Haluatteko kuulla aivan uskomattoman jutun!!
Tuli mieleeni tuosta " minkä ikäisenä menetit neitsyytesi" - jutusta.
Itse menetin neitsyyteni 14- vuotiaana reilu 50- vuotiaalle miehelle, vapaaehtoisesti. Olin hevostyttö ja hoidin hänen hevosiaan... ja hän minua! Olin rakastunut tähän mieheen... oikeasti!
No, joo, mutta pointti ei ollut se.
Suhdetta kesti kolmisen vuotta, kunnes 17 vuotiaana alkoi oman ikäiseni pojat kiinnostamaan ja aloin seurustelemaan luokkakaverini kanssa. Vanhemmilleni hän oli ensimmäinen poikaystäväni.
Kun kerroin seurustelusta tälle viisikymppiselle tallinomistajalle (ja siitä, etten enää aikoisi puuhailla hänen kanssaan sängyssä), hän antoi minulle porttikiellon tallilleen.
Ei mennyt montaakaan viikkoa, kun isäni sai paskahalvauksen luettuaan salaa päiväkirjaani. Sielä olin mm. pohtinut olevani raskaana tallin omistajalle ja muutenkin hehkuttanut suhdetta mieheen.
Ajattelin, että isäni tappaa minut (ja sen tallinomistajan myös), mutta parin päivän saarnaa kummempaa siitä ei tullut. Sanoi kyllä tekevänsä jonkun ilmoituksen siitä miehestä.
Vuodet kuluivat ja unohdin koko asian. En ollut ko. tallinomistajaan sen koommin missään yhteydessä. Äitini erosi isästäni n. vuosi sitten ja sain kuulla äidiltäni järkyttävän jutun!
Isä ei koskaan nostanut syytettä tallinomistajaa vastaan. He sopivat asiasta rahalla eli tallinomistaja maksoi isäni hiljaiseksi!!!! Summa oli 10 000 markkaa!! Äitini eli väkivaltaisessa ja alistavassa suhteessa eikä uskaltanut tuolloin puuttua asiaan.
Nykyään tunnen vihaa ja inhoa tallinomistajaa kohtaan! Nyt vasta aikuisena tajuan kuinka lapsi olin ja olihan se laillisestikin väärin. Hän käytti minua ja " rakkauttani" törkeästi" hyväkseni.
Puistattaa ajatella, että hän on tänä päivänä (jos vielä elää) 70- vuotias!!
Kommentit (69)
Se on semmoinen asia, jota ei pidä edes kyseenalaistaa, jos tyttö on 14 vuotias ja neitsyt!!
Lähden nyt pesemään ikkunoita...
ap
Voi voi jos oman lapsenne kohdalle sattuisi....!
Ap ei keksinyt koko juttua, vaan ainoastaan sen maksuasian. Se, että aikuinen vanha äijä makaa 14 vuotiaan neitsyen kanssa, siinäkö ei ole mitään väärää/ outoa/ ällöttävää???
Ja sitten seuraavana päivänä, että ai niin, mähän olinkin jo 18 silloin.
Ja viikon päästä, että HÄÄHÄÄ, VITUN HYVÄUSKOSET! TÄÄ ON PROOOVOOOOO.
Uskokaa tai älkää, mutta itse bongasin kerran kaverini (oli silloin jotain 15v) ja tallilla hevostaan pitävän, nelikymppisen naimisissa olevan äijän kuksimasta toisiaan tallin ylisillä!
ap (joka ei enää osallistu keskusteluun)
Pystyn osittain tietämään miltä sinusta tuntuu, minulla myös saman tyylisiä kokemuksia.
14-vuotiaana ei todellakaan kaikki vielä ymmärrä hyväksikäyttämisen rajaa, minua hyväksikäytti kolme 50 v miestä. Silloin en tiennyt asiassa olevan mitään pahaa, luulin heidän auttavan minua tarjoamalla majapaikan ja juomat ja ruuat. Voi minua tyhmää, nykyään oksettaa välillä todella kun ajattelen asiaa.
Kuka terve 14-vuotias edes HALUAA antaa tavaraansa jollekin äijälle?