Tekosyitä tarvitaan. Keksikää mulle sairaus
Mies sai tänään puhelinsoiton, pääseekö huomenna työhaastatteluun? Avoin pesti on unelma työ ja hän sanoi "kyllä" välittömästi. Nyt ongelmana on nykyinen työpaikka. Mies ei voi missään nimessä sanoa todellista syytä poissaololle. Mina ehdotin, että hän huomenna soittaa ja sanoo vaimon olevan kipeä, hänen pitää jäädä kotia hoitamaan esikoista. Keksikää mulla tauti! Mikä mussa on vikana? Olen 33:lla viikolla raskaana, luulis olevan iso lists raskausvaivoista mitkä vaatii neuvola/ terveyskeskus/ lääkäri aikaa, mutta kun mä en keksi mitään. Mikä mulla vois olla?
Kommentit (8)
Miksi sinun täytyy olla kipeä, eikö riitä, että mies ilmoittaa lapsen olevan sairaana ja jää tätä hoitamaan? Vai sinäkö teillä aina hoidat sairaan lapsen?
Henkilökohtaiset syyt eivät käy. Pomo ei ole sympaattinen, ymmärtäväinen tai edes reilu. Sairaspäivistä joutuu aina takaisinpaluu haastattuluun, jossa tivataan kaikki yksityiskohdat maan ja taivaan väliltä. Firma on pieni ja pomo johtaa sitä kun pieni natsi (sen takia haastattelu uuteen paikkaan on taivaanlahja). Pomo on kuitenkin vanhanajan miehiä, kammoksuu kaikkia ns naistenvaivoja eikä kysele liikoja. Sen takia ehdotin, että minä olen kipeä. Joku raskauteen liittyvä vaiva ja pomo todennäköisesti jättää mieheni rauhaan. Ei kysele liikoja, koska noi on niitä akkojen vaivoja. Ajattelin, että näin päästäis helpoimmalla. Ja edelliselle: minä olen kotiäiti joten hoidan sairaat lapset itse. Ap
Sulla epäillään raskausmyrkytystä ja on ehdottoman tärkeä tutkia heti.
Miehen pitää jäädä kotiin lasten kanssa, kun sun pitää mennä lääkäriin tarkistuttamaan onko kaikki kunnossa, kun on tullut vuotoa ja sattuu vatsaan....? Eihän lapsia voi mukaan ottaa.. Vai pitääkö tästä olla todistus?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:34"]Sulla epäillään raskausmyrkytystä ja on ehdottoman tärkeä tutkia heti.
[/quote]
Jee! Kiitos! Nyt vaan googlaamaan oireita, että on läksyt tehty, tiedän mistä puhun. Ja kiitos kaikille vastanneille! Aika siansaksaa toi mun teksti mutta onneksi ymmärsitte
*korjaus, pitää jäädä kotiin LAPSEN kanssa... nr.7
Henkilökohtaiset syyt. Enempää ei tarvitse kertoa.
Eikö voi sanoa että on itse kipeä, vai tarviiko sitten viedä lääkärintodistus vai miksi ihmeessä pitää valehdella että sinä olet kipeä?!