Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko eronnut koskaan saada hyvää suhdetta uuden kumppanin sukuun?

Vierailija
25.09.2021 |

Tässä mietin, että onkohan täysin mahdoton haave, että ns toisella kierroksella oleva voisi oikeasti päästä tunnetasolla myös kumppanin sukuun osaksi. Saako mitenkään sellaista lämmintä suhdetta joka syntyy kuin luonnostaan ensimmäisen kerran naimisiin mennessä ja yhteisiä lapsia hankkimalla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana sun ja mun lapset, kuinka huomioidaan?

Vierailija
2/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii aikaa. Varmaan osittain ulkopuolinen tulee aina olemaan "entisten" lapsien kanssa uudessa suvussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi saada.

Vierailija
4/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvit hyväksyntää muilta?

Vierailija
5/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää päästä sukuun, mitä sillä haluat? Tuntuu, että väkisin halutaan pitää kiinni jostain perinteisistä rakenteista, vaikka niitä nykypäivänä ei niin tarvita. Kait nyt sivistyneet nyksän sukulaiset hyväksyvät sinut ihan ihmisenä.

Vierailija
6/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvit hyväksyntää muilta?

Tykkäisin, että olisi läheisiä ihmisiä elämässä. En haluaisi olla yksin.

Vierailija
7/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin koen päässeeni, mutta samalla hyväksyn sen, etten koskaan voi olla appivanhemmille samalla tavalla tärkeä kuin heidän lastenlastensa äiti. Mieheni ex on nainen, joka teki heistä isovanhempia. Joten vaikka hän teki mieheni elämästä helvettiä ja appivanhemmat ovat monesti todenneet näkevänsä, miten paljon onnellisempi poikansa on minun kanssa, en kuitenkaan koskaan ole heille samalla tapaa tärkeä kuin miehen exä.

Vierailija
8/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi saada? En itse ainakaan kaipaa yhtään nykyistä parempaa suhdetta puolisoni sukuun. Tapaan lähimpiä sukulaisia kerran, max kaksi kertaa vuodessa, ja se riittää minulle oikein hyvin. En ole ketään heistä kokenut mahdolliseksi uudeksi sydänystäväksi.

Vierailija
9/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu niin kovin ihmisistä ja heidän luonteistaan.

Vierailija
10/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä lähtökohdasta, että oletko kenties iskenyt ukkomiehen ja hajottanut lapsiperheen. 

Sellaista ei vanhemmat anna koskaan oikeasti anteeksi, vaikka saattavat hyvin tunteitaan peitelläkin. 

Vierailija
11/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä lähtökohdasta, että oletko kenties iskenyt ukkomiehen ja hajottanut lapsiperheen. 

Sellaista ei vanhemmat anna koskaan oikeasti anteeksi, vaikka saattavat hyvin tunteitaan peitelläkin. 

Ei ole kyse sellaisesta, ei kuulu tapoihini ollenkaan. Ymmärrän täysin jos silloin ei uusi miniäkokelas lämmitä mieltä.

Vierailija
12/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Omasta ja kavereiden kokemuksesta puhun.

Vierailija
13/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-anoppi inhosi minua (ilman syytä), mut nykyisen miesystävän äiti pitää minusta.

Vierailija
14/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on se ukkomies, joka perheen hajottaa. En ymmärrä tätä ajatuskulkua, että vieras nainen vaan tulee ja vie miehen, ihan kuin miehellä ei olisi mitään sananvaltaa asiaan. Mies tekee itse tietoisen valinnan jättäessään perheensä ja lähtiessään toisen mukaan.

Vierailija
15/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi saada :) Minulla on pieni lapsi aiksisemmasta suhteesta (isän kanssa ei olla missään tekemisissä). Lapseni ja nykyinen kumppanini ovat kiintyneitä toisiinsa. Myös uudet appivanhemmat ovat ikionnellisia kun olen heille tuonut lapsenlapsen, joita ei ennestään heillä ole.

Vierailija
16/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ollut kyllä sellaista ensimmäisessäkään liitossa ja mitä väliä?

Vierailija
17/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä kohtaako luonteet. Olen veljeni eksän kanssa enemmän tekemisissä kuin veljen kanssa ja veljen uuden kumppanin kanssa sanotaan vaan hyvää päivää. Ollaan niin erilaisia ihmisiä kuitenkin. Kohteliaita tietysti ollaan aina.

Vierailija
18/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessani. Exän äiti tykkäsi minusta kovasti. Ja miehen kanssa olimme sopivia toisillemme. Miehen lapsi ja exä teki kiusaa minkä ehti. Lopetin suhteen, koska elämässä voi päästä helpommallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi