Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmälasit rustottivat nenääni kyhmyn

Vierailija
12.11.2014 |

Nuorempana oli täysin suora nenä. Nykyään siinä on typerä kyhmy siinä kohtaa missä silmälasit ovat nenällä. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne tekevät. Mulla oli 20 vuotta silmälasit, ja ehti aikamoinen kuhmu muodostua. Nyttemmin olen laseroinut silmäni, pitäisiköhän kuhmukin käydä "laseroimassa"...

Vierailija
2/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikko vääntää silmälasit istuviksi. Mene siis optikolle. Mun korvat on niin eri korkeudella, että vääntämisessä on isohko työ. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen laaseroinut silmäni. Yli 30 vuotta oli lasit. Nenän varressa on molemmilla puolilla punaiset läiskät.

Vierailija
4/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:16"]Optikko vääntää silmälasit istuviksi. Mene siis optikolle. Mun korvat on niin eri korkeudella, että vääntämisessä on isohko työ. :)
[/quote]
nää kyllä istuu ja näin. Mutta silti kehittynyt tuollainen. Harmittaa kyllä. Ehkä mä isona pääsen laserleikkaukseen ja nenäleikkaukseen.

Vierailija
5/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotta ollut silmälasit eikä mitään kyhmyä ole tullut. Eikä myöskään siskoilleni, ovat käyttäneet minuakin kauemmin. Ainoastaan mulle on tullut noi punaiset hankaumat nenänvarteen niin kuin nr. 4.

Vierailija
6/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on nenän varressa kummallakin puolella kuoppa, jota punertavat tummentumat vielä korostavat. Ilman silmälaseja näytän pöllöltä. Tosi viehättävää!

Vierailija
7/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään mitään kyhmyä huomannut vaikka olen jäyttänyt silmälaseja jatkuvasti kolmekymmentä vuotta.Kerran kyllä hämmästyin kun uusia laseja sovittaessani optikko sanoi korvieni sijaitsevan alempana kuin yleensä ihmisillä.Empä ollut itse tällaista huomannutkaan.

Vierailija
8/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä eroja. Mulle ei taas koskaan tullut mitään punaisia läikkiä laseista, vaan tuo kyhmy.

T: kyhmynenä nro 2.