Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikää 40 ja himot tapissa! Mikä mua vaivaa?

Vierailija
13.11.2014 |

Eli onko tämä joku luonnollinen kehitys vai onko mulla hormonihäiriö. Juuri täytin 40 ja seksi on mielessä koko ajan, vaikka yleensä en ole mikään seksipeto. Tätä on jatkunut jo yli vuoden eikä mitään merkkejäkään halujen vähenemisestä näy... Miestä en ole vaihtanut eikä muutakaan muutosta ulkoisissa tekijöissä ole. Miksi siis nyt kiemurtelen himoissani vähän väliä, vaikka vielä 10 vuotta sitten ei olis voinut vähempää kiinnostaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama! Mieskin alkaa olla jo helisemässä.

Vierailija
2/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on VHV. viime hetken vauvakuume. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen mahdollisuus. Nyt kannattaa naida naksuttaa sillä jo muutaman vuoden kuluttua alkavat kaikenlaiset vanhenevien naisten vaivat.

Vierailija
4/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa en kyllä haluaisi, mutta ehkä tämä sitten on jotain alitajuista... Eikä mulla ollut koskaan vauvakuumetta nuorempanakaan, joten ehkä tämä on nyt se kuuluisa biologinen kello! Luulin vaan, että se alkaisi useimmilla tikittää joskus kolmenkympin tietämillä. Lapsia mulla kyllä on, joten siihen ei onneksi tällaisia himoja tarvittu...

t.Ap

Vierailija
5/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:24"]

Aika ylikypsää tavaraa on neljäkymmentävuotias vihreäpilluinen lerpputissi. Hyi helvetti.

[/quote]

Tissit kyllä lerppuu, mutta pillu ei viherrä. Kypsyyskin on lähinnä fyysistä. Onneksi on mies, jolle kelpaa!

Vierailija
6/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja tuntuu että seksielämä ja -halut paranee iän myötä koko ajan. Yksi tuttava sanoi että nelikymppisenä alkoi saada orgasmeja sarjassa, periaatteessa niin monta kuin jaksaa ottaa vastaan. Itsellä ei näin sentäs ole käynyt. Joskus saan 2 kertaa peräkkäin. 

Itselläni elämäntilanne on paljon helpompi nykyisin, ei ole pieniä lapsia jotka valvottais. Jää omaa aikaa. Ehkä siksi on riittävästi tilaa myös seksielämälle. Nautitaan, me aikuiset naiset!

Vierailija
7/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 vee nainen,ja himot vaan yltyy. Polte kupeissa ihan samanlainen kuin nuorempana.
Onneksi minulla on rakastaja,joka jeesiii. Ja taidolla.

Vierailija
8/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:24"]

Aika ylikypsää tavaraa on neljäkymmentävuotias vihreäpilluinen lerpputissi. Hyi helvetti.

[/quote]

Voi kun saisi vielä joskus noin nuorta. 

Vierailija
9/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lopettanut hormonaalisen ehkäisyn? Itse olen 41v ja lopetin ehkäisyn kuusi vuotta sitten. Siitä lähtien on ollut karibian yöt vällyjen välissä. Tällä hetkellä 9v nuorempi miesystävä, joka jaksaa kanssani eikä kuulemma parempaa voisi olla :D

Vierailija
10/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kolmas Mirena putkeen, joten kierukka ei ole ainakaan vähentänyt haluja, päinvastoin!

Vierailija
11/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aktiivisin ja paras jakso juuri 40-45 vuotiaana. Suorastaan hekumallinen. Sitten hups 46-vuotiaana alkoivat vaihdevuodet, ja niin alkoi hiipumaan kaikki halut. Olen 54, eikä voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
12/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:28"]

Olen 60 vee nainen,ja himot vaan yltyy. Polte kupeissa ihan samanlainen kuin nuorempana. Onneksi minulla on rakastaja,joka jeesiii. Ja taidolla.

[/quote]

Tämä on toisaalta rohkaisevaa, toisaalta pelottavaa. Jos tämä himotus on pysyvä olotila seuraavat 20 vuotta, niin huhhuh! Toisaalta elämä tuntuu nyt kyllä todella paljon tyydyttävämmältä kuin silloin kun lapset olivat pieniä ja seksi aina kiireistä ja väsynyttä. Harmi kun halut eivät silloin terhakoiden tissien aikana sallineet nykyisenlaista ilottelua :)

Vierailija
13/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin himoja...ei ole ollut seksiin kiinnostusta kohti vuosikymmeneen ja olen "vasta" 33 v, mutta toivottavasti 40 v heräisin uudelleen

Vierailija
14/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:32"]

Oletko lopettanut hormonaalisen ehkäisyn? Itse olen 41v ja lopetin ehkäisyn kuusi vuotta sitten. Siitä lähtien on ollut karibian yöt vällyjen välissä. Tällä hetkellä 9v nuorempi miesystävä, joka jaksaa kanssani eikä kuulemma parempaa voisi olla :D

[/quote]

Ei, minä lopetin hormonaalisen ehkäisyn 27-vuotiaana, koska se ei vaan sopinut minulle lainkaan. Eli nykyinen muutos on siinä mielessä luonnollinen. Kai tähän tosiaan joku biologinen selitys on pakko olla.

Vierailija
15/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:37"]

Olispa mullakin himoja...ei ole ollut seksiin kiinnostusta kohti vuosikymmeneen ja olen "vasta" 33 v, mutta toivottavasti 40 v heräisin uudelleen

[/quote]

Varo mitä toivot ;) Ei vaan oikeasti, aika ihanaahan tämä on, enkä olisi kyllä minäkään 33-vuotiaana pienten lasten äitinä uskonut, että joskus vielä oikeasti tekee kovasti mieli, ja heti uudestaan!

Vierailija
16/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus olisi voinut olla minun kirjoittama!!! Ennen en edes ymmärtänyt kunnolla, mitä "panetus" takoittaa, mutta nyt ajattelen sitä KOKO ajan.

Vierailija
17/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan kun sanotaan, että nuoret miehet ja keski-ikäiset naiset sopivat toisilleen seksuaalisesti. Kummallakin on seksi mielessä koko ajan.

Vierailija
18/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mulla ikää 43 ja halut - ne vähäisetkin - katosi pari vuotta sitten. Good riddance!

Vierailija
19/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä (42) on sinut itsensä kanssa, itsevarma, tietää kuka on eikä peilaa enää omaa olemistaan toisen (miehen) kautta. Olen mikä olen ja jos ei kelpaa, niin ovi on tuossa :)

Uskaltaa sängyssäkin olla mielihalujensa mukaan eikä mieti sitä miltä mahtaa näyttää. Ihanaa aikaa!

Vierailija
20/22 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Kun täytin 40 v. niin siitä se vasta lähti kunnolla nousuun. Ja ne orgasmit tällä iällä.. mies ei tahdo pysyä perässä :)