Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjät - millä ihmeellä oikeutatte tekonne

Vierailija
12.11.2014 |

Itsellenne? Eikö omatunto kolkuta?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun teki mieli. Miksi kaikki pitää aina omistaa. Pankaa menemään ja menkää vittu nussimaan jos kemiat pelaa. Omistakaa vaikka talo mutta älkää ihmisä vittu.

Vierailija
22/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:41"]On ilmeisesti ollut sinulle aika rankkaa kun olet jäänyt kakkoseksi, mielenterveytesikin alkaa jo rakoilla. Yritäpä siis vähitellen koota itsesi ja alkaa elämään omaa elämääsi ilman sitä toista, jossa olet roikkunut tähän asti. Joissakin tapauksissa syytä voi löyty myös petetystä.
[/quote]

Sun vittupään luonteella sama kohtalo edessä. Mä olen läksyt oppinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitkäaikainen masennus, seksi ei kiinnosta. Pakko hakea muualta, löytyy pari vakipanoa. 

Vierailija
24/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli petturimies ja löysin uuden, joka on varmasti uskollinen.

Vierailija
25/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin jopa joskus väsyneinä hetkinä ehdottaa miehelleni vieraissa käymistä. tiesin että hänellä oli haluja enkä minä niitä jaksanut tyydyttää. teki pahaa mieheni puolesta.. Mutta ei hän sitä seksiä varmaan olisi vieraalta halunnut vaan minulta.. Näin haluan uskoa. Nyt jaksaa taas eikä vieraita tarvittu:) myötä ja vastamäessä..

Vierailija
26/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:20"]Aika hämmentävältä kuulostaa tämä yleinen valitus, ettei nainen/mies halua. Yhdessä kuitenkin ollaan. Olisiko oikeasti keskustelun paikka, jossa pohdittaisiin yhteistä suhdetta ja mihin se on menossa. Seksi on niin voimakas ja tärkeä asia, että sitä ei saisi kovin kevyin perustein toiselta kieltää.

t. pettävä mies
[/quote]
Miksi sä petätt?

Vierailija
27/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt jokaisessa suhteessani. Takana kaksi pidempää ja nykyistä petin vuosi sitten. Mies ei tiedä. Pelkään että en voi muuttua.

Vierailija
28/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:53"]

Ei enää. Ellei asiaa mieti. Sain asian anteeksi, ja suhteemme voi todella hyvin. Olen kiitollinen uudesta mahdollisuudesta, ja koitan olla paras mahdollinen puoliso :)

[/quote]Tuskinpa suhteesi oikeasti "voi todella hyvin"; tuo on tuollaista kasvojenpelastusyritystä teiltä kummaltakin. Ei haluta myöntää, että on epäonnistuttu elämän tärkeimmissä valinnoissa, eikä haluta vaikeuttaa arkea. Jäädään roikkumaan kulissiin ja väitetään muille, että "olemme onnellisempia kuin koskaan". Ja tuollainen, että yrittää olla paras mahdollinen puoliso; ihan kivaa juu, mutta eväät hyvyyteen ovat heikot kun ihminen vaatii itseltään niin vähän kuin pettäjä vaatii.

Usein saa lukea, että ihmiset katuvat myöhemmin että ovat muka antaneet anteeksi, ja että olisi pitänyt alun perinkin tehdä johtopäätöksensä loppuun asti.

[/quote]

Taitaa olla rankka suhde sullakin takana, mutta silti kysyisin, että mikä pakko sitä on heti erota kun ekan kerran tulee suhteessa kriisi? Vaadit puolisoltasi täydellistä moraalista selkärankaa ja ensimmäisen lipsahduksen kohdalla pistät eropaperit vetämään? Enpä ihmettelisi, vaikka tuntisi olonsa hyvinkin ahtaaksi sinun kanssasi eläessäsi, sillä luultavasti tuolla ajatusmaailmalla olet vielä koko ajan mustasukkaisesti kyttäämässä puolisosi menoja.

Itse en ole pettänyt puolisoani vielä, mahdollisesti sen joskus tulen tekemään vaikken sitä erityisesti suunnittelekaan. Toisaalta, tähän astisiin tilaisuuksiin ei ole ollut tarvis tarttua edes kännispäiten koska en tunne myöskään eläväni vankilassa missä minun pitäisi todistaa itselleni vapauteni tehdä mitä haluan. Jos petän, petän, jos jään kiinni, niin luultavasti pääsee koko helvetti valloilleen, jonka seurauksena joko erotaan tai sitten se kriisi selvitetään muuten.

Kysymykseni kuuluukin, olenko sinun mielestäsi jo pettänyt puolisoani koska olen asiaa miettinyt?

Vierailija
29/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:41"]

On ilmeisesti ollut sinulle aika rankkaa kun olet jäänyt kakkoseksi, mielenterveytesikin alkaa jo rakoilla. Yritäpä siis vähitellen koota itsesi ja alkaa elämään omaa elämääsi ilman sitä toista, jossa olet roikkunut tähän asti. Joissakin tapauksissa syytä voi löyty myös petetystä.

[/quote]Ikävää, ettet pärjää syyllisyytesi kanssa, etkä osaa hakea itsellesi apua. Säälisit edes perhettä, jonka menit perustamaan.

Vierailija
30/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex petti mua, mutta kun jäi kiinni ja ite löysin uuden tahtoiskin mut takaisin. Vaan no way!

Vierailija
31/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
32/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetuksella ja oman eukon pihtaamisella. Oisko tuo tänä vuonna suostunut avaamaan haaransa kahdesti. Ei kuulemma "tee mieli".

Vierailija
33/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:53"]

Ei enää. Ellei asiaa mieti. Sain asian anteeksi, ja suhteemme voi todella hyvin. Olen kiitollinen uudesta mahdollisuudesta, ja koitan olla paras mahdollinen puoliso :)

[/quote]Tuskinpa suhteesi oikeasti "voi todella hyvin"; tuo on tuollaista kasvojenpelastusyritystä teiltä kummaltakin. Ei haluta myöntää, että on epäonnistuttu elämän tärkeimmissä valinnoissa, eikä haluta vaikeuttaa arkea. Jäädään roikkumaan kulissiin ja väitetään muille, että "olemme onnellisempia kuin koskaan". Ja tuollainen, että yrittää olla paras mahdollinen puoliso; ihan kivaa juu, mutta eväät hyvyyteen ovat heikot kun ihminen vaatii itseltään niin vähän kuin pettäjä vaatii.

Usein saa lukea, että ihmiset katuvat myöhemmin että ovat muka antaneet anteeksi, ja että olisi pitänyt alun perinkin tehdä johtopäätöksensä loppuun asti.
[/quote]

Miten sä voit sanoa tollasta jonkun tuntemattoman liitosta. Ikävä kyllä (sun kannalta) moni liitto todella voi voida ihan hyvin ja jopa paremmin kuin aiemmin kun pettämiset on käsitelty. Itse en puolustele pettämistä, en ole koskaan pettänyt enkä usko tulleeni petetyksi, mutta ymmärrän ettei maailma ole mustavalkoinen. Pettämisestä voisihan hyvin selvitä.

Vierailija
35/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:53"]

[/quote]

Taitaa olla rankka suhde sullakin takana, mutta silti kysyisin, että mikä pakko sitä on heti erota kun ekan kerran tulee suhteessa kriisi? Vaadit puolisoltasi täydellistä moraalista selkärankaa ja ensimmäisen lipsahduksen kohdalla pistät eropaperit vetämään? Enpä ihmettelisi, vaikka tuntisi olonsa hyvinkin ahtaaksi sinun kanssasi eläessäsi, sillä luultavasti tuolla ajatusmaailmalla olet vielä koko ajan mustasukkaisesti kyttäämässä puolisosi menoja.

Itse en ole pettänyt puolisoani vielä, mahdollisesti sen joskus tulen tekemään vaikken sitä erityisesti suunnittelekaan. Toisaalta, tähän astisiin tilaisuuksiin ei ole ollut tarvis tarttua edes kännispäiten koska en tunne myöskään eläväni vankilassa missä minun pitäisi todistaa itselleni vapauteni tehdä mitä haluan. Jos petän, petän, jos jään kiinni, niin luultavasti pääsee koko helvetti valloilleen, jonka seurauksena joko erotaan tai sitten se kriisi selvitetään muuten.

Kysymykseni kuuluukin, olenko sinun mielestäsi jo pettänyt puolisoani koska olen asiaa miettinyt?

[/quote]Juttusi on täynnä pahansuopaa toiveajattelua ja pahuuden vähättelyä. Voi voi :D, eipä ole meillä tarvetta kytätä kumpaakaan puolisoa, enkä minä vaadi puolisoltani mitään sen kummempaa kuin itseltänikään. Uskollisuus ja omaan parisuhteeseen panostaminen ovat meillä iloisia asioita, eivät vankila, kuten ilmeisesti sinun mielikuvissasi. Kun tulee jokin sisäinen kriisi (jollaisia tulee kaikille), ihmisen ei ole pakko hakea apua vieraista syleistä, vaan voi käyttää älykkäämpiä ongelmanratkaisukeinoja. Kun ihminen valitsee systemaattisen valehtelun elämänkumppanilleen, sehän ei ole "lipsahdus" vaan paljon enemmän. Se kertoo toisaalta emotionaalisesta ja älyllisestä keinottomuudesta, kyvyttömyydestä pärjätä itsensä ja korvien välinsä kanssa, toisaalta valmiudesta erittäin vakavaan henkiseen väkivaltaan. Eli puhtaaseen pahuuteen toista kohtaan.

Toisin kuin sinä kovasti toivot, minua ei ole edelleenkään petetty. Jos niin kävisi, meillä siitä todennököisesti selvittäisiin, koska mieheni on tasapainoinen ja selkärankainen ihminen - mutta nämä ominaisuudethan myös ehkäisevät pettämistä alun alkaenkin :).

Vierailija
36/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L

Vierailija
38/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi masennuslääkkeitä eikä tuntenut omantunnon kolkutusta sen takia pystyy pettämään

ikävintähän tässä on nimenomaan se, et pettäjä todellakin antaa jonkin tollasen selityksen. MASENNUSLÄÄKKEITTEN VIKA. 

Lol ja itku. Iso mies.

Vierailija
39/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää "up" viestit oikeen auttaa kun joku justiinsa edellisen minuutin aikana on nostanut ketjun kommentillaan jo ylös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän