Pöksyt pyörii jalassa :)
töissä on minua reilusti vanhempi mies jonka ääni on sulaa suklaata ja korvissa valuvaa hunajaa.
Nyt hän käveli vastaan käytävällä ja pysähdyimme keskustelemaan niitä näitä. Mä voisin kuunnella häntä vaikka pari tuntia putkeen, se ääni käy esileikistä mennen tullen.
Kommentit (8)
Kivaa. Jos ootte sinkkuja, niin mikä estää suklaata sulamasta ja hunajaa valumasta? ;D
Mies on mua 20 vuotta vanhempi, eli jo 60 v.
ap.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:32"]
Kivaa. Jos ootte sinkkuja, niin mikä estää suklaata sulamasta ja hunajaa valumasta? ;D
[/quote]
Se on kivaa ja ollaan molemmat varattuja. Mutta tuon miehen ääni kyllä pelastaa paskimmankin päivän.
- voiskohan sitä nauhoittaa ja kuunnella korvanapeilla työpäivän aikana? :D
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:32"]
[/quote]
Se on kivaa ja ollaan molemmat varattuja. Mutta tuon miehen ääni kyllä pelastaa paskimmankin päivän.
- voiskohan sitä nauhoittaa ja kuunnella korvanapeilla työpäivän aikana? :D
[/quote]
No voi. Kiellettyä makeaa. Kuunnella silti saa. Ja taidan itsekin tietää tuon tunteen... :)
Pöksyjen pyöriminen jaloissa on ihan sula fyysinen mahdottomuus!
Jos olette varattuja, niin muistakaa pitää ne housut jalassa :)
Muuten tosi kivaa säpinää työpäivään kun menee ihan sekaisin jo pelkästään nähdessään jonkun, saati sitten kun näkee tämän hymyn (ja ihanat naururypyt silmäkulmissa!) tai voi vaihtaa muutaman sanan - kunnon teinipaniikki päällä! :)
2
Miten paljon on "reilusti vanhempi"?
Minulla on vähän samanlainen tilanne, kyseessä n. 15 vuoden ikäero. Kiinnostus vaikuttaisi molemminpuoliselta :)