Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia näitsä yhdistelmävaunuista?

Vierailija
12.11.2014 |

https://www.hobbyhall.fi/web/store/lapset/vaunut-ja-rattaat/yhdistelmavaunut/abc-design-cobra-yhdistelmavaunut-pearl-helmenvalkoinen

Vinkkejä kaivataan vähän kokeneimmilta! Budjetti on hyvin pieni ja LA joulukuussa. 

Asutaan kaupungissa joten liikkuminenkin tapahtuu vaunujen kanssa kaupunkialueella. Itse haluan kevyet ja 3 pyöräiset vaunut, joten voisiko noi sopia meille? Onko kellään kokemusta kyseisistä vaunuista?

Olen toriltaltakin katsellut vaunuja mutta sielä on ollut vaan "raskasta/isoa" emmaljungaa kovaan hintaan.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetti on ton 300€  ja torilta kun katoin keski-suomen alueen ei valitettavasti löytynyt. Muualta en pääse hakemaan. Ap

Vierailija
62/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hopi hopi liittymään facebookissa emmaljunga kirpparille. Siellä yhdistelmiä edullisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä mihin vaunuja tarvitset. Jos liikut paljon lumihangessa ja loskassa, tarvitset vakaammat. Meillä oli aika samantyyppiset Britax Vigour -vaunut ja tykkäsin hirveästi. Olivat ketterät, isopyöräiset, kääntyivät melkeen paikallaan. Hyvät vaunut kaduille, kauppoihin, matkalle jne. Veikkaan että nuo ovat aika saman tyyppiset! Suosittelen.

Enkä muuten saanut lastani pissiksenä, vaan olin ihan kolmekymppinen ;)

Vierailija
64/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mamiko.ro/photos/0002/1740/carucior-Beebop.jpg mulla ois vsin/mustana nää Keski-Suomessa, ilmakumit noi isommat renkaat, koppa vauvalle

Vierailija
65/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:52"]Budjetti on ton 300€  ja torilta kun katoin keski-suomen alueen ei valitettavasti löytynyt. Muualta en pääse hakemaan. Ap
[/quote]

Moni kyllä postittaa.

Vierailija
66/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:06"]http://www.mamiko.ro/photos/0002/1740/carucior-Beebop.jpg mulla ois vsin/mustana nää Keski-Suomessa, ilmakumit noi isommat renkaat, koppa vauvalle
[/quote]

Ap ei halua ostaa käytettyjä.

Vierailija
67/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin että vois hakea ja ostaa vaikka heti pois, että ongelma on postitus tai se että halvat vaunut on niitä isoja ei City-kärryjä. Me asutaan liki keskustaa ja pärjättiin noilla

Vierailija
69/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkytätte kaupunkilaiselle järkkyisoja ja leveitä emmaljungia! Kohta joku suosittelee varmaan 20kg painoisia ora vaunuja. Kivat kaupunkikärryt voisi olla esin. Baby jogger city versa, bugaboo cameleon käytettynä tai vaikkapa brio smile jota saa edullisesti käytettynä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi