Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua tuijotetaan yliopistolla

Vierailija
14.11.2014 |

En ole tietääkseni loukannut ketään tai tehnyt mitään outoa. Näytänkin ihan normaalilta. Silti viimeisen parin viikon aikana on alkanut kummallinen käytös muissa opisjelijoissa. Välillä saan tuimia mulkaisuja, välillä mua vilkaistaan ja sitten jotenkin hymyillään ittekseen omahyväisesti. Ilmeisesti musta siis liikkuu jotain huhuja, mutta oon aika järkyttynyt, että vielä yliopistolla toimitaan näin! Ahdistaa mennä kampukselle. En halua katsoa ihmisiä silmiin. Inhottaa vaan ajatuskin lähteä luennolle tai hoitamaan asioita sinne. En saa mielenrauhaa, kun mietin, mitä ihmettä oon tehnyt väärin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alaa opiskelet?

Vierailija
2/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei edes tunne sua! Mene psykologin puheille, sieltä saat apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 07:06"]Mitä alaa opiskelet?
[/quote]

En halua kertoa. Vaikka aloitus onkin niin epämääräinen, en halua pienintäkään mahdollisuutta, että joku tunnistaisi minua. Sanon vaan, että tällä alalla on yleensä mukavia ja rentoja ihmisiä. Yhtäkkiä niiden käytös on muuttunut. -AP

Vierailija
4/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liiku huhuja, eikä kukaan tuijota. Ei kuulosta nyt juttu ihan normaalilta.

Vierailija
5/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijotetaan uimahallissa.

Vierailija
6/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla vähän harhoja. Sua kukaan kato. Olet normaali ihminen siinä missä muutkin mutta saatat olla psyykkisesti liian kuormittunut ja oireilet noin. Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yliopistolla todellakaan ei tyydytä pelkästään mulkoilemaan, vaan juttu kuuluu ja kauaksi, vaikka ei olisi mitään todellisuusperää. Todennäköisesti vain ylireagoit katseisiin, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän