Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutrikoista tuli naisille arkinen asuste katukuvaan legginsien tapaan.

Vierailija
25.09.2021 |

Selvää on, että moni ei edes harrasta juoksua tai pyöräilyä. Silti ne laitetaan päälle jos mennään kauppaan, kouluun tai ystävän luokse. Hassua.

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on mukavat. Miksi pitäisin jotain kireitä farkkuja kun menen kauppaan tai kaverin luokse kylään

Osta oikean kokoiset farkut. Oikeasti jumppatrikoot lihavalla näyttävät kauheilta. Näyttävät kamalilta hoikallakin.

No mitä väliä. Käännä katseesi muualle, jos noin häiritsee. 

Vierailija
22/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne kivan näköiset. Ainakin minun mielialaani nostaa aina, kun näen nätin pyöreän pyllyn verhottuna trikoisiin. Ja mikä sen parempaa kuin juoksutrikoissa naamalle istuva nainen, se on elämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on mukavat. Miksi pitäisin jotain kireitä farkkuja kun menen kauppaan tai kaverin luokse kylään

Osta oikean kokoiset farkut. Oikeasti jumppatrikoot lihavalla näyttävät kauheilta. Näyttävät kamalilta hoikallakin.

No mitä väliä. Käännä katseesi muualle, jos noin häiritsee. 

Pakkohan se on🤮

No niin ei siis mitään ongelmaa sitten. Itseä ei kyllä häiritse kenenkään trikoot. Jokainen pukeutukoon just miten haluaa. 

Vierailija
24/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat trikoot tuo pyllyn muodot hyvin esille. On ilo katsella. Tältä mieheltä iso 👍

Vierailija
25/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bebaa tykkää monet esitellä. Ihmettelin että henkilö josta ei tällaista pinnallisuutta uskoisi treenaa takapuoltaan ja meni ohitse kireissä juoksareissa jossa beba korostuu. En oikein ymmärtänyt pointtia?

Et ymmärrä treenaamisen pointtia vai sitä että joku menee ohitsesi? Minun on helppo ymmärtää molemmat.

Vierailija
26/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset ja sen ylittäneet  naiset katsovat "halveksien/pilkoillaan" trikoissa lenkkeilevää kanssasiskoaan. Miksi?

Vierailija
27/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun niitä leggareita ei kuulemma saa pitää kun eivät ole housut, mutta jistain kumman syystä juoksutrikoot on. Muuten pitäisin leggareita.

Vierailija
28/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pukeutuvat väärällä tavalla ketju numero 3956860583653856302835281305936472821294387597943

Vierailija
29/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että ovat muodissa. Pystyy tunnistamaan ne joilla on mehevä perse.

Tämä juuri on tärkeintä. Naisten henkisillä ominaisuuksilla mitään väliä ole.

Vierailija
30/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on niin mukavia niin miksi miehet ei niitä käytä?

Miehet ei yleensä käytä käsilaukkua, joten tarvitsemme housut/takin, jossa on taskuja avaimille, korttilompakolle, kännykälle ja maskipussille. Trikoisiin nuo kaikki ei oikein mahdu.

Vierailija
31/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen nelikymppisenä perheenäitinä en jaksa välittää siitä mitä muut mun pöksyistä ajattelee. Mä kuljen trikoissa kotona ja kaupoilla eikä ole tullut mieleenkään että joku kattelis mun vaatteita. Kuljen trikoissa koska ne äärimmäisen mukavat. Ja kotona on jo mies enkä tarvitse uutta. En siis tarkoituksella esittele berberiäni miehille. Täällä kehä kolmosen ulkopuolella ei ketään varmaan kiinnosta, kaupoissa on muutenkin kaikenlaista haahuilijaa. Osalla varmasti karseat vaatteet mutta ei se mua haittaa. Hankkikaa järkevää tekemistä.

Vierailija
32/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten laukkuja on myynnissä.

Karseen näköistä kun kaikki tavarat sullottu housujen taskuihin, joista tököttävät ja pullottelevat.

Vierailija
33/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa naisten kirkkaanväriset kiiltävät löysät tuulihousut taas muotiin <3

Vierailija
34/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälleen nelikymppisenä perheenäitinä en jaksa välittää siitä mitä muut mun pöksyistä ajattelee. Mä kuljen trikoissa kotona ja kaupoilla eikä ole tullut mieleenkään että joku kattelis mun vaatteita.

Tuollaisen ajattelutavan yleistymisestä johtuu, että suomalaisia ei pidetä kovin tyylitajuisina pukeutujina. 

Vierailija
35/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoo miksi! Ihanampaa ei ole kuin pujahtaa mukaviin juoksutrikoihin / legginsseihin, siihen lisäksi vaikkapa pitkä mukava neulepaita ja jalkaan näillä keleillä pehmoisat villasukat ja mukavat ulkoilukengät. Pukeudun vain mukaviin vaatteisiin kaikkialla paitsi häissä ja hautajaisissa, niissä voin totella etikettiä. En usko että kovinkaan moni on kiinnostunut ympäröivien ihmisten vaatetuksesta - ihminen on taipuvainen tässäkin ajattelemaan lähinnä itseään.

Tulin juuri ruokakaupasta enkä kuollaksenikaan muista mitä kellään muulla oli siellä päällä.... Live and let live sanoisin aloittajalle :)

Vierailija
36/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälleen nelikymppisenä perheenäitinä en jaksa välittää siitä mitä muut mun pöksyistä ajattelee. Mä kuljen trikoissa kotona ja kaupoilla eikä ole tullut mieleenkään että joku kattelis mun vaatteita.

Tuollaisen ajattelutavan yleistymisestä johtuu, että suomalaisia ei pidetä kovin tyylitajuisina pukeutujina. 

Ja tämän pitäisi kiinnostaa mua, koska….?!

Vierailija
37/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en aio kyllä mitään laukkuja rueta käyttämään, taskuihin on sovittava kaikki mitä tarvitsee. Käytän reisitaskuhousuja ja paidaksi valitsen semmoisen jossa on rintatasku, mihin laittaa puhelin.

Ennen ei ollut juuri muuta mukana kuljetettavaa kuin avaimet, ja nekin oli pienempiä ennen, kätevämpiä kuljettaa mukana. Nyt autonavaimetkin ovat järjettömän kokoisia murikoita ja vievät tilaa älyttömästi. Sitten vielä nuo isot älypuhelimet. Vanhempia gsm kännyköitä oli paljon helpompi kuljettaa mukana kun olivat selvästi pienempiä.

Vierailija
38/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltää pitäisi kaikilta, jotka eivät pysty juoksemaan kolmea kilometriä yhtäjaksoisesti.

Vierailija
39/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot on supermukavat päällä! Laitan melkein aina kauppareissuille lenkkeilyn lisäksi, miksi ihmeessä pitäisi kauppaan pukeutua jotenki erityisen "tyylikkäästi"? :D

Kuka edes kyttää tolla tavalla toisia jossain kaupassa tai oikeastaan missään muuallakaan? Ei ole normaalia.

Vierailija
40/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaisten pitäisi olla tyylitajuisia?

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan