Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ammatti

Vierailija
12.11.2014 |

Mikä on naisten mielestä ns tylsä ammatti miehelle? Entä mikä olisi kiinnostava?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija, vaikka tämäkin varmaan riipuu minkä alan tutkija on. Mutta tuttavapiirissä on yksi tälläinen.. Vaikka se voi olla myös luonteenpiirre, että on kaikessa "analyyttinen" ja tekee koko ajan jotain analyysiä siitä.. Minkälaista sillä hetkellä juotava juoma on tms.. En haluaisi että koko ajan kaikkia arkielämän juttuja pitää koko ajan olla tutkimassa ja kyseenalaistamassa.. "onko tämä pyöreä vai kupera" Tai sitten vaan ärsyynnyn helposti.. Mutta en vain jaksa, jos joku selittää koko ajan jotain "esitelmiä" ja omia päätelmiä..

Vierailija
22/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:32"]Ehdottomasti insinööri, niin samaa mieltä. En tiedä miksi, mutta ne on yleensä nörttimäisiä..Välillä niin nörttijutut ettei niitä tajua jos ei ole myös nörtti. Eikä vitsit ole enää hauskoja, jos ne pitää selittää.. "No se sana tarkotti virtapiirin komponetin moduulia, jos sitä ei ole, niin prosessorin k7 ydin moduuli ei toimi.. Hehehhehe.. Tajusitko?" Muutenkin aika tylsää porukkaa, ei haluta heittäytyä mihinkään.. Vaan tehdään aina tuttua ja turvallista..  Tai ainakin tälläinen mielikuva minulla on diplomi-insinööreistä. Kaveri seurusteli vähän aikaa sellaisen kanssa, ja tuli tutustutta häen mieheen ja miehen kavereihin.  [/quote] Käyhän tutustumassa teekkarielämään, kyllä kaikkien muun alojen toiminta on tylsää siihen verrattuna. Toki ei tekniikan alan ihmiset mitään taiteilijoita ole..

[/quote]

Eikös teekkarit olet tunnettuja siitä ettei tee muuta kun ryypää? Kiitos mutta ei kiitos.. Jos kännisiä ihmisiä haluaa nähdä, niin niitä näkee ihan sillä että menee baariin.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:48"]

Itse olen osakeanalyytikko. Kuulostaako kuolettavan tylsältä? Ap.

[/quote]

Kerrotko jonkun seuraamasi yhtiön ntm ev/ebitda-multippelin arvon, niin uskotaan.

[/quote]

Tuota voi kutsua pelkäksi EBITDA-multippeliksi koska ainoa järkevä osoittaja on EV. Mutta vaikka Googlella tuo olisi Enterprise Value/EBITDA = 319.98B/19.96B = 16.03

Vierailija
24/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:49"] [quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:48"]Itse olen osakeanalyytikko. Kuulostaako kuolettavan tylsältä? Ap. [/quote] Kuulostaa kyllä. [/quote] Hyvä tietää, siis en mainitse siitä sen enempää. [/quote] Tietty jos tienaat sikamaisesti, se on kyllä hot.

[/quote]

En tienaa sikamaisesti.

Vierailija
25/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:32"]Ehdottomasti insinööri, niin samaa mieltä. En tiedä miksi, mutta ne on yleensä nörttimäisiä..Välillä niin nörttijutut ettei niitä tajua jos ei ole myös nörtti. Eikä vitsit ole enää hauskoja, jos ne pitää selittää.. "No se sana tarkotti virtapiirin komponetin moduulia, jos sitä ei ole, niin prosessorin k7 ydin moduuli ei toimi.. Hehehhehe.. Tajusitko?" Muutenkin aika tylsää porukkaa, ei haluta heittäytyä mihinkään.. Vaan tehdään aina tuttua ja turvallista..  Tai ainakin tälläinen mielikuva minulla on diplomi-insinööreistä. Kaveri seurusteli vähän aikaa sellaisen kanssa, ja tuli tutustutta häen mieheen ja miehen kavereihin.  [/quote] Käyhän tutustumassa teekkarielämään, kyllä kaikkien muun alojen toiminta on tylsää siihen verrattuna. Toki ei tekniikan alan ihmiset mitään taiteilijoita ole..

[/quote]

Eikös teekkarit olet tunnettuja siitä ettei tee muuta kun ryypää? Kiitos mutta ei kiitos.. Jos kännisiä ihmisiä haluaa nähdä, niin niitä näkee ihan sillä että menee baariin.. :D
[/quote]
Et näköjään oikeasti tiedä teekkaritoiminnasta mitään :D

Vierailija
26/26 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:39"]Diplomi-insinööri ei ole ammatti vaan tutkinto. Diplomi-insinööri voi olla vaikka toimitusjohtaja, projektipäällikkö, suunnittelija jne. Nämä ovat ammatteja. Ei maisterikaan ole mikään ammatti, opettaja sen sijaan on.
[/quote]

Haha projektipäällikkö=ammatti.. Misdä voi opiskella projektipäällikön ammatin ????