Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein koti 10.11.2014

Vierailija
12.11.2014 |

Katsoiko kukaan ko. jaksoa? Oli siis ne kolme taitelijakotia kyseessä. Mielestäni ''oikea koti'' voitti ja kerrankin oli ohjelmassa oikeasti hienoja koteja sisustuksineen, luovia ja mietittyjä. Siinä voittajakodissa voisin itsekin asua.

http://www.mtv.fi/suomenkauneinkoti/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:10"]

Oulun kodissa olen käynyt sisälläkin (asuntomessuilla nimittäin, en muulloin), ja se on melkoisen hulppea. Tosin se oli silloin asuntomessusisustuksella, joka poikkesi tästä oikeasta sisustuksesta. Nyt oli paljon asuttavampi kuin silloin asuntomessuille stailattuna, jolloin se oli lähinnä kylmänkalsea toimistoa muistuttava.

[/quote]

Kuvataiteilulla tullaan ilmeisesti Suomessa rikkaaksi, koska se kämppä ei ihan parillasadalla tonnilla lähde. Vai onko kyseessä lottovoittaja, vai mahdollisesti perijätär?

Persoonallinen se talo kyllä oli. Ehkä vähän liiankin persoonallinen, ja nyt en tarkoita edes sitä sisustusta.

Vierailija
2/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:01"]Katsoin vain kuvat, en itse ohjelmaa. Oulun talo oli ihastuttavan erikoinen ulkopuolelta, sisäpuolelta melko tavanomainen. Turun talossa ei mielestäni ollut mitään persoonallisuutta, ei ulkopuolella eikä sisäpuolella, enkä voisi nimittää sitä "taiteilijataloksi".  Helsingin koti oli ihastuttavan värikylläinen, mutta jotenkin liian täyden oloinen, mistä asukas itse ilmeisesti pitää. Paras ja persoonallisin joka tapauksessa mielestäni näistä.

Mikä asunto valittiin parhaaksi?
[/quote]

Se oli se viimein koti, oliko siis se Helsingin koti... Veikkaan, että kyseessä asuntotyyppi, joka jakaa mielipiteitä. Rakastan taidetta ja minusta on hienoa, että kerrankin oli koteja, joissa taide näkyi tpdella osana elämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:01"]Katsoin vain kuvat, en itse ohjelmaa. Oulun talo oli ihastuttavan erikoinen ulkopuolelta, sisäpuolelta melko tavanomainen. Turun talossa ei mielestäni ollut mitään persoonallisuutta, ei ulkopuolella eikä sisäpuolella, enkä voisi nimittää sitä "taiteilijataloksi".  Helsingin koti oli ihastuttavan värikylläinen, mutta jotenkin liian täyden oloinen, mistä asukas itse ilmeisesti pitää. Paras ja persoonallisin joka tapauksessa mielestäni näistä. Mikä asunto valittiin parhaaksi? [/quote] Se oli se viimein koti, oliko siis se Helsingin koti... Veikkaan, että kyseessä asuntotyyppi, joka jakaa mielipiteitä. Rakastan taidetta ja minusta on hienoa, että kerrankin oli koteja, joissa taide näkyi tpdella osana elämää!

[/quote]

Ei kun Oulun koti valittiin kauneimmaksi, siis se, jossa oli kalteva seinä.

Vierailija
4/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun kodissa olen käynyt sisälläkin (asuntomessuilla nimittäin, en muulloin), ja se on melkoisen hulppea. Tosin se oli silloin asuntomessusisustuksella, joka poikkesi tästä oikeasta sisustuksesta. Nyt oli paljon asuttavampi kuin silloin asuntomessuille stailattuna, jolloin se oli lähinnä kylmänkalsea toimistoa muistuttava.

Vierailija
5/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:01"]Katsoin vain kuvat, en itse ohjelmaa. Oulun talo oli ihastuttavan erikoinen ulkopuolelta, sisäpuolelta melko tavanomainen. Turun talossa ei mielestäni ollut mitään persoonallisuutta, ei ulkopuolella eikä sisäpuolella, enkä voisi nimittää sitä "taiteilijataloksi".  Helsingin koti oli ihastuttavan värikylläinen, mutta jotenkin liian täyden oloinen, mistä asukas itse ilmeisesti pitää. Paras ja persoonallisin joka tapauksessa mielestäni näistä. Mikä asunto valittiin parhaaksi? [/quote] Se oli se viimein koti, oliko siis se Helsingin koti... Veikkaan, että kyseessä asuntotyyppi, joka jakaa mielipiteitä. Rakastan taidetta ja minusta on hienoa, että kerrankin oli koteja, joissa taide näkyi tpdella osana elämää!

[/quote]

Ei kun Oulun koti valittiin kauneimmaksi, siis se, jossa oli kalteva seinä.
[/quote]

Aa, all right, kiitos, mulla meni paikkakunnat sekaisin! Hienoin koti voitti kuitenkin mielestäni.

Vierailija
6/10 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tosi ylihienoja ja besserwiss koteja. En tykännyt yhdestäkään, tai no, se eka oli aika hauska.

Vierailija
7/10 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voittajakoti oli todella valloittava! Ihanan valoisa ja mielestäni tunnelmallinen, pidin kovasti. Monet oikein viimeisen päälle sisustetuista ja suunnitelluista kodeista ovat jotenkin kalseita ja persoonattomia, mutta tämä oli todella viehättävä.

Vierailija
8/10 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:15"]

Katsoiko kukaan ko. jaksoa? Oli siis ne kolme taitelijakotia kyseessä. Mielestäni ''oikea koti'' voitti ja kerrankin oli ohjelmassa oikeasti hienoja koteja sisustuksineen, luovia ja mietittyjä. Siinä voittajakodissa voisin itsekin asua.

http://www.mtv.fi/suomenkauneinkoti/

[/quote]

Niin samaa mmieltä! Tällaista lisää, kiitos!

Vierailija
9/10 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vain kuvat, en itse ohjelmaa. Oulun talo oli ihastuttavan erikoinen ulkopuolelta, sisäpuolelta melko tavanomainen. Turun talossa ei mielestäni ollut mitään persoonallisuutta, ei ulkopuolella eikä sisäpuolella, enkä voisi nimittää sitä "taiteilijataloksi".  Helsingin koti oli ihastuttavan värikylläinen, mutta jotenkin liian täyden oloinen, mistä asukas itse ilmeisesti pitää. Paras ja persoonallisin joka tapauksessa mielestäni näistä.

Mikä asunto valittiin parhaaksi?

Vierailija
10/10 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tällä kertaa lämmennyt yhdellekkään noista vaikka yleensä edes yksi asunnoista on miellyttänyt. Aivan järkky se kerrostalokämppä, rivari liian kylmänvaalea ja se eriskummallisen muotoinen talo tosi kolkko vaikka vähän väriäkin oli siellä täällä, mutta silti kaukana kodikkaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme