Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitien tyhmyydellä ei sitten ole rajaa...

Vierailija
02.09.2006 |

Just juttelin siskon kanssa, hän vie poikansa (1v 6 kk) viikon päästä hoitoon... Ovat maanantaina menossa tutustumaan tarhaan. Ei siinä muuten mitään, mutta sisko on raskaana tänään viikolla 34+2... Että aikoo sitten äitiysloman lorvia kotona ennen vauvan syntymää, ja vauvan syntymän jälkeen keskittyä vain vauvan hoitoon.

Joo, en ole kateellinen! Itselläni on lapset 1v 7 kk ikäerolla, ja totta kai välillä on väsyttänyt, vituttanut, turhauttanut ja tehnyt mieli lähteä kävelemään. Eikö aika monella äidillä ole ollut näitä tunteita? Helpompaa toki olisi ollut, jos esikoinen olisi ollut hoidossa, mutta miksi aina pitää päästä helpolla, jos lapselle on kuitenkin tutkitusti parempi olla kotona äidin kanssa???

Mä en ymmärrä, miksi niitä lapsia pitää väsätä lisää, jos ei sitten kaikkia viitsi kotona hoitaa, edes sinne parivuotiaaksi.

Tietty ymmärrän, jos vauva syntyy ja äiti on oikeasti liian väsynyt tai masentunut hoitaakseen molempia. Senkin ymmärrän, että joku laittaa alle yksivuotiaan hoitoon, ja menee töihin, siihenkin voi olla monta syytä.

Mutta sitä mä en käsitä, miksi pitää tehdä lisää lapsia, jos ei niitä molempia jaksa hoitaa kotona???? Varsinkin kun kyse on alle kaksivuotiaasta lapsesta. Odottais sitten edes että se ensimmäinen on riittävän iso...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parivuotiaana jatkoi osapäiväisenä hoidossa kun toinen lapsi syntyi. Oli ehtinyt olla siellä jo yli puoli vuotta. Olin todella väsynyt koko raskausajan, joten esikoisen ottaminen kokonaan kotiin ei tuntunut silloin mahdolliselta. Jos nyt saisin kolmannen lapsen, ottaisin meidän kolmevuotiaankin kotihoitoon.

Vierailija
2/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ensinnäkään tajua miks lapsia pitää tehdä niin kauheen pienellä ikäerolla, eihän sellasta rumbaa kukaan viiti. parempi jättää kunnon välit tai sit tehdä vaan yksi niinkun mä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen joku kaveri on lorvinut (muka opiskellut) tässä viimiset 10 vuotta. Heillä on 4-vuotiaat kaksoset, jotka ovat jostain 1-vuotiaasta olleet hoidossa. Ja silloin kun eivät hoidossa, niin isä tai mummo hoitaa. Tää mamma ei pärjää näiden tyttöjen kanssa sitten yhtään. No kolmas lapsi piti kuitenkin hankkia, mutta lapset jatkavat hoidossa koska tää mamma ei jaksa hoitaa kaikkia kolmea! Siis miksi piti hankkia se kolmas?!

Joo, ja ei halua imettää koska haluaa nukkua yönsä. Isä, joka käy töissä, sitten hoitaa vauvan yölläkin jotta rouva saa nukkua :o Mitäpäs väliä sillä on että isäkin on vaäsynyt.

Vierailija
4/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

te luulette tietävänne kaiken jostain kaverin tutun elämästä ja täällä sitten hehkuttelette omaa paremmuttanne.

no onhan se hyvä että jossain edes voi päteä. saanen arvata millaista teidän miniöillänne on sitten tulevaisuudessa kun mummo tietää aina paremmin...

Vierailija
5/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olet sinäkin oikein ihana sisko. Sisarrakkautta vai sisarkateutta...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi