Silmälasit rustottivat nenääni kyhmyn
Nuorempana oli täysin suora nenä. Nykyään siinä on typerä kyhmy siinä kohtaa missä silmälasit ovat nenällä. :(
Kommentit (8)
Optikko vääntää silmälasit istuviksi. Mene siis optikolle. Mun korvat on niin eri korkeudella, että vääntämisessä on isohko työ. :)
Minäkin olen laaseroinut silmäni. Yli 30 vuotta oli lasit. Nenän varressa on molemmilla puolilla punaiset läiskät.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:16"]Optikko vääntää silmälasit istuviksi. Mene siis optikolle. Mun korvat on niin eri korkeudella, että vääntämisessä on isohko työ. :)
[/quote]
nää kyllä istuu ja näin. Mutta silti kehittynyt tuollainen. Harmittaa kyllä. Ehkä mä isona pääsen laserleikkaukseen ja nenäleikkaukseen.
24 vuotta ollut silmälasit eikä mitään kyhmyä ole tullut. Eikä myöskään siskoilleni, ovat käyttäneet minuakin kauemmin. Ainoastaan mulle on tullut noi punaiset hankaumat nenänvarteen niin kuin nr. 4.
Minullakin on nenän varressa kummallakin puolella kuoppa, jota punertavat tummentumat vielä korostavat. Ilman silmälaseja näytän pöllöltä. Tosi viehättävää!
En ole minäkään mitään kyhmyä huomannut vaikka olen jäyttänyt silmälaseja jatkuvasti kolmekymmentä vuotta.Kerran kyllä hämmästyin kun uusia laseja sovittaessani optikko sanoi korvieni sijaitsevan alempana kuin yleensä ihmisillä.Empä ollut itse tällaista huomannutkaan.
Jänniä eroja. Mulle ei taas koskaan tullut mitään punaisia läikkiä laseista, vaan tuo kyhmy.
T: kyhmynenä nro 2.
Niinhän ne tekevät. Mulla oli 20 vuotta silmälasit, ja ehti aikamoinen kuhmu muodostua. Nyttemmin olen laseroinut silmäni, pitäisiköhän kuhmukin käydä "laseroimassa"...