Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pystynks mä menemään mihin tahansa Elisan liikkeisiin!?
10.09.2014 |
Helsingissä!?
Kun on nyt vähän ongelmia näiden liittymien ja laskujen kans, enkä kehtais mennä siihen yhteen ja samaan liikkeeseen mistä sillon tämän liittymänkin otin... ja tossa ois toinen Elisa muutenkin vähän lähempänä...
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Et voi mennä, voit hoitaa asiaasi vain ja ainoastaan siinä yhdessä ja samassa. Ja saman henkilön kanssa! muut ei tiedä asiasta mitään
Alue: Aihe vapaa
Pystyt.