Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka harvinainen on hoikka nelikymppinen nainen?

Vierailija
25.09.2021 |

Pitäis olla vielä sinkku. Onko toivoa löytää?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiviörkkinen kirjoitti:

Täälläkin nuorekas,hoikkasäärinen tyyppi.Paino olkoon mitä on kullakin.Persoona tärkeä miehissä.Katsooko miehet tosiaan vaan naisten ulkonäköön..heh.Sikskö moni eroaa kun eihän pelkällä ulkonäöllä pärjää.

Ulkonäköä katsovat naiset ja miehet yhtä lailla. Eikä kenenkään silmää miellytä liikapaino. Mitäpä tätä totuutta kaunistelemaan.

Vierailija
42/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi tätä pelkästään maakuntien ongelmaksi niputtamaan. Ylipainoisia on paljon myös kaupungeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä tansseihin, siellä lähes poikkeuksetta hoikkia naisia, oli ikä sitten 30 tai 60v

Vierailija
44/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä on, mutta aika usein tässä iässä alkaa elintavat näkyä lihomisena, niin miehillä kuin naisillakin. Toki nykyään jo nuoret ovat ylipainoisia, ja tässähän merkittävä rooli on kotikasvatuksella.

Vierailija
45/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele Venäjälle, Balttiaan tai Aasiaan..

Vierailija
46/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42v. nainen Helsingistä, ja ehdottomasti suurin osa lähipiirin samanikäisistä on normaalipainoisia tai hoikkia. Rajusti yleistäen sanoisin, että ylipainoisia näkyy enemmän maakunnissa.

Antakaa vaan alapeukkujen viuhua, tämä huomio tehty mökkireissuilla.

Olen kiinnittänyt samaan huomiota. Jopa erikseen ihmettelin, miten muka voi olla niin suuri osa suomalaisista tilastojen mukaan ylipainoisia. Sitten poistuin pitkästä aikaa omasta kuplastani monta pikkupaikkakuntaa sisältäneelle kesälomareissulle ja mysteeri selvisi. 

Elopainon lisääntyminen näkyy myös vaatekoossa, "vanity sizing". Oli aika hämmentävä hetki aikoinaan tajuta että itse onkin nykyään s tai xs aiemman mediumin sijaan. Vaikka painan yli 10 kg enemmän kuin parikymppisenä.

Tältä pohjalta on myös hauskaa aina, kun joku kehuskelee että yhä sama vaatekoko kuin nuorena. Niin.. 

Vierailija
47/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin tuota lapsena tavoille oppimista. Mun mies 43v on lapsena oppinut lohduttautumaan ruoalla, etenkin herkuilla. Niinpä hän kaipaa ikäviin tunteisiin helpotukseksi herkkuja, saattaa esim tuosta vaan hakea ja vetää kokonaisen suklaalevyn jos vähänkin ahdistaa, kuulemma siitä tulee hyvä olo. Jos ostetaan litra jäätelöä, se pitäisi hänen mielestään syödä heti kokonaan (meitä on 3 eli tosta tulee melkoinen määrä). Ärsyttää tuo ahmiminen mutta omapa on asiansa. Siitä pidän huolen että hoitaa ahmimisensa lapselta salassa.

Vierailija
48/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Menepä tansseihin, siellä lähes poikkeuksetta hoikkia naisia, oli ikä sitten 30 tai 60v

En kestä sitä musiikkia.

Ap

Vierailija
49/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän harvinainen kuin kaljamahainen ja man boobsinen mies. Miehistä 72% on läskejä.

Vierailija
50/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mielestäsi on hoikkuutta? Itse olen ns. hoikka, mutta en ole liikunnallinen, joten minulla ei ole lihasmassaa, olen siis laiha läski (pituus 168cm, paino 49-50 kg).

Olet painoindeksisi puolesta merkittävästi alipainoinen. Hanki 4kg lisää niin olet terveessä painossa.

Vierailija
51/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kun kävin päivittäisellä lenkilläni, niin karkeasti sanottuna 85% vastaantulevista naisista (ja miehistä) on hoikkia. Että pitää osata etsiä oikeista paikoista.

Vierailija
52/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkia nelikymppisiä naisia näkee usein. 

Olisi mukavaa nähdä edes joskus hoikka ja hyvännäköinen nelikymppinen mies. 

Vierailija
53/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän harvinainen kuin kaljamahainen ja man boobsinen mies. Miehistä 72% on läskejä.

Nämä kaljamahaiset man boobsiset varsinkin keski-ikäiset miehet ovat kyllä hauska ilmiö. Kroppani suhteen kelpaisin monelle vielä kai (hoikka, ja ne klassiset mittasuhteet omaava), mutta ikää on liikaa. Olenhan samanikäinen, kuin kyseiset sankarit. 

Omille mieltymyksilleen ei toki mitään voi. Mutta monasti on tuntunut siltä, että siinä missä naisilla mieltymykset voivat kehittyä ja muuntua ikääntymisen myötä, osalla miehistä sitä samaa ei tapahdu lainkaan.

Itse olin parikymppisenä viehättynyt sellaisista miehistä, jotka omaan silmään näyttävät nyt pikkupojilta. 45-vuotias oli minulle vanha setä toinen jalka haudassa. Nyt viehätyn nimenomaan siellä iältään 40-55 olevista.

Yksi tuttavani varsinkin on aika liikkis. Möhömahainen yli 50-vuotias. Ulkonäöltään muutenkin sellainen, joka ei ollut se suosittu poitsu edes teininä. Voisi yleistää, että jäi aika jonon takimmaiseksi muutenkin kun ulkonäköä jaettiin. Lisäksi luonteeltaan vaikeasti avautuva. Nörtti insinööri, ja jota suinkaan kaikki eivät opi ymmärtämään ikinä. Eli se, että hänen faktinen hauskuutensa avautuu, vaatii sekin jo aika paljon. Sen jälkeen kyllä seura on hyvin palkitsevaa.

Ja tämä tuttavani vuodesta toiseen hakee netin treffipalstoilla akateemista, kaunista, älykästä, hoikkaa, lapsetonta mutta lapsirakasta 20-35 -vuotiasta naista. Toivon että löytyy, mutta pelkään että ei. 

Vierailija
54/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin synnyttämässä iltaähteämme yli nelikymppisenä ja kätilö kertoi, että olin osaston ainoa normaalipainoinen synnyttäjä. Muut oli 20-35 v. Tulin surulliseksi.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005356661.html

Vain joka kolmas synnyttäjä on ylipainoinen, joten huono päivä vain sattui tuolle päivälle. Pääsääntöisesti korkeasti koulutetut naiset ovat hoikkia läpi elämän, mutta näitähän miehet eivät huoli.

Vierailija
55/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42v. nainen Helsingistä, ja ehdottomasti suurin osa lähipiirin samanikäisistä on normaalipainoisia tai hoikkia. Rajusti yleistäen sanoisin, että ylipainoisia näkyy enemmän maakunnissa.

Antakaa vaan alapeukkujen viuhua, tämä huomio tehty mökkireissuilla.

Olen kiinnittänyt samaan huomiota. Jopa erikseen ihmettelin, miten muka voi olla niin suuri osa suomalaisista tilastojen mukaan ylipainoisia. Sitten poistuin pitkästä aikaa omasta kuplastani monta pikkupaikkakuntaa sisältäneelle kesälomareissulle ja mysteeri selvisi. 

Elopainon lisääntyminen näkyy myös vaatekoossa, "vanity sizing". Oli aika hämmentävä hetki aikoinaan tajuta että itse onkin nykyään s tai xs aiemman mediumin sijaan. Vaikka painan yli 10 kg enemmän kuin parikymppisenä.

Tältä pohjalta on myös hauskaa aina, kun joku kehuskelee että yhä sama vaatekoko kuin nuorena. Niin.. 

Et itsekään ole hoikka ja ehkä olet jopa ylipainoinen, koska olet lihonut 10kg nuoruudestasi. Sinuna en hirveästi naureskelisi toisten lihomiselle. Ihmisen kun ei kuulu lihoa 10 kg elämänsä aikana, vaan voi olla täysin saman painoinen koko elämänsä raskauksia lukuunottamatta.

Vierailija
56/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Mutta todennäköisesti en kiinnostuisi miehestä, jonka mielestä tärkein ominaisuuteni on hoikkuus.

Vierailija
57/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan niin harvinainen kuin nelikymppinen hoikka mies ☺️

Vierailija
58/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin näitä lihavista stressaavia. Menee jo mielisairauden puolelle.

Kymmenen vuotta lihavana niin on ongelmia verensokerin, kolesterolin, verenpaineen ja nivelvaivojen kanssa. Heidän lapsetkin lihoo. Pahempi ongelma yhteiskunnalle kuin tupakka ollut koskaan.

Vierailija
59/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60% yli 30v naisista on ylipainoisia. Eli yli 30% normaalipainoisia, ja niistä kuinka moni on varattu?

Vierailija
60/120 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mielestäsi on hoikkuutta? Itse olen ns. hoikka, mutta en ole liikunnallinen, joten minulla ei ole lihasmassaa, olen siis laiha läski (pituus 168cm, paino 49-50 kg).

Sama kysymys, olen saman pituinen, mutta painan 64-65 kg, olen liikkuva ja lihaksikas ja käytän vaatekokoa 38. Olenko hoikka? Ainakin miellän itseni aika sutjakaksi eikä ole mitään pallomahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi