Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjät - millä ihmeellä oikeutatte tekonne

Vierailija
12.11.2014 |

Itsellenne? Eikö omatunto kolkuta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koka meillä ei ole seksiä ollenkaan. Siksi petän.

Vierailija
42/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina rakastanut seksiä ja läheisyytä. Kun paljon matkustaa, ei rakas vaimo ole aina vieressä :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt exääni ja ei kaduta. Löysinpä pettämisen kautta paremman miehen

Mutta pakko ihmetellä, miten ap.ta jaksaa muiden pettämiset ja parisuhteet noin kiihdyttää. Minä en ainakaan jaksa miettiä muiden pettämisiä. On onneksi oma elämä niin kivaa.

Vierailija
44/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
45/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:10"]

14 lisää: Tämä voi "ihmisten" eli naapureiden ym. kylähullujen mielestä näyttää pettämiseltä ja on siksi hieman noloa, mutta pettämisenä en sitä itse pidä.

[/quote]

No sitten voit varmaan kertoa miehellesi asiasta. Tai olette yhteisymmärryksessä tästä järjestelystä päättäneet?

Vierailija
46/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä suhde ja ajattelen, ettei miehen vieraissa käynti muuttaisi suhdetta. Asia käsiteltäisiin ja kaikki jatkuisi kuten ennenkin. Toisaalta en tiedä haluaisinko tietää. Itse en taitaisi pystyä pitämään sivusuhdetta heikon pokerin vuoksi.
Tulee tietysti mieleen, miksi olen näin välinpitämätön.

Vierailija
47/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:56"]Olen pettänyt exääni ja ei kaduta. Löysinpä pettämisen kautta paremman miehen

Mutta pakko ihmetellä, miten ap.ta jaksaa muiden pettämiset ja parisuhteet noin kiihdyttää. Minä en ainakaan jaksa miettiä muiden pettämisiä. On onneksi oma elämä niin kivaa.
[/quote]

Koska ap:kin pettää...siksi!
T.ap

Vierailija
48/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:11"]

Mies ei halua seksiä, ei ole halunnut kahteen vuoteen. Hankin sitä muualta.

[/quote]

Kun siis pettäjänä onkin nainen, yläpeukkuja satelee... jos täällä mies perustelee pettämistään samalla argumentilla, on hän tietenkin rasvainen sika.

Vierailija
49/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:53"]

Ei enää. Ellei asiaa mieti. Sain asian anteeksi, ja suhteemme voi todella hyvin. Olen kiitollinen uudesta mahdollisuudesta, ja koitan olla paras mahdollinen puoliso :)

[/quote]Tuskinpa suhteesi oikeasti "voi todella hyvin"; tuo on tuollaista kasvojenpelastusyritystä teiltä kummaltakin. Ei haluta myöntää, että on epäonnistuttu elämän tärkeimmissä valinnoissa, eikä haluta vaikeuttaa arkea. Jäädään roikkumaan kulissiin ja väitetään muille, että "olemme onnellisempia kuin koskaan". Ja tuollainen, että yrittää olla paras mahdollinen puoliso; ihan kivaa juu, mutta eväät hyvyyteen ovat heikot kun ihminen vaatii itseltään niin vähän kuin pettäjä vaatii.

Usein saa lukea, että ihmiset katuvat myöhemmin että ovat muka antaneet anteeksi, ja että olisi pitänyt alun perinkin tehdä johtopäätöksensä loppuun asti.
[/quote]
Muutimme kyllä erilleen sekä olimme erossa muutamia viikkoja, jonka jälkeen puhuimme. Siitä pikkuhiljaa mies on antanut anteeksi, ja yrittänyt luottaa minuun.
Joten kyllä, koko kylä tiesi erostamme, emme väittäneet olevamme onnellisia tms.

Vierailija
50/50 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän