Onko 7 vuoden ikäero paha?
Olen tavannut Tinderissä mukavan oloisen 22v naisen ja ollaan juteltu paljon, mahdollisesti pian näkemässä. Itse 29v. Mietin että onko kuinka "hyväksyttävä" ikäero
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäni oli 15 vuotta vanhempi, nyksäni 7 vuotta nuorempi. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän sillä on merkitystä.
Vanhemmiten on merkitystä kun toinen on vanhempi. Meillä ikäero 7 vuotta. Minä alle 60, hän vanhempi. Voisin vielä reissata. Häntä ei enää huvita. Ikävä tilanne.
Juuri näin, vanhetessa ikäero alkaa taas korostua. Meillä myös 7 vuotta, mies on 53, minä 46. Mies on ihan pappa, minulla taas kroppa vielä ihan samassa kunnossa kuin 30 vuotta sitten ja mieli edelleen utelias.
Mutta parikymppisten ei tänne asti tarvitse suunnitella, harva pysyy näin pitkään yhdessä kuitenkaan ja ei sitä koskaan tiedä miten asiat menee. Tuossa iässä 7 vuotta on vielä ihan ok ikäero, itse asiassa se on juuri se raja milloin psykologisestikin nähdään kahden täysi-ikäisen olevan vielä samalla kartalla. Siitä jos ikäero kasvaa niin aletaan olla eri maailmoista.
53-vuotiaan ei vielä kuulu olla mikään "pappa"
Mielenkiinnosta kysyn, että minkä muun ikäisiä naisia sinulle olisi tarjolla? Ihan siis vilpitön kysymys.
Minuakin kiinnostaa tietää, että minkä ikäiset naiset sinusta noin muutoin ovat kiinnostuneet viime aikoina?
Ei ole jos osapuolet täysi-ikäisiä eikä ikäero haittaa heitä.
Omilla vanhemmillani on ikäeroa 7 vuotta eikä siinä ole mielestäni mitään outoa.
Juuri näin, vanhetessa ikäero alkaa taas korostua. Meillä myös 7 vuotta, mies on 53, minä 46. Mies on ihan pappa, minulla taas kroppa vielä ihan samassa kunnossa kuin 30 vuotta sitten ja mieli edelleen utelias.
Mutta parikymppisten ei tänne asti tarvitse suunnitella, harva pysyy näin pitkään yhdessä kuitenkaan ja ei sitä koskaan tiedä miten asiat menee. Tuossa iässä 7 vuotta on vielä ihan ok ikäero, itse asiassa se on juuri se raja milloin psykologisestikin nähdään kahden täysi-ikäisen olevan vielä samalla kartalla. Siitä jos ikäero kasvaa niin aletaan olla eri maailmoista.