Pisin aikasi harrastamatta liikuntaa
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:02"]Koko ikäni? (30v). Koska ei huvita, eikä ole koskaan tarvinut (BMI 18).
[/quote]
Onko tuo bmi joku ylpeydenaihe? :D
Polvileikkauksesta tuli puolen vuoden liikuntakielto. Tietenkin sinäkin aikana tehtiin kuntouttavia liikkeitä, jotka tavallaan on liikuntaa nekin.
Olin 3 viikkoo selkäleikkauksen jälkeen kävelyllä kun meinasi mennä kuppi nurin ilman liikuntaa, joten 3vkoa.
Noin reilu 20 vuotta. En vaan tykkää liikunnasta. En tajua mitä iloa siitä saa. Ei kiinnosta jumpat, salit, uiminen. Kävelyllä käyn satunnaisesti, mutta heti 15 min jälkeen tajuun kuinka aivotonta idioottihommaa se on, tylsää suorastaan. Tylsistyn mielummin kotona sohvalla.
T. 40v nainen
Pisin aika on ollut neljä viikkoa; keuhkokuume ja toipumisaika. Flunssan aikana en liiku. Kerran erehdyin jumpalle antibioottikuurin aikana. Karmea olo ja keskenhän se jumppa jäi.
2vk, olin pahassa keuhkokuumeessa. Sen jälkeen olen pitänyt max 2 ylimääräistä lepopäivää sen jälkeen, kun päätin alkaa kuntoilemaan aktiivisemmin. Eli kohta 3v sitten. t. 17v
3viikkoa synnytyksen jälkeen. Tosin kävin kyllä kävelyllä, mutta jumpassa ja salilla vasta tuolloin.
Koko ikäni? (30v). Koska ei huvita, eikä ole koskaan tarvinut (BMI 18).