Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut on tulipunaisia naamasta juostessaan?

Vierailija
25.09.2021 |

Olin itse kävelyllä ja näin jonkun naisen juoksemassa naama tulipunaisena ja mietin, että onkohan vähän liian kova vauhti. Vai ehkä joku sairaus? Suurin osa ihmisistä on normaalin värisiä juostessaan, varsinkin näin viileällä säällä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavan näköisiä. Onko nää samoja jotka punastuu kun hermoilevat?

No minä ainakin menen punaiseksi, kun jännitän. Hyvä, että joku saa siitä huvitusta, itseäni lähinnä hävettää. Ja punastua lisää.

Vierailija
62/75 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten ne juoksijat, jotka ovat ihan hikisiä niin että vaatteet ovat läpimärät hiestä vaikka ei ole edes hellekeli. Miksi hikoilevat niin paljon? Huono kunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia lopetin salilla käymisen. Tuttava siellä koilotti suureen ääneen, että miten punoitan ja hän ei yhtään. Kaikki kääntyivät katsomaan, enkä ole sen jälkeen käynyt. 😳

Ei ylipainoa, ei huono kunto. Silti huono itsetunto ja muutenkin oli vaikeaa käydä salilla muiden seassa. Juuri kun aloin tottua ja tykätä, niin siihen jäi.

Käytätkö liikaa alkoholia?

Turha kysyä koska ei he myönnä sitä kuitenkaan.

Tämä. Kysyin punakalta työkaveriltani hänen alkoholin käytöstään. Valehteli vakavalla naamalla ettei juo lainkaan. No kuinkas ollakkaan törmäsin häneen Alkossa viime joululomalla viiniostoksilla.

Niin, ei meidän naama koko ajan punoita, vaikka juostessa punastuukin.

Vierailija
64/75 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksevat pää kenossa niin menee veri päähän. 

Vierailija
65/75 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavan näköisiä. Onko nää samoja jotka punastuu kun hermoilevat?

No minä ainakin menen punaiseksi, kun jännitän. Hyvä, että joku saa siitä huvitusta, itseäni lähinnä hävettää. Ja punastua lisää.

Minä punastun kun kiinnostun tai innostun. En yleensä hermoile mitään.

Vierailija
66/75 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee tämänkaltaisia aloituksia?

Siis mitäh 😃

"Joo Erkki et kuule usko mitä mä näin tuolla ulkona kun olin sauvakävelyllä... siellä joku nainen juoksi naama punaisena!! JOO O IHAN OIKEESTI" 

Internet on mahtava juttu, mutta välillä en kestä.

Vierailija
67/75 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juostessa aivan punainen ja vielä hikoilen paljon. Hiukset niin märät kuin olisin ollut kaatosateessa. Kyllähän se hävettää mutta minkäs teet.

Vierailija
68/75 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn tähän punanaamaisten kerhoon. Mullakin on pigmentitön iho, en rusketu sitten millään. Ja vaaleahkot hiukset, joissa on mukana punaista. Kivan lisän tähän tuo atopia, nimittäin hikoillessa kasvot alkavat usein myös kirveltää pirusti.

Vierailija
69/75 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntotaso ylitetty jo siinä vaiheessa kun kotiovi meni takana kiinni

Vierailija
70/75 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon paksuudella on myös väliä. Minulla lääkärin mukaan todella ohut iho ja punastelen herkästi

Vierailija
71/75 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla olen aina ihmetellyt mitä ihmiset siellä irvistelevät ja ähkivät. Luulisi että sellainen iso ja lihaksikas mies saa painon nousemaan helposti. Sydämessä jotain vikaa ehkä?

Vierailija
72/75 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy itsekin urheilemaan ja tee harjoituksia sellaisella teholla, että kehityt, niin sinäkin olet punainen naamasta. Kävelyllähän ei edes hengästy tai kehity mihinkään suuntaan, joten moinen itseään kehittävän harrastajan haukkuminen on laiskan hupia. Se punaisuus muuten lähtee treenin jälkeen ja kroppa senkun paranee. 

Vierailija
73/75 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voi verrata että jos on ohut valkoinen kangas niin se kuultaa kaiken lävitse. Jos on musta paksu kangas niin siitä ei näy mitään lävitse. Eli ohut, herkkä ja vaalea iho jossa pintaverisuonet kuultavat lävitse näkyy punoituksena kasvoilla.

Vierailija
74/75 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot mutta ruskettuessani tulee jossain vaiheessa tilanne että muutun lilan/violetin väriseksi mikä on outoa kun on vaalean keltaiset hiukset. onneksi ei kestä kauan.

Vierailija
75/75 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aidosti vaaleahiuksinen, siis todella blondi. Kulmakarvat valkoiset, samoin ripset. Tähän kuuluu haittapuolena se, että pintaverisuonet ovat täysin pinnassa, paljon enemmän kuin ihmisillä tavallisesti. Kaikkien pintaverisuonet aktivoituvat liikkuessa, mutta jos ne eivät ole pinnassa, eivät kasvot muutu punaiseksi. Jos ne ovat todella pinnassa, muuttuu todella punaiseksi. Itse olen SM-tason urheilija, eli kunto ei todellakaan ole huono, mutta menen tulipunaiseksi. Sama tapahtuu saunassa, kun pintaverisuonet aktivoituvat.

N22

Niinpä tietenkin...