Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona nyt

Vierailija
17.07.2025 |

Onko joku lenssussa ja testannut koronan? Millaisia kesätauteja on liikkeellä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä mitään merkitystä enää ole, onko kyseessä korona vai jokin muu tauti. Hoitohan on aina oireenmukaista. Harvoin olen kipeänä, ehkä kerran viidessä vuodessa, mutta en testaa mitään.

Vierailija
2/9 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on hyvä peli.

Suosin perunajauhoa luikkarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kaks kertaa ollut korona ja molemmat oli huomattavasti pitkäkestoisempia ja veemäisempiä kuin perusflunssat.

Vierailija
4/9 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viime kesänä,heinäkuussa korona. Jälkioireet kesti marraskuulle, ei ole mikään normi flunssa. Tosi veemäinen tauti.

Vierailija
5/9 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt korona ja tosi kipeä olen. 30 kuumetta, kova päänsärky ja kaikki muut hti-oireet. On kamala tauti edelleen.

Vierailija
6/9 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt korona ja tosi kipeä olen. 30 kuumetta, kova päänsärky ja kaikki muut hti-oireet. On kamala tauti edelleen.

30 kuumetta? Hti-oireet?

No ilmeisesti olet tosi sairas kun ei kirjoitus onnistu. Paranemisia. Milloinkohan mä saan koronan ekaa kertaa, ihmettelen yhä.

Vierailija
7/9 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 kuumetta? Hti-oireet?

No ilmeisesti olet tosi sairas kun ei kirjoitus onnistu. Paranemisia. Milloinkohan mä saan koronan ekaa kertaa, ihmettelen yhä.

Eiku mää oon kännissä 🤤🍺

Vierailija
8/9 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko käydä virallisessa testissä, tiedätkö onko kyseessä uusi variaatio stratus? 

Itseäni ei varsinaisesti pelota koronaan sairastuminen, mutta mielelläni olisin altistamatta muita ihmisiä ja etenkin iäkkäitä läheisiä taudille. Siksi teen kotitestejä edelleen, jos on flunssainen olo. Nykyisin on myynnissä myös käteviä koronan ja influenssan yhdistelmätestejä.

Vierailija
9/9 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, siis 39 -kuumetta! Hti-oireet= hengitystieoireet, jos joku hölmö, ei lyhennettä osaa tulkita!.

Ja oikeasti olen kyllä aika kipeä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme