Miksi rikkaat omalla älyllään rikastuneet naiset
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:24"]Miksi ihmeessä pitäisi? Ei tarpeeksi hyvä yksilö tarvitse mitään palkintomiestä (tai palkintovaimoa). [/quote] Jep. Muijani on lääkäri, itse olen enkelisijoittaja. Hyvin toimii.
[/quote]
Kuulostat ihan enkeliterapeutilta joten vaimosi on hommannut itselleen bimbomiehen! :)
Kyllä mun täti hankki. :D Mutta siis minun mielestäni ihan tasapainoiset ihmiset eivät hanki trophy-puolisoja.
Ehkä naisille se trophy-mies ei tarkoita nuorta ja komeaa, vaan rikasta, menestyvää ja vaikutusvaltaista?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:30"]
No koska sellaisia ei ole. Ei älykkäitä , eikä itse rikastuneita naisia. Kumpaisiakaan.
Rikkaat naiset on aina perijöitä tai miehensä erossa rullanneita.
Naiset eivät itse osaa omatoimisesti rikastua. Ja sitä älykkyyttä ei löydy, yhdeltäkään naiselta.
[/quote]
On niitä. Esimerkkinä Madonnan. Helvetin rikas nykyisin, itse menestyksensä luonut ja viime vuosina poikaystävät ovat olleet vuosikymmeniä nuorempia.
[/quote]
Onkohan ne nuoret pojat vaan osa imagoa?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:22"]
Ehkä naisille se trophy-mies ei tarkoita nuorta ja komeaa, vaan rikasta, menestyvää ja vaikutusvaltaista?
[/quote]
Nimenomaan. Kuinka moni nainen edes haaveilee nuoremmasta miehestä...
Onhan näitä toy boyta vaikka kenellä, esim. Jennifer Lopezilla, Katri Helenalla ja sillä vasta kuolleella espanjalaisella herttuattarella (?).
Toki nämä ei ole varmaan siitä fiksuimmasta päästä, joten varmaan ne omalla älyllä rikastuneet naiset sitten arvostavat miehessä enemmän henkisiä ominaisuuksia kuin timmiä sixpäkkiä.
Mä en ainakaan ottaisi edes mitään tajuttoman komeaa toy boyta jos olisin vanha nainen, kun tietäisin että se ei välitä musta ollenkaan vaan mun rahoista. Ja miettisin vaan miten sitä ällöttää panna mun roikkuvaa kroppaa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:24"]Miksi ihmeessä pitäisi? Ei tarpeeksi hyvä yksilö tarvitse mitään palkintomiestä (tai palkintovaimoa). [/quote] Jep. Muijani on lääkäri, itse olen enkelisijoittaja. Hyvin toimii.
[/quote]
Kuulostat ihan enkeliterapeutilta joten vaimosi on hommannut itselleen bimbomiehen! :)
[/quote]
Tai sitten on vain käyny tällä äijällä hyvä tuuri elämässä ;) En kiistä, etteikö muijani olisi minua älykkäämpi.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:55"]
Hmm.. Vai luotiinko Madonnasta brändi ulkopuolisten bisnesmiesten voimin, kun hän oli nuori teinityttö?
[/quote]
Madonna on yksi harvoja naisia, jotka on luoneet itse itsensä. Toki bisnesmiesten avulla, mutta elämänkerrat lukeneena ja muutenkin vuosikausia seuranneena kyseessä on enemmänkin briljantti nainen, joka valjasti itsensä popmaailmaan saamaan kuuluisuutta ja rahaa. Jos haluat etsiä bisnesmiesten sätkynukkeja kiinnitä huomiosi ihan muihin tähtösiin, esim. Britney, jo -90-luvun jälkeen unohtuneisiin tähtiin, jne.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:30"]No koska sellaisia ei ole. Ei älykkäitä , eikä itse rikastuneita naisia. Kumpaisiakaan.
Naiset eivät itse osaa omatoimisesti rikastua. Ja sitä älykkyyttä ei löydy, yhdeltäkään naiselta.
[/quote]
Mietipä sitä kun seuraavan kerran käyt lääkärissä hammaslääkärissä ja lapsesi koulussa. Ai ja mieti niitä älykkäitä miehiä kun katselet paska-auton kuljettaja yms.
minusta hyvä idea. jos rikastun otan edustusukon itselleni, komean salkean ja sellaisen joka tekee kotityöt.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:16"]
eivät hanki itselleen trophy miehiä???
[/quote]
miehet eivät ole niin tyhjäpäitä että olisivat patsastelemassa kenenkään rinnalla
Olen rikas ja älykäs nainen ja haluan miehen, joka on minua älykkäämpi ja rikkaampi tai vähintään samalla tasolla. Ei kiinnosta mitkään pullistelevat pikkupojat.
Miksi ihmeessä pitäisi? Ei tarpeeksi hyvä yksilö tarvitse mitään palkintomiestä (tai palkintovaimoa).
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:24"]Miksi ihmeessä pitäisi? Ei tarpeeksi hyvä yksilö tarvitse mitään palkintomiestä (tai palkintovaimoa).
[/quote]
Jep. Muijani on lääkäri, itse olen enkelisijoittaja. Hyvin toimii.
Varmaan biologisestikin naiset ja miehet arvostavat eri asioita parinvalinnassa. Naisille miehen status on tärkeä, koska se mahdollistaa heidän lapsilleen myös hyvän aseman yhteisössä. Fiksuilla, menestyneillä naisilla onkin usein rinnallaan samanlaiset miehet. Miehet taas arvostavat naisissa enemmän ulkonäköä ja nuoruutta. Siksi hölmökin, mutta hyvännäköinen nainen kelpaa menestyneelle miehelle. Tosin melkein kaikilla tuntemillani menestyneillä miehillä on ihan tavalliset vaimot. Tunnen vain yhden meklarin, jolla on järkyttävä silikonibimbovaimo. Tällä miehellä ei tosin ole mitään koulutusta eikä ole kovin sivistynyt.
No koska sellaisia ei ole. Ei älykkäitä , eikä itse rikastuneita naisia. Kumpaisiakaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:26"]
Varmaan biologisestikin naiset ja miehet arvostavat eri asioita parinvalinnassa. Naisille miehen status on tärkeä, koska se mahdollistaa heidän lapsilleen myös hyvän aseman yhteisössä. Fiksuilla, menestyneillä naisilla onkin usein rinnallaan samanlaiset miehet. Miehet taas arvostavat naisissa enemmän ulkonäköä ja nuoruutta. Siksi hölmökin, mutta hyvännäköinen nainen kelpaa menestyneelle miehelle. Tosin melkein kaikilla tuntemillani menestyneillä miehillä on ihan tavalliset vaimot. Tunnen vain yhden meklarin, jolla on järkyttävä silikonibimbovaimo. Tällä miehellä ei tosin ole mitään koulutusta eikä ole kovin sivistynyt.
[/quote]
Pakko nyt kysyä, että onko susta siis tuo silikonibimbonainen esimerkki siitä palkintovaimosta? Ehkä hän näyttää luonnossa sitten kauniilta, mutta noin kuvaillen kuulostaa aika järkyltä.
Hmm.. Vai luotiinko Madonnasta brändi ulkopuolisten bisnesmiesten voimin, kun hän oli nuori teinityttö?