miksi niin monet haluavat muille pahaa?
Oon saanut elämältä kaiken mitä saatoin toivoa. En uskonut sielunkumppaneihin, ennen kuin tapasin mieheni. Vietämme aikaa yhdessä 24/7 (väliaikaisesti tosin) ja nautimme toistemme seurasta:) hän on paras ystäväni. olen tosi onnekas! Onko muita?
Ystäviä kaipaisin enemmän mutten ole tavannut yhtään fiksua, huumorintajuista ja lämmin sydämistä naista :( missä he piileskelevät?
Toivon muille kaikkea hyvää! Itse olen saanut valtavasti onnea osakseni. Soisin sitä muillekin:)
Kommentit (2)
Ilmeisesti et ymmärrä mua. Eikä se haittaa! Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Mut mä jatkan valitsemallani tiellä :) mut olen siis naimisissa, ja vaikka ajoittain rakastun mieheeni uudelleen, niin en ole suhteen sokaisema. Nää vaaleenpunaset lasit on parantanut mun elämän laatua :)
Mää sain huonon koenumeron kuitenkin -ja tuli kymppi.
Mä en koskaan löydä kumppania -ja kumma kun semmonen sitten löytyy.
Mulla ei ole ystäviä -avaa ny ne silmäsi ja olisit iloinen niistä ympärilläsi olevista ihmisistä, vaikkei ne olekaan niin ihmeellinen ja positiivine kun sinä.. Eli rakastunut ja pinkkien lasien läpi elävä.
Mutta joo, kaikkee kivaa sinne sun torniisi- ehkä sinne joku ystäväkin löytyy sinne ovesi taakse? Vai pitäiskö lähteä sitä etsimään? Se elämäsi mies kyllä odottaa. Ja jos se lähtee -niin uusiakin miehiä on tullakseen. Vai mitenkäs ultrapositiivinen olitkaan?