Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävät perheenisät

Vierailija
12.11.2014 |

Naiset ovat uskomattoman sinisilmäisiä miestensä suhteen. Itse olen menettänyt luottamukseni täysin uskollisiin parisuhteisiin. Muutamien vuosien aikana olen tavannut useita kymmeniä perheenisiä tai puolisoita, jotka sumeilematta olisivat halunneet aloittaa kanssani seksisuhteen. Omia tekojani en lähde tässä nyt selittelemään enempää mutta olen tavallinen suomalainen työssäkäyvä nainen. Kuten myös jokainen näistä miehistä. Joskus tekisi niin mieli paljastaa näiden vaimoille millainen se ihana isukki onkaan.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti ja ymmärsin kyllä sen koska en itsekään ollut avioliitossamme tyytyväinen. En hyväksynyt asiaa mutta ymmärsin.

Vierailija
2/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks jo valmiiksi, jos tunnistat itses tai mut. Eli. Jos sulla on 3 lasta, 2 nuorempaa yhdessä tämän miehen kanssa ja miehelläs yhteensä kans 3 (joista yks ei siis sun, vaikka teidän parisuhteen aikana tehtykin), ja miehen etunimessä on 4 kirjainta, oon todella pahoillani. Mulla oli "nuorena" ja naiivina lyhyt (parin kkn) suhde sun mieheen. Enempää tuntomerkkejä sun perheestä en halua antaa, mutta voin kuvailla teidän edellistä kotia. Vanha rintamamiestalo jossa 2-3 ärsyttävää räkyttävää pientä pinserin tyylistä koiraa (en tiedä montako niitä oli, koska en niitä nähnyt, ne oli joko kellarin portaikossa aidan takana tai keittiössä). Teidän vessa oli pieni, kun tultiin ulko-ovesta sisään niin ensimmäisenä oikealla oli keittiö ja toisena tuli se pieni, ahdas vessa jossa ovi ja lukko oli niin vanhoja, että jäin melkein jumiin sinne koska en saanut lukkoa auki. Teidän olkkari oli vessan jälkeinen huone, jossa vasemmalla puolella iso vaalea löhösohva. Kun sohvalla istui, oli suoraan vastapäätä teidän makkari jossa toiseksi nuorin yhteinen lapsenne nukkui. Missä sä olit? Nyt tulee vaikein vaihe, koska itekkin nykyään oon perheellinen ja jos ajattelen missään muodossa omalle kohdalleni, mun maailma kaatuis. Eli sä olit edellisenä iltana synnyttänyt teidän toisen yhteisen lapsen. Sä olit siis sairaalassa, uuden vauvan kanssa onnellisena ja kiitollisena, ja myöskin tää mies oli ollut pari tuntia aikasemmin siellä sun kanssa. Nykyään te ootte naimisissa, mutta mitä oon kuullut entisiltä tutuilta jotka tuntee miehen sanoo, ettei se oo muuttunut. Te ootte muuttanut vähän syrjempään ja mäkin perheineni oon, eli tuskin ikinä törmätään, mutta jos muistelet n. 3-4 vuoden taakse, sulla varmasti välähtää kuka mä olen. Anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjinta, mistä itse len kuullut on ollut, että perheelliset miehet tilaavat illanviettoon yhteisen prostituoidun (jota sitten painetaan vuoron perään). Itsehän saattaisin vielä antaa pettämisen anteeksi ihastumisena mutta en kyllä maksullista seksiä, se kertoo itselleni sellaista kieltä ihmisen moraalista ja muiden kohtelusta.

Vierailija
4/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka paskoja miehiä on liian paljon, niin niitä kunnollisia on myös paljon, edelleenkin. Mä olen yhden naisen mies, rakastan ja arvostan vaimoani enkä siis petä. En edes silloin kun on vaikeaa. Mä olen 100 % sitoutunut vaimooni. Ja se näyttää ärsyttävän joitakin naisia, sen verran moni tuttu "kunnon nainen", myös varatut on yrittänyt iskeä, ja torjunnan saatuaan suuttuneet ja haukkuneet. Että enpä usko että naiset on yhtään uskollisempia. Samalla tavalla molemmissa sukupuolissa on itsekkäitä kusipäitä eli pettäjiä.

Vierailija
5/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin asiallista kommenttia tullut tästä ahdistavasta mutta niin yleisestä aiheesta.

Vierailija
6/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:15"]Surullinen ketju. Jos sanotaan nyt vaikka että faktana 50% miehistä ja naisista pettää (mahdotontahan tätä prosenttilukua on varmistaa) niin jossain on pakko olla se toinen puoli joka ei petä. Missä ihmeessä nämä selkärankaiset ihmiset ovat, kun kaikkialla kuulee vain pettäjien/petettyjen tarinoita?
[/quote]
Täällä yksi. Ei ole vaikeaa olla uskollinen kun on niin päättänyt elää. Toisaalta vietin riittävän kauan sinkkuelämää joten huomiota olin osakseni saanut riittämiin, nyt riittää puolisolta saatu.

Vierailija
7/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:19"]

Juuri äsken juttelin yhessä chatissa yheden varatun miehen kanssa, joka kertoi pettäneensä vaimoaan ainakin pari kertaa. Sanoi että se on oikeutettua koska ovat olleet nuorista lähtien yhdessä. Mies on "hyvässä työssä" ja komea...ei ihme että naisia löytyy. Tuli tosi paha mieli vaimoa ajatellessa :(. Ja heilläkin lapsia!

[/quote]

Annoitko palautetta? Kerroitko, että tuli paha mieli vaimoa ajatellessasi ja ettet pidä miehen käytöstä korrektina? Eli tietääkö sankari chatin suljettuaan, että kaikkien mielestä tuo ei ole ihan kosher?

Vierailija
8/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:15"]Surullinen ketju. Jos sanotaan nyt vaikka että faktana 50% miehistä ja naisista pettää (mahdotontahan tätä prosenttilukua on varmistaa) niin jossain on pakko olla se toinen puoli joka ei petä. Missä ihmeessä nämä selkärankaiset ihmiset ovat, kun kaikkialla kuulee vain pettäjien/petettyjen tarinoita? [/quote] Täällä yksi. Ei ole vaikeaa olla uskollinen kun on niin päättänyt elää. Toisaalta vietin riittävän kauan sinkkuelämää joten huomiota olin osakseni saanut riittämiin, nyt riittää puolisolta saatu.

[/quote]

Se on hyvä, jos se riittää. Mitä jos et saisi puolisolta huomiota?

Vierailija
9/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
10/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:15"]Surullinen ketju. Jos sanotaan nyt vaikka että faktana 50% miehistä ja naisista pettää (mahdotontahan tätä prosenttilukua on varmistaa) niin jossain on pakko olla se toinen puoli joka ei petä. Missä ihmeessä nämä selkärankaiset ihmiset ovat, kun kaikkialla kuulee vain pettäjien/petettyjen tarinoita? [/quote] Täällä yksi. Ei ole vaikeaa olla uskollinen kun on niin päättänyt elää. Toisaalta vietin riittävän kauan sinkkuelämää joten huomiota olin osakseni saanut riittämiin, nyt riittää puolisolta saatu.

[/quote]

[/quote]

En ole sama henkilö, mutta samankaltaisessa tilanteessa, joten vastaan: jos en saisi puolisolta mitään huomiota ja tuntuisi, ettei minusta välitetä, asiasta yritettäisiin keskustella. Jos asiat eivät paranisi, eroonhan siinä olisi pakko päätyä. Pettäminen ei ratkaisisi mitään eikä istu moraalikäsitykseeni.

Vierailija
11/121 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on niin hyvä itsetunto, etten tarvitse sellaisia statusmittareita, kuten avioliitto. Jos siis tulisi eteen tilanne, jossa haluaisin välttämättä sänkyyn muiden kanssa, niin se olisi samalla myös eron paikka, ei pettämisen.

Vierailija
12/121 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät tajua miten vaikeaa on erota pitkästä liitosta. Varsinkin kun on pieniä lapsia. Useimmat miehet eivät missään tapauksessa halua luopua lähivanhemmuudesta ja kodista, vaikka hakevatkin seksiä ja läheisyyttä liittonsa ulkopuolelta.

Vierailija
13/121 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun pienehköllä paikkakunnalla ja työskentelen päiväkodissa ,hyvät ystäväni koostuvat osin työkavereista.Lähes poikkeuksetta kun ollaan viihteellä,tulevat hoitaviemme ipanoiden isukit ehdottelemaan ja iskemään.sekä tilittämään parisuhdettaan.Sitten maanantaina tullaan vaivautuneina ipanoita hakemaan.Oksettavaa.Ei voisi mikään vähempää kiinnostaa,kuin nämä isukit.Lähinnä säälittävää!

Vierailija
14/121 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:00"]

Pettäminen on äärettömän helppoa ja yleistä tänä päivänä... Siksi olen onnekseni löytänyt vähän vanhemman miehen, ja itse myös elämää nähneenä, arvostamme molemmat uskollisuutta. Ei tulis mieleenkään että kumpikaan tarvisi muualta mitään. Enkä ymmärrä toisaalta ihmisiä jotka pettävät, jos suhde ei miellytä, eikä siitä saa tarvitsemaansa, voi lähteä käveleen! Ei kukaan paskassa liitossa pakota roikkumaan :) niin en tehnyt minäkään.. sai rietastella sen minkä kerkes ja nyt ymmärtää, kuinka ihanaa on vakikumppanin kanssa, jossa uskollisuudella on iso merkitys.

Rakastakaa toisianne, älkääkä satuttako. Joskus lähteminen on hankalaa, mutta sen arvoista.

[/quote]

Ne vanhemmat/vanhenevat miehet just on niitä pahimpia pettäjiä! Huomaavat, että oma miehuus alkaa mennä, ja sitä omaa pahaa oloa vanhenemiseen pitää pönkittää naimalla suuntaan ja toiseen, kaikkien kanssa jotka suostuvat antamaan ja niin kauan kuin kulli seisoo! Ja mieluiten aina reilusti nuoremman naisen kanssa.

Vierailija
15/121 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:01"]

[/quote]

[/quote]

En ole sama henkilö, mutta samankaltaisessa tilanteessa, joten vastaan: jos en saisi puolisolta mitään huomiota ja tuntuisi, ettei minusta välitetä, asiasta yritettäisiin keskustella. Jos asiat eivät paranisi, eroonhan siinä olisi pakko päätyä. Pettäminen ei ratkaisisi mitään eikä istu moraalikäsitykseeni.
[/quote]
Olen se henkilö. Samoin ajattelisin kuin ylläoleva.

Vierailija
16/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion paljastaa 2 pettävää isää ja aviomiestä lähiaikoina. Loppuu facessa lässytykset vaimoille. Ja olen pedannut asiani niin, ettei kumpikaan miehistä voi syyttää minua käräyttämisestä, olenhan heidän suurien & syvien tunteiden kohde.

Vierailija
17/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tulisi julki, oletan että noin viidesosa liitoista jäisi pystyyn uskollisuusaspektista käsin. Kymmeniä vuosia tien päällä olleena on aika vankkaa kokemusta uskollisuuden suhteellisuudesta.

Vierailija
18/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:51"]

Tutkimusten mukaan itseasiassa ero on aika pieni, ja voi myös olla, että naiset eivät jää niin usein kiinni. Sekin on muistaakseni tutkittu, että naiset salailevat enemmän ja miehet paljastavat suhteen itse helpommin. Lisäksi nuo tutkimukset ovat lähes kaikki aika samaa tasoa, ei mitenkään luotettavia siis ainakaan. Olisi ihan hauska tietää mitä tutkimusta sinä olet selaillut. :)

[/quote]

Aika monta, joita olen lukenut sen verran kauan aikaa sitten etten lähde etsimään. Haluan toki lukea tämän tutkimuksen sillä sinulla näyttää olevan ajantasaisempaa tietoa ja joku lähde, jonka mukaan naiset pettävät saman verran/enemmän, eli linkki kiitos sinulta :)

Vierailija
19/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:22"]

Naiset ovat uskomattoman sinisilmäisiä miestensä suhteen. Itse olen menettänyt luottamukseni täysin uskollisiin parisuhteisiin. Muutamien vuosien aikana olen tavannut useita kymmeniä perheenisiä tai puolisoita, jotka sumeilematta olisivat halunneet aloittaa kanssani seksisuhteen. Omia tekojani en lähde tässä nyt selittelemään enempää mutta olen tavallinen suomalainen työssäkäyvä nainen. Kuten myös jokainen näistä miehistä. Joskus tekisi niin mieli paljastaa näiden vaimoille millainen se ihana isukki onkaan.

[/quote]

"Omia tekojani en lähde tässä nyt selittelemään enempää mutta olen tavallinen suomalainen työssäkäyvä nainen."

No, oliko ne hyviä panoja?

Vierailija
20/121 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta vaan. Saanpahan syyn heittää ukko pihalle!