Reissuun ja lasi hoitoon?
Onko ok jättää 2-vuotias 1,5 viikoksi hoitoon (mummille ja vaarille)?
Kommentit (29)
Lisää teet lapsia, vaikka edellinen jo haittaa elämää???
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:16"]Lisää teet lapsia, vaikka edellinen jo haittaa elämää???
[/quote]
Ei se haittaa, miten niin?!
ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:47"]Jos sinne kännään nyt on pakko päästä moneksi päiväks niin jätä lapsi ensin viikonlopuksi vanhemmillesi ja vedä ne perseet.
Kysy sitten vanhemmiltasi miltä heistä tuntui hoitaa 2v lasta kaksi päivää ja yötä.
Tottakai isovanhemmat haluavat pikku kullannuppunsa ottaa hoitoon mutta ei ne tajua miten raskasta se pidemmän päälle on.
[/quote]Voi hyvää päivää nyt taas. Minä olen viisikymppinen mummo ja olen hoitanut lastenlastani jo kuukauden ikäisestä monta päivää että hänen äitinsä saa nukkua. Lapsi on nyt nelikuinen ja saa hepulit aina iltaisin ja ei tunnu missään. Kaikki eivät ole kehäraakkeja, tiesitkö?
Terve lapsi ei vanhempia kaipaa! Lastenkodeissa ilman vanhempia kasvaa terveimmät, reippaimmat ja sosiaalisimmat lapset, jotka pärjäävät elämässä ja tulevat onnellisiksi. Isän ja äidin kanssa kasvaa surkeita ja onnettomia nysväkkeitä, joista ei ole mihinkään.
Parasta, mitä lapselle voi tehdä, on jättää hänet kauas vanhemmista. Näin hän oppii, ettei kannata rakastaa ketään, lähtevät ne kuitenkin. Lastenkodissa saa alusta asti kokea sen, että kukaan ei oikeasti välitä.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:16"]Lisää teet lapsia, vaikka edellinen jo haittaa elämää??? [/quote] Ei se haittaa, miten niin?! ap
[/quote]
no sitten otat lapsen mukaan.Ton ikänen nauttii jo suuresti matkoista.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:47"]Jos sinne kännään nyt on pakko päästä moneksi päiväks niin jätä lapsi ensin viikonlopuksi vanhemmillesi ja vedä ne perseet. Kysy sitten vanhemmiltasi miltä heistä tuntui hoitaa 2v lasta kaksi päivää ja yötä. Tottakai isovanhemmat haluavat pikku kullannuppunsa ottaa hoitoon mutta ei ne tajua miten raskasta se pidemmän päälle on. [/quote]Voi hyvää päivää nyt taas. Minä olen viisikymppinen mummo ja olen hoitanut lastenlastani jo kuukauden ikäisestä monta päivää että hänen äitinsä saa nukkua. Lapsi on nyt nelikuinen ja saa hepulit aina iltaisin ja ei tunnu missään. Kaikki eivät ole kehäraakkeja, tiesitkö?
[/quote]
Voisko ne hepulit johtua siitä, että lapsella ei ole yhtä läheistä aikuista, johon kiintyä?
Miksi vielä nostat, kun luultavasti olet menossa jokatapauksessa ilman lasta, päätös on tehty. Mitä haluat kuulla?
Ihan hyvä idea, lapsella tulee olemaan ihanaa laatuaikaa isovanhempien kanssa ja heidän suhteensa syvenee. On ärkeää, että lapsella on useita rakastavia läheisiä. Hyvää kaykaa ja ota paikka käytävän vietestä lennolla, niin pääset helpommin vessaan. Hyvää matkaa!
olisko tää hyvä?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:50"]Minkä takia lasta ei voi ottaa matkalle mukaan? Ihan älytöntä.
[/quote]
On niin pitkä lento. On ollut mukana pari kertaa, mutta on aika raskasta matkustaa pienen kanssa. Eikä oikein saa otettua rennosti samalla tavalla. Enkä ole menossa juomaan, koska olen raskaana.