Kokemuksia näitsä yhdistelmävaunuista?
Vinkkejä kaivataan vähän kokeneimmilta! Budjetti on hyvin pieni ja LA joulukuussa.
Asutaan kaupungissa joten liikkuminenkin tapahtuu vaunujen kanssa kaupunkialueella. Itse haluan kevyet ja 3 pyöräiset vaunut, joten voisiko noi sopia meille? Onko kellään kokemusta kyseisistä vaunuista?
Olen toriltaltakin katsellut vaunuja mutta sielä on ollut vaan "raskasta/isoa" emmaljungaa kovaan hintaan.
Kommentit (69)
Tällä palstalla on kumma tapa tyrkyttää aina käytettyjä emmaljungeja, vaikka ap sanoisi sata kertaa, että tahtoo uudet eikä tahdo emmaljungia tai muitakaan isoja vaunuja.
tänävuonna emmaljungalle oli tullut tosin kivat uutuudet, ostaisin ne heti jos plussa tulisi vielä. ne on 54cm leveät, saa myös ilmakumeilla jos tahtoo, istuinosa kääntyy, saa kopan vauvalle ja istuinosan pituus on 104cm tms eli mahtuu oikeasti se 3v niihin. ihan täydelliset citykärryt <3
ihailin niitä kun kummilapselle oli lahjaa etsimässä lastentarvikkeessa
http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/4461/2014/07/20140713_191126.jpg tässä on bugaboot ja emmaljungan vikingit vierekkäin
Hirveesti mammoja ketkä on cityvaunuja vastaan ;D tuputetaan niitä 90 luvun vaunuja vaikka monesti sanottu että asuuu keskellä kaupunkia haha ;D
Ootteko sitä mieltä että apn tilanteessa nuo käytetyt emmat on paremmat?
Mulla ois Crscentin M300-yhdistelmävaunut hintaan 70 euroa ja ovat hyväkuntoiset.
Katoppa netistä malli ja laita spostiosoite jos kiinnostaa niin voin laittaa kuvia.
Tykkäsin itse vaunuista paljon ja on saanut hyvät arvostelut Euroopassa.
Vauinista saa myös kehdon laittamalla jalakset alle tAI kun kääntää jalakset niin ei kiiku.
tässä pikaisesti haettu kuva netistä.
m300 on kanssa aika leveät ja pienet, muutaman kaverin 2v ei enää mahtuneet istumaan..
Osta vain nuo ABCn vaunut, paremmilta ne tuntuvat kuin emmaljungat jotka ovat massiiviset ja raskaat työntää. Meillä oli ekalla muksulla emmaljungat ja myin puolen vuoden käytön jälkeen pois. Oli raskaat ja kömpelöt. Nuo ABC vaunut on tukevan tuntuiset silti kevyet. Käyn huomenna testaamassa omia ja tulen tänne kertomaan millaiset on käytössä.-se joka haki eilen kys vaunut postista.
Kyllä minäkin suosittelen ostamaan laadukkaat käytetyt ennemmin samalla rahalla kuin halvat uudet. Todellakin tuo sanonta köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa pitää tässäkin asiassa paikkansa. Mitäs sitten kun ne kiinalaiset muovirattaat rapsahtaa hajalle pakkasilla? Haluatko saada vielä myöhemmin rahaa takaisin vaunuista kun myyt ne eteenpäin? Itse ostin 300 eurolla käytetyt aivan ihanat ja todella hyväkuntoiset 5 vuotta vanhat Emmaljungan yhdistelmät ja myin ne oman käytön jälkeen vain 70 e halvemmalla pois, ostajia oli jonoksi asti. Ei tule onnistumaan noiden halpisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:44"]Kyllä minäkin suosittelen ostamaan laadukkaat käytetyt ennemmin samalla rahalla kuin halvat uudet. Todellakin tuo sanonta köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa pitää tässäkin asiassa paikkansa. Mitäs sitten kun ne kiinalaiset muovirattaat rapsahtaa hajalle pakkasilla? Haluatko saada vielä myöhemmin rahaa takaisin vaunuista kun myyt ne eteenpäin? Itse ostin 300 eurolla käytetyt aivan ihanat ja todella hyväkuntoiset 5 vuotta vanhat Emmaljungan yhdistelmät ja myin ne oman käytön jälkeen vain 70 e halvemmalla pois, ostajia oli jonoksi asti. Ei tule onnistumaan noiden halpisten kanssa.
[/quote]
No itse ostin 400e:lla abc:t, pelitti hyvin talvipakkasillakin ja myin ne 140e:lla
Kuka idiootti ostaa uudet vaunut ku netti täynnä vaunuja, sitten ne raukat yrittää kaupitella lähes samaan hintaan kuin itte ovat maksaneet. Okei, somaleilla ja muilla sossu ulkomaalaisilla sekä lestoilla se on on semmonen status symbooli kun ei oikeen oo muuta varalisuutta.
Varmaan aloittajakin joku sossun elätti.
no ei 300-350e ole paljon käytetyistä emmaljunga yhdistelmävaunuista (yleensä tulee vielä kantokassi mukana) uutenahan ne maksaa noin tonnin....
Niillä on vielä talvella hangessa kevyt mennä kun on leveät renkaat.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:26"]äkkiä siihen tottuu, että bussiin nousee kolmipyöräisillä rattailla. ekat kerrat oli aika pelottavia :D
[/quote]
Kolmipyöräset ovat just helpot käsitellä. Muita en huoli enää :)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:44"]Kyllä minäkin suosittelen ostamaan laadukkaat käytetyt ennemmin samalla rahalla kuin halvat uudet. Todellakin tuo sanonta köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa pitää tässäkin asiassa paikkansa. Mitäs sitten kun ne kiinalaiset muovirattaat rapsahtaa hajalle pakkasilla? Haluatko saada vielä myöhemmin rahaa takaisin vaunuista kun myyt ne eteenpäin? Itse ostin 300 eurolla käytetyt aivan ihanat ja todella hyväkuntoiset 5 vuotta vanhat Emmaljungan yhdistelmät ja myin ne oman käytön jälkeen vain 70 e halvemmalla pois, ostajia oli jonoksi asti. Ei tule onnistumaan noiden halpisten kanssa.
[/quote]
Sama homma. Sain takaisin kaiken mitä itsekin maksoin. Jälleenmyyntiarvo on tosi hyvä. Lisäksi runkoja ja istuinosia voi vaihdella. Itsellä nyt cc penkki ja siihen kaksi runkoa, nitro ja toisena cc runko.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:47"]
Kuka idiootti ostaa uudet vaunut ku netti täynnä vaunuja, sitten ne raukat yrittää kaupitella lähes samaan hintaan kuin itte ovat maksaneet. Okei, somaleilla ja muilla sossu ulkomaalaisilla sekä lestoilla se on on semmonen status symbooli kun ei oikeen oo muuta varalisuutta.
[/quote]
juuri siksi ostin uudet vaunut kun sielä netissä ne "raukat" kaupittelee niitä lähes samaan hintaan ;).
Ostin noi brio smilet yhdistelmävaunut + hoitolaukku + turvakaukalo + telakka = 700€ . Toirilla on kyseiset yhdistelmävaunut käytettynä hintaan 550€.. Joten.. Siinä miettimään kumpi oli järkevämpää. Ja monesti olen sanonut etten halua niitä raskaita vanhoja vaunuja kun keskellä kaupunkia asu. Oikeesti.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:47"]
[/quote]
status symbooli? Siis katotko muitten vaunuja ja päättellet mikä status ihmisellä on? Hahha
Kun ap oli ostamassa "halppis" vaunuja valitettiin, nyt kun osti merkkivaunut niin valitetaan :D
äkkiä siihen tottuu, että bussiin nousee kolmipyöräisillä rattailla. ekat kerrat oli aika pelottavia :D