Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki akateemiset sisäisesti pyrkyreitä ja keplottelijoita?

Vierailija
14.11.2014 |

Olen useampaa tässä seurannut ja kyllä täytyy myöntää, että hämmennyksiä on tullut. Tuntuu, että moraali huononee moneltä mitä korkeammalle tässä elämänpyörässä kapuaa. Koiviston lievät toimetkin kieltämättä kummastuttavat.

Näin matalapalkka-alalla olevani tunnen velvollisuutta auttaa köyhien maiden lapsia ja eritoten tyttöjen asemaa. Minä olen pärjännyt ainakin vielä pienellä palkallani, mutta tuntuu, että rikkaille ei riitä mikään. Ovatko suuri osa heistä menneet sekaisin? Missä on aito halu auttaa ja lähimmäisen rakkaus?

Ennen pidin Stubbiakin todella pätevänä, fiksuna ja sanavalmiina miehenä, enää vain leuhkana. Muistakaa hyvät ihmiset yleensäkin, jos ette jotain oikeasti tarkoita, se yleensä näkyy teistä.

Ja hei.. Voin olla väärässäkin. Nyt vain tuntuu tuolta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:06"]

Akateeminen eroaa "taviksesta" siten, että osaa ajatella kriittisesti ja itsenäisesti, ei vain toista aiemmin esim. av-palstalta lukemaansa. Vink.

[/quote]

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Sekä duunareissa että akateemisissa on ihmisiä joilta puuttuu täyisin itsenäinen ja kriittinen ajattelu.

Suuri osa ns akateemisista on täysin vietävissä, ova tihan täysiä lampaita seuratessaan jotakuta tai jotain aatetta.

Itse olen akateemista vanhempien lapsi, nyt akateemisesta koulutettu, mutta työskentelin kymmenisen vuotta ei akateemisessa työssä ennen koulutuksen hankkimista. Ja voin todellakin sanoa, että niissäkin piireissä on paljon tosi fiksuja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän