Kuinka harvinainen on hoikka nelikymppinen nainen?
Kommentit (120)
Olin synnyttämässä iltaähteämme yli nelikymppisenä ja kätilö kertoi, että olin osaston ainoa normaalipainoinen synnyttäjä. Muut oli 20-35 v. Tulin surulliseksi.
Voithan sä ap avata silmäsi kun kävelet kadulla.
Teet empiiristä tutkimusta niinkuin.
Saat paremman vastauksen kuin jorisemalla aiheesta jorinapalstalla.
Täälläkin yksi, mutta tarvitsen kotiapulaisen, en miestä.
Olen hoikka noin nelikymppinen nainen. Palstan keskusteluista päätellen hoikkuuteni johtuu vain siitä, että olen lestadiolainen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nuoret miehet ja naiset lihavia. 18-25 vuotiaat miehet keiloja joilla kapeat hartiat ja pallomaha. Naisilla leveä perse ja uimarengas vyötäröllä.
Tämä. Sukulainen näytti kuvaa noin 20 v lapsenlapsistaan ja näiden poikaystävistä ja järkytyin. Ensimmäisen parin tyttö oli normaalipainon puolella mutta lähestyi ylärajaa. Kuitenkin nätti ja sopusuhtainen. Poikaystävästä voi käyttää sanaa lihava, yleensä tuossa jamassa ollaan vasta nelikympisinä kun takana on vuosia liikaa kaloreita. Toinen pari oli lähempänä toisiaan painoindeksin suhteen, mutta molemmat selvästi ylipainoisia.
Ja sitten esim. missejä sanotaan laihoiksi ja anorektikoiksi, vaikka he juuri ovat niitä "normaaleja".
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v. nainen Helsingistä, ja ehdottomasti suurin osa lähipiirin samanikäisistä on normaalipainoisia tai hoikkia. Rajusti yleistäen sanoisin, että ylipainoisia näkyy enemmän maakunnissa.
Antakaa vaan alapeukkujen viuhua, tämä huomio tehty mökkireissuilla.
Olen huomannut saman. Ehkä maalla ihmiset ovat jotenkin passiivisempia, elämä leppoisaa telkkarintuijotusta ja herkuttelua. Näin ainakin itse pikkukaupungissa kasvaneena koen. Omassa tuttavapiirissä valtaosa naisista normaalipainoisia/hoikkia.
t. 43-v nainen Helsingistä
Todellakin totta!
Vierailija kirjoitti:
Hoikkia 4kymppisiä enemmän kuin hoikkia 20-30 vuotiaita naisia.
Lihavuus alkaa jo lapsena. Olimme eilen Flamingossa, ja ylipainoisten lasten määrä oli silmiinpistävä. Osa oli pikkuisen pyöreitä, jotkut jo selvästi lihavia alle kouluikäisenä. Voi vanhemmat minkä karhunpalveluksen teette lapsillenne kun opetatte heidät huonoille elintavoille. On älyttömän vaikea oppia pois lapsena opituista ruokailutavoista ja seurauksena on sitten näitä ikuisella kuurilla olevia ylipainoisia aikuisia. 😟
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset mammat alkoivat haukkua miehiä :D:D
Itse olen normaalipainoinen nainen ja totean vaan että suuri osa deittiappien miehistä on lihavia ja niilläkin jotka ei varsinaisesti ole lihavia on usein kaljamaha. Tämä on toteamus, ei haukkumista. Todennäköisesti ap:kin on itse lihava, mutta ei nyt vaan tullut mieleen oma lihavuus kun tämän aloituksen teki.
Kyllä niitä löytyy vielä maista, joissa naiset haluavat oikeasti miellyttää miestä. Suomimammat ihan walmartti porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä löytyy vielä maista, joissa naiset haluavat oikeasti miellyttää miestä. Suomimammat ihan walmartti porukkaa
Kyllä minäkin haluan miellyttää miestä. Antakaapas minulle sellainen treenattu miesvartalo niin miellytän sitä. Teitä kaljamahoja en halua miellyttää.
Suomalaisilla ei ole mitään syytä lihavuuteen. Paljon tekemistä luonnossa.
Kuulun ryhmään, jossa meitä on 11 keski-ikäistä naista, 44-48 väliltä. Olen ainut hoikka/normaalipainoinen. Sitten on 2 lievästi ylipainoista ja 7 ylipainoista ja 1 reilusti ylipainoinen. Olen myös ainut, joka on harrastanut eri urheilulajeja lapsesta saakka ja harrastan vieläkin joitain lajeja, kuten tanssia, punttisalia ja lenkkeilyä. Muutama harrastaa koirien parissa ulkoilua ja yksi harrastaa pyöräilyä. Olen myös ainut, joka seuraa syömistään.
Tuon perusteella vastaisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista kyllä ne maat on aina köyhiä ja kurjia 🤔. Eli se siitä miellyttämisen _haluamisesta_.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v. nainen Helsingistä, ja ehdottomasti suurin osa lähipiirin samanikäisistä on normaalipainoisia tai hoikkia. Rajusti yleistäen sanoisin, että ylipainoisia näkyy enemmän maakunnissa.
Olen huomannut saman. Ehkä maalla ihmiset ovat jotenkin passiivisempia, elämä leppoisaa telkkarintuijotusta ja herkuttelua. Näin ainakin itse pikkukaupungissa kasvaneena koen. Omassa tuttavapiirissä valtaosa naisista normaalipainoisia/hoikkia.
t. 43-v nainen Helsingistä
Oma havainto samanlainen sukujuhlissa ja mökkipaikkakunnalla käydessä. Maalla ei ole kulttuuririentoja ja urheilumahdollisuuksia samalla tavalla kuin Helsingissä.
Täälläkin nuorekas,hoikkasäärinen tyyppi.Paino olkoon mitä on kullakin.Persoona tärkeä miehissä.Katsooko miehet tosiaan vaan naisten ulkonäköön..heh.Sikskö moni eroaa kun eihän pelkällä ulkonäöllä pärjää.
Karkin ja limsojen veronkorotus on kansan kannalta positiivista. Mutta löytyyhän sieltä vaikka mitä korvaavaa energiatiheää mussuteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 43-v nainen HelsingistäOma havainto samanlainen sukujuhlissa ja mökkipaikkakunnalla käydessä. Maalla ei ole kulttuuririentoja ja urheilumahdollisuuksia samalla tavalla kuin Helsingissä.
Maalla lihavat uskaltavat käydä ulkona. Hesassa ovat komeroituneet koirankoppiinsa.
Mikä mielestäsi on hoikkuutta? Itse olen ns. hoikka, mutta en ole liikunnallinen, joten minulla ei ole lihasmassaa, olen siis laiha läski (pituus 168cm, paino 49-50 kg).