Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

veroja 40%

Vierailija
13.11.2014 |

Veroa menikin 40% palkasta koska en ajoissa huomannut reagoida. Tilille tulee 765€ josta maksan 630€ vuokraa sekä 90€ sähkölaskun. Ei paljon naurata, ensi palkka sitten kuukauden päästä ja silloin ei mene lainkaan veroja mutta siihen onkin neljä viikkoa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei naurata ollenkaan. Sain juuri tämän vuoden viimeisen palkkani. Laskin koko vuoden nettoni, joka on 55,7% brutosta. Toivon todellakin, että tästä vuodesta tulee palautuksia. Suomalainen keskiluokka verotetaan hengiltä!

Vierailija
2/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elele luottokortilla, lainaa vanhemmilta tai siirrä sähkölaskun eräpäivää ja kituuttele? 135 eurolla kyllä pärjää, mutta kivaa tuskin tulee olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa typeryyttä. Mä maksan koko vuoden reilusti, joten aina tulee palautusta ja voi ottaa vaikka marraskuun ilman veroja. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.

Vierailija
4/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pärjään mutta hävettää selitellä vuokraisännälle joka muutenkin on ollut ystävällinen ja joustava. Luottokortteja ei ole ja mistään en voi lainata. Itkemiseen tää ilta on mennyt.

Vierailija
5/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siirrä sähkölaskua mieluummin kuin vuokraa? Sähköyhtiöllä se sun myöhässä oleva 90 euroa ei tunnu missään, yksityisellä vuokraisännällä voi tuntua. Tai oletan että oot yksityisellä vuokralla.

Vierailija
6/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä auta kun lompsia sossun luukulle vaikka tuskinpa sieltä mitään apua saa tai sitten maksan kaksi vuokraa ensi kuussa jos vuokraisännällä riittää ymmärrystä. Ei se tossa ajassa mua pihallekaan voi heittää. Mutta harmittaa kovasti. Onhan tämä oma moka en minä muuta väitäkään. Joskus vaan tulee sellainen tunne että mitä vielä voi mennä vikaan. Nyt pitäisi sitten vielä jaksaa hymyillä ja olla ystävällinen töissä vaikka itkettää koko ajan.

ap

Vierailija
7/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:50"]Joo, ei naurata ollenkaan. Sain juuri tämän vuoden viimeisen palkkani. Laskin koko vuoden nettoni, joka on 55,7% brutosta. Toivon todellakin, että tästä vuodesta tulee palautuksia. Suomalainen keskiluokka verotetaan hengiltä!
[/quote][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:53"]Elele luottokortilla, lainaa vanhemmilta tai siirrä sähkölaskun eräpäivää ja kituuttele? 135 eurolla kyllä pärjää, mutta kivaa tuskin tulee olemaan.
[/quote]Millä 135 eurolla? 45 euroahan tuosta jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän