Onko suomessa oikeastihyvä tatuoitsjoita??!!?
Makuni on himpun verran kehittynyt näin akuisiällä, joten onneksi ei nuorempana ollut varaa pahemmin ottaa tatuointia.. :D Mutta mulla olis kohtuu selkeä kuva siitä millaisen tatskan haluaisin, nyt ongelmana on vaan se, että mitä olen tatuointigallerioita selaillut, niin ppääsääntöisesti suomitatuoijat näyttävät parhaimmillaankin olevan melko keskenkertaisia. Kehuttujen tatskaajienkin kuvat ovat joko suttaisia tai muuten vain kömpelöitä. Joskus harvoin näkee ihan hyviäkin kuvia, mutta nekin yleensä on "lätkäisty" iholle jotenkin epäsopivasti ts. paikka ei näytä kovin harkitulta jne. Useat suosituista ovat kuitenkin hyviä piirtämään ja/ta maalamaan, mutta tatuointi jälki ei ihan vastaa samaa tasoa.
Osaako joku muuttaa mun mieleni kertoa mistä suomesta löytäs tatuoitsijan, joka a) tekisi hyviä ja luovia kuvia b) jolla olisi teknistä taitoa ja silmää tatuonneille?
Jos löytyy niin laittakaa samalla linkkiä galleriaan!
Kommentit (22)
Aahhahhaa, tatuoitsjoita, mäenkestä :D
Et sitten viitsinyt oikolukea otsikkoasi?
Kyllä mä itseasiassa luin, en vaan koskaan saa korjattua kaikkia virheitä, koska-- Noh, en tiedä miksi. Yleensä korjaan mielestäni kaikki virheet ja julkaistaessa teksti on kuitenkin päin persettä. Ehkä tuosta sai kuitenkin selvän. ap
Inkfiniten Lauri on mielestäni aika taitava: http://inkfinite.net/ . Jos vielä joskus harkitsen uuden tatuoinnin ottamista, niin kävisin varmaan hänellä. Ellei joku parempi sitten tule sitä ennen vastaan.
Lisään vielä, että facebook-sivulla (https://www.facebook.com/Inkfinitetattoos?fref=ts) on ehkä tuoreempia ja parempia kuvia, kannattaa sieltä katsoa.
-6
Toivottavasti tatuoitsija oikolukee mahdollisen tekstitatuointisi :D
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:01"]
Kyllä mä itseasiassa luin, en vaan koskaan saa korjattua kaikkia virheitä, koska-- Noh, en tiedä miksi. Yleensä korjaan mielestäni kaikki virheet ja julkaistaessa teksti on kuitenkin päin persettä. Ehkä tuosta sai kuitenkin selvän. ap
[/quote]Sai selvän, mutta harva onnistuu tekemään noin paljon virheitä yhteen otsikkoon.
Kiitos vastaaja nro 6. Nuo olivat oikeasti hyviä, pitänee alkaa suunnitella reissua Ouluun... Ap:n kanssa olen samaa mieltä hyväksi väitettyjen tatuoijien kuvanlaadusta.
Kyllä mä väitän että ainakin Turun paras on Individual Inkin Lasse Sjöroos.
Mun tuttu Torsten Malm tekee Helsingissä ihan uskomattoman hienoja tatuointeja! Hae Facebookista Malm & Laas tattoo. :)
Lasde Sjöroos on hyvä! Olen hänellä käynyt ottamassa tatuoinnit.
Ainakin tää telkkarissa nähty Heinolasta kotoisin oleva tatuoija oli ihan sairaan hyvä tekemään sellaisia valokuvantarkkoja kuvia. Nimeä en nyt kyllä muista.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:09"]Inkfiniten Lauri on mielestäni aika taitava: http://inkfinite.net/ . Jos vielä joskus harkitsen uuden tatuoinnin ottamista, niin kävisin varmaan hänellä. Ellei joku parempi sitten tule sitä ennen vastaan.
[/quote]
Tää on hyvä! Kaksi kuvaa oon hänellä ottanut ja lisää tekis mieli.
Pitbull oulussa, mosse on paras! Tai ravilassi oulussa myös!
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:37"]
Kyllä mä väitän että ainakin Turun paras on Individual Inkin Lasse Sjöroos. http://individualink.com/crew/
[/quote]
Oi, nyt tuli kyllä toinen varteenotettava vaihtoehto! Älyttömän hienoja!
-6
Paradise Tattoon kaverit on hyviä, Akseli Aro on hyvä. Riippuu tietenkin minkätyylistä haluaa.
Riippuu aivan siitä, millasta kuvaa oot hakemassa, ja kuinka vapaat kädet annat taiteilijalle. Useimmitenhan asiakkaalla on joku valmis kuva josta tehdään kopio ihoon - tällöin paskasta on paha parantaa. Mikäli tatuoija saa itse toteuttaa haluamansa kuva-aiheen, hän pystyy soveltamaan osaamiaan tekniikoita ja näkemyksiään niin, että kuva pääsee oikeuksiinsa.
Turussa on toinenkin Sjöroos, joka on myös äärimmäisen lahjakas mustavalkoisten fotorealististen kuvien kanssa. Etunimi on Jouni. Greatmaster Tattoossa toimii hän.
Siinähän se on ihan keskustassa, autoilijaitsan ja kauppiaitsijan välissä.