Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienot hiihtomaisemat Kainuussa / Pohjois-Karjalassa?

Vierailija
12.11.2014 |

Olen jo vuosia haaveillut hiihtoreissusta pohjoisemmassa mutta aina on ollut jotain. Päätettiin nyt kuitenkin lähteä helmikuun alussa mieheni kanssa viikoksi hiihtelemään kauniisiin maisemiin, hakusessa olisi vähän erämaatyyppistä latua eikä tarvitse olla valaistua. Tähtäimessä tällä hetkellä Kainuu tai Pohjois-Karjala ja tarkoituksena olisi vuokrata joku vaatimaton mökki, eli hiihtokeskusten tai kyläkeskittymien välitön läheisyys ei ole olennaista. Tärkeintä olisi päästä hiihtämään valkoisen luonnon rauhaan, kauas tästä mustasta pääkaupungista. Ehdotuksia, erityisesti paikalliset?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhmon ympäristöä olen miettinytkin, Hyrynsalmea tms. Onko suosituksia millaisia lenkkejä kannattaisi tehdä?

Vierailija
2/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:56"]

Kuhmon ympäristöä olen miettinytkin, Hyrynsalmea tms. Onko suosituksia millaisia lenkkejä kannattaisi tehdä?

[/quote]

Hyrynsalmella tutki Ukkohalla tai Puolangalta Paljakka (kuuluvat nykyään samalle yrittäjälle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusamo

Vierailija
4/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokatti on tietysti aika mökkirysä mutta onhan siellä komeat maisemat ja latuja riittää.

Vierailija
5/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koli

Vierailija
6/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Kolilla olen kesällä käynyt ja se on kyllä maineensa veroinen. Millaiset ladut siellä on, onko paljon nousuja?

Vierailija
7/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhmosta varmasti löytyy. Kainuussa on upea luonto :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä