miten pesette kortsut?
Itse yleensä käännän ympäri ja huuhtelen spermat pois lavuaarissa ja laitan talouspaperin päälle kuivumaan.
Onko kehittyneempiä tai helpompia tapoja?
Kommentit (99)
Sillon ku käytettiin, niin ihan käsin sappisaippualla. Lopuksi käsittelin nahkarasvalla, että pysyy joustavana ja sopivan lipsakkana.
Teen kondomin kärkeen pienen reiän ja valutan puhtaaksi. Tämän jälkeen paikkaan reiän sulalla steariinilla.
Olen myös innostunut batiikkivärjäyksestä, tuo mukavan mausteen suojaseksiin kun kumissa on väriä.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:39"]
Ei mitenkään. Meillä on sellainen ekologinen kestokortsu.
[/quote]
Siansuoltako?
Siirryin kertakäyttöiseen elmukelmuun. Halpaa ja kätevää.
Höh pestä? Meillä ne kuluu puhki aina kertakäytöllä. En ole paikkaamaan viitsinyt ruveta.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:36"]
16, ei vittu sitä käytäkään, oot ymmärtänyt homman vähän väärin..
[/quote]
Kyllä Femidom-kortsu laitetaan vittuun.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:39"]
Ei mitenkään. Meillä on sellainen ekologinen kestokortsu.
[/quote]
Siansuoltako?
[/quote]
Lampaan umpisuolesta tuo on valmistettu.
En ole tiennyt että kumeja voi pestä.. :\ ollaan vaan miehen kanssa käytetty niin monta kertaa kunnes tulee täyteen tai haisee liikaa.
Mä heitän vaan pesukoneeseen. Jos menee rikki, niin totean kohtalolla olevan näppinsä pelissä ja jää sattuman varaan saadaanko se 12. lapsi vihdoin! :)
Kuka viitsii käyttää parisuhteessa kortsua? Ehkä joku säälittävä minuuttimuna, joka ilman sitä tulisi jo reisille.
Parempi vaan runkata niin ei tarvitse ostaa tai pestä kondemeja. Itse olen ensi viikolla lähdössä kiertämään maapallon niillä rahoilla jotka olen runkkaamalla säästänyt.
Käytetään kelmua, todella laadukasta ja helpompi pestä.
Siis huhhuh, miten kujalla jengi voi olla. Eikö nykyään ole enää ollenkaan seksivalistusta. Ei kondomeja kuulu pestä, ne on tarkoitettu kertakäyttöisiksi.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:03"]
Siis huhhuh, miten kujalla jengi voi olla. Eikö nykyään ole enää ollenkaan seksivalistusta. Ei kondomeja kuulu pestä, ne on tarkoitettu kertakäyttöisiksi.
[/quote]
Kukahan tässä on kujalla? :)
Heitän pesukoneeseen ja perään tietysti Vanishia sekä jotain ihanan tuoksuista huuhteluainetta. Lopuksi mankeloin kondomit yksitellen ja laskostelen ne kauniisti lipastoon. Kotiäiteys <3
Koneessa ne tosiaan helposti kutistuu, siksi pestään ihan käsin (hellävaraisempaa). Ulos laitan sitten muun pyykin kanssa kuivumaan, tällä tavalla: Kortsu kuivumassa
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:03"]
[/quote]
Kukahan tässä on kujalla? :)
[/quote]
Juuri niin! parempi ne on pestä, että voi käyttää niitä uudestaan ja ei tarvitse ostaa uusia heti. Miksi kuormittaa luontoa turhalla jätteellä heittelemällä kortsut roskiin kun ne voi käyttää uudestaan?
En jaksa itse pestä, vien pesulaan. Niihin voi ottaa siellä sellaisen likaahylkivän käsittelyn niin ei tahmat tartu.
Ei niitä pestä! Käännetään ympäri ja kuivataan makuuhuoneen patterin päällä.