Käryyttääkö muiden miehet ruokia?
Jälleen kerran mies paistoi makkaroita itselleen ja koko talo haisee makkarankäryltä kun ei laittanut liesituulentinta päälle. Ilmalämpöpumppu puhalsi ihanasti käryt ympäri kämppää. Oon raskaana ja mua yököttää muutenkin monet hajut. Miksi ruoka pitää aina polttaa ennen kuin sen voi syödä???
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:00"]Se että olet raskaana ei oikeuta sinua valittamaan turhista asioista joista voit mennä huomauttamaan miehellesi.
[/quote]
Itseasiassa oikeuttaa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:00"]
Se että olet raskaana ei oikeuta sinua valittamaan turhista asioista joista voit mennä huomauttamaan miehellesi.
[/quote]
Öh.. mitä yrität sanoa? Minulla ei ole oikeutta valittaa täällä? Valittaahan moni muukin. Miksi minä en saisi?
Joo eihän toi tietysti kivaa ole. Auttaako asiaa jos sanot siitä miehelle, vai oletko ottanut umpi juntin miehekses?
Olisitko voinut mennä laittamaan sen liesituulettimen päälle sen sijaan, että marttyyrina seurasit ruuanlaittoa ja yökit hajua? Tai ihan vain sanoa "laittaisitko tuulettimen päälle?".
Ap on uusavuton idiootti. Siinä syy, miksi täällä vinkuu, eikä puhu äijänsä kanssa asioista.
Tietenkin tulin eka valittaan tänne... Hohhoijjaa.. Laitoin tott kai liesituulettimen päälle ja ristivedon mutta ei se käry tästä vanhasta talosta helpolla lähde. Sori kun avauduin. Olen kai ainoa joka on raskaana ollessa herkkänä ja pahoinvoiva. Mutta palstan vittuiluun voi aina luottaa. AP
Paistaminen saa miehistä esiin luolamiehen. Siksihän ne hankkii mielellään jättikokoisia grillejä pihalle ja grillaa makkaraa parta ja kulmakarva kärventyneinä. Onnellista odotusta sinulle!
Voi miesparkaa. Todellinen uhrivaimo raskaana.
Olen asunut mieheni kanssa 3 vuotta yhdessä. Suurimmaksi osaksi minä teen ruuat ja mies silloin tällöin. Hän yleensä maustaa ruuan pilalle. Vaikka kuinka monesti sanonut että maista välillä äläkä vaan tyrkytä sitä maustetta sinne ni eih. No teki toissapäivänä niin kuin ohjeistin ja hyvää ruokaa tuli ^·^
Onko ilmaantunut asioita, joita hän osaa tehdä oikein? Oppiikohan hoitamaan lasta, vai joudutko neuvomaan kaiken, koska tiedät paremmin?
Meinaako ap että mies onnellisena syö ne makkaransa vastedes kylminä koska ap raskauden vuoksi kilahtelee 10 kertaa tunnissa milloin mistäkin? Mitä jos opettelisit sietämään normaalielämää, itsepä halusit raskaaksi.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:19"]
Meinaako ap että mies onnellisena syö ne makkaransa vastedes kylminä koska ap raskauden vuoksi kilahtelee 10 kertaa tunnissa milloin mistäkin? Mitä jos opettelisit sietämään normaalielämää, itsepä halusit raskaaksi.
[/quote]
Normaalielämää käryttää kämppä? Jep jep, ei meillä yleensä ole ihan normaalia, toki vahinkoja sattuu
Se että olet raskaana ei oikeuta sinua valittamaan turhista asioista joista voit mennä huomauttamaan miehellesi.