkkapapit ruoskalla ulos kirkosta. Koko viheliäisen palkkapapiston niin, että liperit vaan vilahtaisivat kun roistolaumaa vietäisiin hornantuuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli hieno mies. Meitsin idoli.
Näin on. Hän oli uhka papistolle ja he päättivät ristiinnaulituttaa hänet ennen kuin uhkaisi heidän valta-asemaansa. Pelkuruuttaan laittoivat vielä roomalaiset tekemään likaisen työn. No, papit on pappeja. Silloin ja nyt.
Kristityt ovat kulttuurisesti omineet kaiken hyvän juutalaisilta ja demonisoineet heidät Nasaretin Jeesuksen vuoksi.
Mitä on se hyvä mitä kristityt ovat omineet juutalaisilta? Yllättävän rauhallisestihan muuten kristityt ovat ottaneet tuon sanhedrinin päätöksellä toteutetun Jeesuksen, kristityille Jumalan, ristiinnaulitsemisen. Ei demonisoinnista puhettakaan.
Jeesus ei ollut pedari profeetan tapaan, eikä kannattanut huumeiden laillistamista vihreiden tapaan.
Eikö Luoja ole luonut tämän kaiken myös ne viinirypäleet .....onhan se meidänkin luonut .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli radikaali kapinallinen! " Minä olen tullut tuomaan miekan!" Tarkoittaen ulkokultaisten, tekopyhien fariseusten kaatamista.
Jeesusta ja kapinallisuutta tarvittaisiin kipeästi myös nykyisin puhdistamaan rappioitunut kirkko ja ajamaan tämän päivän kauppamiehet ja rahanvaihtajat eli palkkapapit ruoskalla ulos kirkosta. Koko viheliäisen palkkapapiston niin, että liperit vaan vilahtaisivat kun roistolaumaa vietäisiin hornantuuttiin.
Niin siis Jeesus ajoi temppelistä ulos myyjät jotka oli juutalaisia arabeja ja siellä on moskeija nykyäänkin. Ei Jeesus kristittyjä mihinkään aja .
Kristityt ovat kulttuurisesti omineet kaiken hyvän juutalaisilta ja demonisoineet heidät Nasaretin Jeesuksen vuoksi.