Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vaatemerkkiä suosittelisit etten näyttäisi tantalta

Vierailija
12.11.2014 |

Tanttaketjusta päivää. Olen itse sitä mieltä että kaupoista saa vaatteita vain teinit ja tantat, ja kun ei kehtaa pukeutua kuin teinit niin mitä pukisin etten näyttäisi tantalta. Espritistä olen tykännyt mutta se nyt ainakin on IHAN T A N T T A. ja kun en ole mikään pieni ja siro, pituutta 178, BMI 22, hartiat on leveät, kädet pitkät niin että mitkään Vilat tai Zarat ei päälle mahdu. Vinkkejä kiitos oi muodikkaat!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa neuvoa!

Vierailija
2/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cos on tyylikäs samoin &Other stories

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä ainakaan turkista, koska se vanhentaa +10 vuotta ja lihottaa +10 kiloa, eli tanttaannuttaa hyvin reippaasti :D

Vierailija
4/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, no ei pelkoa että turkiksiin olisi varaa.. Cos:in ja other stories tsekattu ja taidan jatkaa ihan samaan vanhaan tyyliin kuin ennenkin :D Jos em. ei ole tantta mallia niin en sitten enää tiedä mikä on. Tää on tää palsta niin <3

Vierailija
5/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiger of Sweden

Vierailija
6/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Se merkki ole millään tavalla sidoksissa tyylikkyyteen.
voit näyttää hyvältä vaikka tarjoustalon vaatteissa, jos vaatteet ylipäätään istuu sinulle.

Vierailija
7/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt joillekkin otti itsetunnon päälle tää tantta tyyli..kyllähän kaikki sen tietää että marimekko on tanttatyyliä parhaimmillaan.

Seuratkaa vaikka catherine ja pippa middletonin tyyliä tai kim kardashiania (jättäkää ne överit huomioimatta) on tyylikkäitä mut ei tanttaa.

Vierailija
8/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M

Vierailija
9/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen eri kuin tuo Marimekko tyyppi ja tämän ketjun AP. Catherine ja Pippa on vaan äääärimmäisen laihoja tai sporttisia (miten nyt vaan), mitä minä en ole. Ymmärrän olla käyttämättä samanlaisia vaatteita kuin he.  Itse olen luullut että se mikä istuu päälle näyttää hyvältä, mutta se tanttamerkit ketju vei pohjan mun luulolta. Mutta kuten todettu jatkan samaan malliin... farkuissani ja neuleissani.

Vierailija
10/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiorellafarkut - varma valinta.

Vierailija
11/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:39"]

Kylläpä nyt joillekkin otti itsetunnon päälle tää tantta tyyli..kyllähän kaikki sen tietää että marimekko on tanttatyyliä parhaimmillaan.

Seuratkaa vaikka catherine ja pippa middletonin tyyliä tai kim kardashiania (jättäkää ne överit huomioimatta) on tyylikkäitä mut ei tanttaa.

[/quote]

Höpö höpö. Hehän pukeutuvat äärimmäisen konservatiivisesti. Jos joku perus BMI 28-täti vetää samat vaatteet ylleen, tuloksena on nimenomaan se tantta-look, vaikka vaatekoko olisi oikein valittu.

Itse suosittelen esim. Max Maraa (saa Helsingistä). Siitäkin on varmaan mahdollisuus löytää jotain tanttamaisia yhdistelmiä, jos oikein yrittää, mutta sentään materiaalit, yksityiskohdat, leikkaukset ja siluetit ovat lähtlkohtaisesti kauniita ja klassisemmatkin mallit toteutettu kivasti ja modernisti.

Isompikokoisille on saman konsernin Marina Rinaldi, sekin ihan kiva merkki aikuiselle naiselle.