Tarvitsen apua ruokien kanssa!
Olen aina ollut hoikka, pienestä asti ja lääkärit sanoivat minun kasvavan omaa siroa linjaani. Nyt ikää 21v ja mitat 166cm/45kg enimmillään. Ongelmaksi kuitenkin koitui e pillerien aloitus joka vei loputkin painosta ja nyt siis painoa vain 41kg! APUA!
-
Olen ollut pitkään vain kotona mm.työttömänä ja nyt sain asiat kuntoon ja aloitan alkuvuodesta kuntouttavan työkokeilun. Olen ollut todella masentunut kesästä asti ja ruokahaluni heitellyt todella laidasta laitaa sen jälkeen kun raskaus keskeytyi rv24. Nyt päätin tehdä muutoksen elämässäni ja alkaa liikkumaan, herätä aikaisin ja syödä säännöllisesti 3x lämmin ateria ja välipaloja niin, että söisin jotain väh.3h välein (en tietenkään yöllä herää syömään).
-
Antakaa hyviä ruokavinkkejä joista saisin tarpeeksi kaloreita päivän aikana. Nyt olen todellakin valmis kokeilemaan kaikkea vaikka kasvisruokia olen vältellyt.
Kommentit (6)
Syö avokadoa ja käytä paljon pähkinöitä, oliiviöljyä ja siemeniä.
Lopeta nyt ainakin kasvisruokien välttely! Niistä saat energiaa hyvässä muodossa, eikä ole mikään pakko ruveta kokonaan kasvissyöjäksi, vaikka säännöllisesti kasvisaterian syökin. Pestopasta juustoraasteen ja salaatin kanssa on sekä hyvää että varsin kaloripitoista. Suosittelen tummaa pastaa tai spelttipastaa.
Reseptejä on netti pullollaan! Kotikokki, Valio, Pirkka...
Reseptejä osaan kyllä katsoa ja rakastan kokkaamista joten sovellan mielelläni erilaisiksi kaikenlaisia ruokia. Avokadoa en olekkaan kokeillut ja pähkinätkin kuulostaa mielenkiintoiselta kokeilulta. Kiitos vinkeistä. Haluan nyt todellakin muuttaa ruokailutottumukseni!
Up