En saa orgasmia mieheni kanssa
En tule uuden mieheni kanssa. Kuinka voisin neuvoa miestä? Olen kokeillut kaikkea mitä keksin ilman menestystä. Olen aiempien miesten kanssa tullut yhtä lukuun ottamatta kun kyse ollut pidemmistä suhteista. Einsiittiöitä pitäisi olla vikaa ylä eikä alapäässä. Vibralla tulen kyllä aika helposti. Mitä miestä voisi kehottaa kokeilemaan?
Kommentit (6)
Ai meidän pitäisi kertoa sulle mistä sinä kiihotut ja tykkäät?
Miksi meidän pitäisi vatvoa jonkin horon orkkuja.
Vibra sänkyyn mukaan. Mä en oikein ymmärrä, miksi lelujen otto mukaan seksiin ei ole luontevaa. Ei se itsellenikään ole, vaikka se olisi järkevintä.
Vibra sänkyyn mukaan. Mä en oikein ymmärrä, miksi lelujen otto mukaan seksiin ei ole luontevaa. Ei se itsellenikään ole, vaikka se olisi järkevintä.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:41"]
[/quote]
on sekin yksi vaihtoehto, mutta en ole niitä muiden miesten kanssa tarvinnut. Nyt sitten hoitelee itseni jälkikäteen ja alkaa halut hiipumaan. Mitä enemmän miestä neuvon sen huonommaksi menee... Tai mies toistaa hetken niin kuin neuvottu ja alkaa touhuta omiaan hetken kuluttua.
ap
Päivän uusavuttomin...