Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulle tulisi tilaisuus, niin valitsisitko

Vierailija
14.11.2014 |

rahan vai rakkauden ? (Mikäli et saisi molempia) Mietin tässä vain asiaa, kun minun eräs tuttuni päätti jo teininä, että hän aikoo hankkia rikkaan miehen keinolla millä hyvänsä. No, nyt hän näyttää saavuttaneen tavoitteensa. Hänellä on miljonääri mies (todella menestyneen yrityksen omistaja) ja heillä on yksi yhteinen lapsi. Mies ei olisi tätä lasta halunnut pitää (ystäväni oli lopettanut pillereiden syömisen kertomatta miehelle) ja hän myös petti naista ainakin suhteen alkuaikoina useasti. Nainen kuitenkin päätti pitää kynsin hampain kiinni miehestä ja suhteestansa. Nyt he ovat juuri rakennuttaneet upean omakotitalon meren rannalle ja kuulemma ovat menossa kihloihin. Mies on suurimman osan vuodesta poissa kotoa töiden puolesta ja tämä nainen (jolla ei ole mitään koulutusta/töitä) hoitaa kotia ja lasta. Mikäli sinulle tulisi mahdollisuus, niin valitsisitko miehen joka takaa korkean elintason jne vai etsisitkö mieluummin elämäsi rakkauden välittämättä miehen taloudellisesta tilanteesta ? Kaipa jotkut ovat aidosti onnellisia tämän naisen kaltaisessakin tilanteessa. Itse en ikinä voisi elää miehen rahoilla, sillä koko aika olisi tunne siitä, että olisin ikäänkuin velkaa hänelle ja tavallaan "alempiarvoinen". 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden. Mitäköhän nainen meinaa tehdä sitten, jos mies päättääkin vaihtaa parempaan? En haluaisi koskaan olla taloudellisesti riippuvainen kenestäkään. Varsinkaan miehestä. Enkä muutenkaan ymmärrä tuollaisia onnenonkijoita ja vielä vähemmän näitä miehiä, jotka ovat halukkaita elättämään sellaisia.

Vierailija
2/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ääripäät on nuo vaihtoehdot. Suurin osa suomalaisista on keskivertopalkansaajia, jotka ovat menneet naimisiin rakkaudesta. Mutta joo, jos noista vaihtoehdoista niin sitten rakkaus. Tosin, olen kyllä sitä mieltä, että sitä rakkautta koetellaan kaksin verroin köyhässä perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan, jos vaihtoehtoina olisi miljonääri tai rutiköyhä.

Vierailija
4/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden minäkin. Henkisesti tulisi raskaaksi eläminen suhteessa ilman välittämistä. Ei siinä vaiheessa jaksaisi iloita mistään kalliista tavaroistakaan.

Vierailija
5/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valinnut rakkauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä