Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kovasta basson jytinästä saada keskenmenon?

Vierailija
12.11.2014 |

Mies tykkää kuunnella bassoa lujaa. Voiko tulla keskenmeno?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla, mutta ei johdu bassosta.

Vierailija
2/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Myös jos ajat kuoppaisella tiellä tulee keskenmeno. Imurouda kannattaa myös vain hiljaisemmalla äänellä....jne ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-DDD

Vierailija
4/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta ummetusta kyllä ja kukat voi kuolla.On tutkittu juttu.

Vierailija
5/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen myös baarissa töissä niin jumputus tuntuu mahassa :/ onkohan haitallista?

Ap

Vierailija
6/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole mikään normibasso vaan korvat lukkoon lyövä ja sydämessä asti tuntuva kunnon möykkä

Ap

Vierailija
7/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki baarityöntekijät saa aina keskenmenon.

Vierailija
8/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on turvallista? On siis ihan niillä rahoilla basson kovuus että lujemmasta korvat särkyisi. Ääniaallot tärisyttää koko vartaloa mutta hyvä jos ei sikiöpussia vahingoita :)

Ap

Vierailija
9/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenosta en tiedä, mutta aikooko mies huudattaa bassoa vielä lapsen synnyttyäkin? Lapsihan kuuroutuu? Kuulostaa aika itsekkäältä ja lapselliselta. Miksi ihmeessä ei voi sitten käyttää kuulokkeita jos haluaa kuulonsa tuhota?

Vierailija
10/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ainakin asutte jossain äänieristetyssä bunkkerissa.

Vierailija
11/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei aijo. Mielestäni ihan aiheesta kysyin. Oletteko te haukkujat koskaan olleet yökerhossa jossa basso jumputtaa niin että sydämeen sattuu. Autossa tämä x 10. Koko maha tärisee ja hurisee. Mistä minä tiedän vahingoittaako yäkerhoa lujemmat basson ääniaallot sikiötä? Hyvä että te tiedätte. Mulla alkaa aina maha vihlomaan tästä möykästä niin siksi kysyn.

Ap

Vierailija
12/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen entisestä autosta jossa oli basso hiljemmalla, niin ääniaallot särki takaikkunan ja nuorena hänen ovensa halkesi.

Eli siis kysymykseni oli ihan helvetin tyhmä ja vitsailette kuinka helvetin tyhmä kysymys?

Ap

Vierailija
13/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen ihan sairaaksi tuollaisesta kovasta jumputuksesta, vaikka en ole raskaanakaan. Miksi muuten olet sellaisen kanssa samassa autossa, joka kuuntelee noin kovaa musaa? Minusta on aika teinipissis-meininkiä nuo autodiskot.

Vierailija
14/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kaiuttimen kautta/avulla saada orgasminkin. :D Jos olette nähneet elokuvan Howard Sternin intiimit osat niin tiedätte. :D

Vierailija
15/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleeko sitä bassoa täysillä autossa vai myös kotona?

Vierailija
16/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein dj:n hommia raskaana ja luonnollisesti olin huolissani samasta asiasta.. Mulle sanottiin että mitään haittaa bassosta ja kovasta musiikista ei syntymättömälle vauvalle ole. Lääkäriltä siis tuli tämä tieto. Ja terve vauva syntyi lasketun ajan tietämissä :)

Vierailija
17/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä nyt enemmän huolissani kuulostasi kuin keskenmenoriskistä.

Kai käytät kuulosuojaimia ja/tai korvatulppia, jos joudut tuollaisessa metelissä oleskelemaan?

Vierailija
18/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta vauvan kuuroutumista eikä keskenmenoa, mutta basson jytkytys vaikuttaa kyllä sydämensykkeeseen. Vauvan syke (samoin kuin muidenkin ihmisten) pyrkii synkronoitumaan basson sykkeen kanssa. Jos basso jytkyttää kovin nopeasti, vauvan sydämensykekin kiihtyy. Se taas ei pitkään jatkuessaan ei ole kovin terveellistä vaan rasittaa vauvan sydäntä.

Vierailija
19/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
20/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:14"]

Ja miehen entisestä autosta jossa oli basso hiljemmalla, niin ääniaallot särki takaikkunan ja nuorena hänen ovensa halkesi. Eli siis kysymykseni oli ihan helvetin tyhmä ja vitsailette kuinka helvetin tyhmä kysymys? Ap

[/quote]

Kuka helvetin hullu tuollaista mielipuolista möykkää soittaa ylipäätään?