Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan tärähtänyt? :D

Vierailija
14.11.2014 |

Ennen kesää kiinnostuin eräästä miehestä, jonka lapsi oli samassa päiväkodissa lapseni kanssa. Muutamia kertoja vain moikattiin, ei sen kummempaa. Huomasin hänen kiinnostuneet katseensa ja kiinnostuin itsekin. Olemme molemma perheellisiä. Nyt näen häntä enää harvoin, mutta kohtalaisen lähellä asuu niin välillä häntä näkee ohimennen. Nyt en saa häntä mielestäni millään. Joka päivä ajattelen häntä, katson aina autoja nökyykö häntä. En vain saa mielestäni. Tiedän, että tämä on ihan tyhmää ja järjetöntä, mutta niin toivon törmääväni häneen vaikka kaupassa. Auttakaa!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava ja itsekäs huora olet. Rikkoisit perheen että pääsisit paneskelemaan varattua ulkoa? Lasten mielenterveydellä voi heittää vesilintua kunhan vaan mamma pääsee harrastamaan seksiä? Ero on lapsille kova pala, älkää hankkiko lapsia jos ette pysty ajattelemaan muuta kuin itseänne.

Vierailija
42/45 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ala itseäni tyrkyttämään enkä naurunalaiseksi tekemään. Hävettää vain itseäni, että olen niin "jumittunut" häneen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletteko sitä mieltä, että mminun pitäisi lopettaa kokonaan hänen ajattelemisensa ja katselu julkisilla paikoilla näkyisikö häntä? Elämä muuttuisi aika tylsäksi :D

ap

Vierailija
44/45 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:09"]

En tietenkään ala itseäni tyrkyttämään enkä naurunalaiseksi tekemään. Hävettää vain itseäni, että olen niin "jumittunut" häneen.

ap

Aivoissasi on joku häiriö. Otat itseäsi niskasta kiinni ja lopetat tuollaiset epätodelliset haihattelut.

[/quote]

Vierailija
45/45 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäpä jos tämä ei olekaan pelkkää epätodellista haihattelua? Jos hänkin ajattelee minua?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi