Häälahja vaikkei ole menossa?
Eli oletteko te hommanneet häälahjaa vaikka ette pääse paikalle? Kaverilla on häät tulossa mutta en pitkän matkan takia sinne pääse. En tiedä mikä käytäntö tässä on
Kommentit (5)
Ei tarvitse antaa jos ei juhlaan mene. Jos kyseessä on läheinen ystävä, ostaisin lahjan, mutta "kaverille" en. Tai sitten voit pahoitella, ettet pääse paikalle, mutta voisitko tarjota illallisen tai pullollisen skumppaa viiniravintolassa tms.
Jos ei ole tosi läheinen ystävä niin ei tarvitse lahjaa ostaa jos et menossa ole. Onnittelukortti kyllä olisi kohteliasta laittaa. Jos taas olette hyviä ystäviä niin sitten jokin lahjakin, mutta riitää hyvin n20-40e arvoinen jos et mene paikalle.
Onnittelukortin voisin sitten laittaa. Kun parikin on kuitenkin yhdessä asunut jo vuosia niin eivät sinällään häälahjaksi mitään kodin härpäkkeitä tai turhakkeita tarvi. Kiitos vastauksista. :) -ap
Mä olen aina antanut lahjan (tai oikeastaan rahaa koska hääpari on niin toivonut) vaikka en ole päässyt häihin. Ja omissakin häissä huomasin kaikkien ei paikalle päässeidenkin antaneen lahjan.
Mun mielestä se on kohteliasta mutta kukin tyylillään.
No laita lahja, jos siltä tuntuu. Ei ne varmaan oleta sun mitään ostavan, jos et ole menossa. Tai laita vaikka onnittelukortti.