Haluatteko kuulla aivan uskomattoman jutun!!
Tuli mieleeni tuosta " minkä ikäisenä menetit neitsyytesi" - jutusta.
Itse menetin neitsyyteni 14- vuotiaana reilu 50- vuotiaalle miehelle, vapaaehtoisesti. Olin hevostyttö ja hoidin hänen hevosiaan... ja hän minua! Olin rakastunut tähän mieheen... oikeasti!
No, joo, mutta pointti ei ollut se.
Suhdetta kesti kolmisen vuotta, kunnes 17 vuotiaana alkoi oman ikäiseni pojat kiinnostamaan ja aloin seurustelemaan luokkakaverini kanssa. Vanhemmilleni hän oli ensimmäinen poikaystäväni.
Kun kerroin seurustelusta tälle viisikymppiselle tallinomistajalle (ja siitä, etten enää aikoisi puuhailla hänen kanssaan sängyssä), hän antoi minulle porttikiellon tallilleen.
Ei mennyt montaakaan viikkoa, kun isäni sai paskahalvauksen luettuaan salaa päiväkirjaani. Sielä olin mm. pohtinut olevani raskaana tallin omistajalle ja muutenkin hehkuttanut suhdetta mieheen.
Ajattelin, että isäni tappaa minut (ja sen tallinomistajan myös), mutta parin päivän saarnaa kummempaa siitä ei tullut. Sanoi kyllä tekevänsä jonkun ilmoituksen siitä miehestä.
Vuodet kuluivat ja unohdin koko asian. En ollut ko. tallinomistajaan sen koommin missään yhteydessä. Äitini erosi isästäni n. vuosi sitten ja sain kuulla äidiltäni järkyttävän jutun!
Isä ei koskaan nostanut syytettä tallinomistajaa vastaan. He sopivat asiasta rahalla eli tallinomistaja maksoi isäni hiljaiseksi!!!! Summa oli 10 000 markkaa!! Äitini eli väkivaltaisessa ja alistavassa suhteessa eikä uskaltanut tuolloin puuttua asiaan.
Nykyään tunnen vihaa ja inhoa tallinomistajaa kohtaan! Nyt vasta aikuisena tajuan kuinka lapsi olin ja olihan se laillisestikin väärin. Hän käytti minua ja " rakkauttani" törkeästi" hyväkseni.
Puistattaa ajatella, että hän on tänä päivänä (jos vielä elää) 70- vuotias!!
Kommentit (69)
Anna tulla... että ihanko Mäntsälässä siinä kirjassakin tapahtui???
ap
Voi hyvinkin olla, että tiedän tapauksen! Onko sillä äijällä lapsia? Jos on aikuinen tytär, niin luultavasti on sama heppu. Tyypin tytär on ystäväni. Mies on muuten ollut vankilassakin samasta syystä.
Saatanan penikka, anna sähköpostiosoittees, niin meilaan sulle sen henkilön nimen ja annan ajo- ohjeet perille. Sanoisin sen nimen tässäkin, mutta en itse halua tulla tunnistetuksi!
ap
Tietääkseni tämä tallinpitäjä ei ole koskaan ollut vankilassa. Mutta myöhemmin sain tietää, että muitakin tallihoitoja hänellä on ollut. En ollut ainoa (sillä hetkellä olin) ap
Vierailija:
Voi hyvinkin olla, että tiedän tapauksen! Onko sillä äijällä lapsia? Jos on aikuinen tytär, niin luultavasti on sama heppu. Tyypin tytär on ystäväni. Mies on muuten ollut vankilassakin samasta syystä.
ap
Se mies on niin vastenmielinen! Ystäväni häpeää isäänsä syvästi, eikä ole ihme..
Voi että, voimia sulle ap. Menisin kyllä poliisille ja nostaisin syytteen. Jos saat äijän vastaamaan teoistaan edes jotenkin, niin uskoisin että saat itsekin rauhan.
En muista äijän etunimeä, mutta sukunimi on Lindgren. Ei ole mustalaisia, vaikka nimi viittaakin siihen.
Vierailija:
Se mies on niin vastenmielinen! Ystäväni häpeää isäänsä syvästi, eikä ole ihme..Voi että, voimia sulle ap. Menisin kyllä poliisille ja nostaisin syytteen. Jos saat äijän vastaamaan teoistaan edes jotenkin, niin uskoisin että saat itsekin rauhan.
Isäni kanssa en juuri tekemisissä ole ollut ja tuskin hän lähtisi todistamaan asiaa, kun silloinkin niin pelkäsi maineensa puolesta.
ap
Vierailija:
En muista äijän etunimeä, mutta sukunimi on Lindgren. Ei ole mustalaisia, vaikka nimi viittaakin siihen.
Ja tosiaan Mäntsälässä asuu/ asui, joten kaikki jotka sielläpäin asustaa tajuavat ennenpitkää ketä tarkoitan.
Uskallan mainita, koska hänellä on ollut vuosien varrella niin paljon tallilikkoja, että minua tuskin tunnistetaan!?
ap
Mutta nyt täytyy mennä nukkumaan, jatketaan huomenna jos kiinnostusta riittää...
ap
on täys tyhmä. Vaikka 14-v ois itse halukas touhuihin niin aikuinen EI SAA KOSKEA! Aikuisella on aina vastuu. Lapsi ei ymmärrä vielä tommosia asioita.
Hyväksikäyttöähän tuommonen on. On turha syyttää lasta tai alkaa sanoon että itse oli rakastunut ja halukas leikkeihin mukaan. Tuon ikäinen ei osaa ottaa vastuuta tollasesta asiasta.
Tiesitkö että suurin osa raiskaajista ja hyväksikäyttäjistä väittää että uhri halusi sitä itse. Ja tiesitkö että nämä monet raiskaajan omaiset uskovat näitä väitteitä. Toivon että sulla ei ole lapsia.:( Todella surullista olisi jos sinun lastasi käytettäis hyväksi ja sinulla on tollanen asenne!! Mieti vähä.
tuossa edellä kertoi???
Kiinnostaa vaan tietää; kun itekin olen E-P:llä hevoshommissa ollut.
Ja tämä tapahtui joskus ammoisalla ysärillä.
Olet kertonut isäsi olleen tunnetussa lakifirmassa ja olevan sairauseläkkeellä. Olet kertonut paikkakunnan Mäntsälä ja lisäksi hevosmiehen nykyisen iän ja nimikirjaimet.
Sielläpäin asuvat osaavat yhdistellä asioita näiden tietojen perusteella.
Varovaisuutta please.
Hevosmiehen teko on törkeä mutta niin on isäsikin. Tytön naimisen hinta oli 10 000 mk.
Jos oisin sinä niin enempi suuttuisin isälleni joka tavallaan nimesi sinut huoraksi tuon rahan vastaanotettuaan.
Isäsuhteesi vuoksi todennäköisesti edes suostuit silloin tuohon suhteeseen.
Vierailija:
Olet kertonut isäsi olleen tunnetussa lakifirmassa ja olevan sairauseläkkeellä. Olet kertonut paikkakunnan Mäntsälä ja lisäksi hevosmiehen nykyisen iän ja nimikirjaimet.Sielläpäin asuvat osaavat yhdistellä asioita näiden tietojen perusteella.
Varovaisuutta please.Hevosmiehen teko on törkeä mutta niin on isäsikin. Tytön naimisen hinta oli 10 000 mk.
Jos oisin sinä niin enempi suuttuisin isälleni joka tavallaan nimesi sinut huoraksi tuon rahan vastaanotettuaan.
Itse olen kertonut tästä parhaille ystävilleni ja on sitä nyt M: lässä muitakin lakimiehiä kuin isäni. Ja aika monet teinit harrastaa ratsastusta.
ap
mutta oli yksi talli jossa oli ja tosiaan jutut liikkui.