Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinjohto hiuslenkit!! Miksi ne katkeilee mun käytössä?

Vierailija
13.11.2014 |

Mitä teen niille väärin? Vaikka omasta mieledtäni en mitään! Tangle teezerit katkesivat kaikki. Nyt ostin iberoita ja seuraavana päivänä meni jo poikki.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa. käytätkö hiuslakkaa tms vaikka ei senkään pitäisi noin nopeaan haurastuttaa. kaikki lenkit ei ole kyllä hyvälaatuisia. itse ostin parhaat tilaten kiinasta :D 

Vierailija
2/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostathan aitoja bubblesseja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tänä päivänä kestä. Se on sitä suunniteltua vanhenemista, kaikki hajoaa nopeammin ja nopeammin. Tarkoituksella. Yritykset saa enemmän rahaa, ku joutuu ostaa uudelleen ja uudelleen heti hajoavaa kamaa

Vierailija
4/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään aineita:) harjaan hiukset ja laitan ponnarin päähän.

Vierailija
5/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko ne jotenkin tosi tosi kireälle? Olen tykästynyt näihin hiuslenkkeihin. Ne tavalliset ohuet vaan katkeilivat tai venähtivät huonoiksi.

Vierailija
6/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat huonoja. Mulla on ainakin niin paksu tukka, että jos jättää löysälle, ei vain ole tarpeeksi pitoa.

Vierailija
7/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paksutukkaisena vannon silikonisten lenksujen nimiin, esim Dermosil. Pysyy hyvin vaikka tukkani on myös liukas. Ei haurastuta lakat tai muut aineetkaan.

Vierailija
8/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kuuluis lasten hiuksiin...?

Vierailija
9/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on niitä ja tosi hyviä on, yksikään ei ole mennyt rikki. käytän itse ja lapset myös.

Vierailija
10/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on tosi rumia.. Toimiiko edes? Se ny pelastaa pikkasen, jos saa sitä mitä tarvitsee, mutta rumia ne on.

Vierailija
11/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:12"]Jos ne kuuluis lasten hiuksiin...?
[/quote]

Ei ne kuule kuulu.

Vierailija
12/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotatko Tangle Teezereillä Invisibobbleja? Mulla on yks sellanen katkennut siitä liitoskohdasta, mutta muuten on pysyneet ehjinä, vaikka hiukset on paksut ja laitan tosi tiukalle. Vähänhän ne venähtää, mutta ne saa takas muotoonsa jos ottaa saunaan mukaan, tai sitten laittaa mukiin ja kaataa kiehuvaa vettä päälle. :)

Vierailija
13/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnarit katkoo hiuksia. Letti on paras, ei haittaa ja latvasta katkeilee, ne voi aina leikata, ja pitääkin kun kuluvat muutenkin.

Vierailija
14/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:05"]

Koska ne ovat huonoja. Mulla on ainakin niin paksu tukka, että jos jättää löysälle, ei vain ole tarpeeksi pitoa.

[/quote]

Olet tainnut nyt ymmärtää puhelinjohtohiuslenkkien idean hiukan väärin. Nämähän on suunniteltu nimenomaan löysien ponnareiden tekoon. Kireälle vedetyt ponnarit nimittäin "repivät" hiuksia nystyistä asti. Pahimmassa tapauksessa nystyt vahingoittuvat, ja seurauksena on jopa kaljuuntuminen. Perinteiset lenksut myös vahingoittavat hiuksia fyysisesti. Puhelinjohtohiuslenkkien idea onkin, että ne pysyvät hiuksissa, vaikka olisivat vähän löysemmällä, toisin kuin perinteiset hiuslenksut. Näin ollen ne eivät vahingoita hiuksia ja hiusnystyjä tai jätä "painaumia". 

Minä käytän näitä hennoissa, mutta suhteellisen runsaissa, taipuisissa ja erittäin liukkaissa (joudun käyttämään lakkaa tai hiuspuuteria perinteisten lenksujen kanssa saadakseni ne pysymään) hiuksissani töissä, koska teen tehtäviä, joissa hiukset ovat usein tiellä. Poninhäntä tai löysä "nuttura" on helppo purkaa töistä lähtiessä, ja esim. suoristettu kampaus säilyy "muotissa" huomattavasti paremmin kuin vaikkapa klipseillä kiinnittäessä. Jos haluan tehdä  varsinaisen poninhäntäkampauksen, käytän edelleen perinteisiä lenksuja, yleensä silikonisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi