Onko 7 vuoden ikäero paha?
Olen tavannut Tinderissä mukavan oloisen 22v naisen ja ollaan juteltu paljon, mahdollisesti pian näkemässä. Itse 29v. Mietin että onko kuinka "hyväksyttävä" ikäero
Kommentit (66)
Mitä väliä ikäerolla, jos muuten sopii yhteen? Kaikki muu merkitsee, ei ikä.
Ei ole paha. Ite seurustelin 17 vuotiaana 24 vuotiaan kanssa.
No ei ole mikään, kumpikin aikuisia. Itse olin 21 ja mies 27,5 kun alettiin "oleen" ja nyt 16 vuotta myöhemmin edelleen yhdessä.
Jos kumpikin on täysivaltaisia aikuisia, niin ei ole liian iso ikäero. Tietenkin silloin on, jos toinen on vielä lapsi, esim. 15.
Mulla ja mun miehellä on 6 vuotta ikäeroa. Tavattiin, kun olin parikymppinen. Ei koskaan ongelmia iän takia.
Nainen hädintuskin teini-iän ylittänyt... ei oikein herätä positiivisia ajatuksia tuo mies
Jos ollaan yli 30 niin ei haittaa enää ikäerot.
Suurimmat juoksut ja hölmöilyt jo takana molemmilla.
Alle 30v miehet ovat yleensä tosi lapsellisia mut toisaalta tunnen yli 40v tosi lapsellisia miehiäkin 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei hyväksyttävä ikäero.
?
Suht normaali ikäero. Tosin elämäntilanne vaikuttaa, jos sinä olet ollut jo vuosia vakaasti työelämässä ja toinen vasta aloittelee opintojaan ja haluaa viettää opiskelijaelämää niin ei välttämättä toimi.
Onko tämä oikeasti nyt sun suurin huolesi ?
Jos kumppani on täysi-ikäinen ja täysjärkinen ei ole mitään muita ikärajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
On paha, on. Olit 19 kun tuo tytteli oli vasta 12. Saamarin pedofiili!
Itse taisit olla puskapissalla, kun aivoja jaettiin.
Toisin päin toi ikäero olisi parempi. Nyt nainen joutuu elelemään vähintään 15 vuotta leskenä.
Ei se minusta mikään paha ikäero ole. Minäkin olen vasta 76 vuotias ja naisystäväni on jo 68!
Ikäero ei ole koskaan lähtökohtaisesti paha.
No ei ole paha. Itse olen 29v nainen ja lähimmät ystäväni ovat 21-29-vuotiaita. Bestikseni on juurikin seitsemän vuotta nuorempi eli nyt 22v. Hänellä on joistain asioista enemmän elämänkokemusta kuin minulla, ja minulla taas sitten joistain sellaisista mistä hänellä ei ole.
Alle kymmenen vuotta ei ole mielestäni mikään mainittava ikäero, jos kumpikin osapuoli on yli 20v.
No ei toiminut. Tuli pedari olo. Mutta meillä oli sukupuolet toisinpäin.
On liian iso, aivan liian iso. Ero 20-vuotiaan ja 25-vuotiaan välillä on valtava, ei tuo tyttö tule olemaan sama ihminen enää parin vuoden päästä.
Lisäksi kun mietit pidemmälle niin naiset elävät miehiä pidempään eli hänelle luvassa pitkät vuodet yksin ja sitä ennen omaishoitajana vaikka hän vielä olisi terve ja reipas. Haluaisitko tämän kohtalon rakastamallesi ihmiselle? Toivottavasti et.
Tosin pakko sanoa että en tajua mitä hänkään kuvittelee tuosta saavansa. Jotkut naiset vain ovat vähän tyhmiä kai.
Ihan tavallinen, normaali ikäero tässä tapauksessa. Voisi olla vaikka ykkönen edessä ja silti tyypillistä biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Alle kymmenen vuotta ei ole mielestäni mikään mainittava ikäero, jos kumpikin osapuoli on yli 20v.
*yli 30v
Alle 25-vuotias on vielä keskenkasvuinen.
On toi aika paljon