Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pesette kortsut?

Vierailija
11.11.2014 |

Itse yleensä käännän ympäri ja huuhtelen spermat pois lavuaarissa ja laitan talouspaperin päälle kuivumaan.

Onko kehittyneempiä tai helpompia tapoja?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:01"]Raidoitusmyssy! Parasta :D
[/quote]

Tais löytyä mamma, jolla tän ketjun isomunaisin mies:)

Vierailija
82/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirryttiin ekologiseen versioon sen jälkeen kun laskin, kuinka kamala vuori käytetyistä kondomeista vuodessa syntyy (jos yksi kestää suunnilleen kuukauden). Nykyään laitan esileikin alussa liivatelehden lämpimään veteen likoamaan ja yhdyntään siirryttäessä mies kääräisee sen peniksen ympärille. Pitää tosin olla nopea itse toimissa tai liivate ehtii sulaa sisään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään nestekartonkia. Sellaset Kidius maitokaakaojuoma-purkit on meidän lemppareita, mutta muitakin makuja löytyy.

Vierailija
84/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuopaan likoamaan yöksi, aamulla Sitte lätkitään seinille että kuivahtaa

Vierailija
85/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suihkussa shampoolla tukanpesun yhteydessä käsin huuhtaisen. Joskus teen trendikkään conditioner only -pesun, eli käytän vain hoitoainetta. Tulee mukavan liukkaaksi ja jää kiva tuoksu.

Vierailija
86/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmukelmu on kans hyvä vaihtoehto, koon pystyy ite päättään ja käytön jälkeen, viruthaa sitä vähä ja laittaa takasin jääkaappiin piirakkavuoan päälle, on mavut kohillaan!

Vierailija
87/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:48"]Meillä siirryttiin ekologiseen versioon sen jälkeen kun laskin, kuinka kamala vuori käytetyistä kondomeista vuodessa syntyy (jos yksi kestää suunnilleen kuukauden). Nykyään laitan esileikin alussa liivatelehden lämpimään veteen likoamaan ja yhdyntään siirryttäessä mies kääräisee sen peniksen ympärille. Pitää tosin olla nopea itse toimissa tai liivate ehtii sulaa sisään. 
[/quote]
Sitten voitte tehdä hyydytetyn juustokakun!

Vierailija
88/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mitään kortsuja ala pesemään. Mies pesee meillä kortsut. En tajua naisia jotka pesee yötä myöten jotain miehen käyttämiä kortsuja, joita se ei ite muka saa pestyä. Miksei saa? Seuraavaksi ne pitää varmaan asetella niille paikoilleen kun eivät itse viitsi. 

Vierailija
89/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:52"]

Elmukelmu on kans hyvä vaihtoehto, koon pystyy ite päättään ja käytön jälkeen, viruthaa sitä vähä ja laittaa takasin jääkaappiin piirakkavuoan päälle, on mavut kohillaan!

[/quote]

Nuorena kollina käytin elmukelmua itse tehdyn anaalitapin päällä, mutta en suosittele. Sen saumat jäävät aina esille ja tuntuvat joka työnnöllä varsin ikävästi. Kondomi on niin paljon parempi tähänkin tarkoitukseen.

Vierailija
90/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:48"]Meillä siirryttiin ekologiseen versioon sen jälkeen kun laskin, kuinka kamala vuori käytetyistä kondomeista vuodessa syntyy (jos yksi kestää suunnilleen kuukauden). Nykyään laitan esileikin alussa liivatelehden lämpimään veteen likoamaan ja yhdyntään siirryttäessä mies kääräisee sen peniksen ympärille. Pitää tosin olla nopea itse toimissa tai liivate ehtii sulaa sisään.  [/quote] Sitten voitte tehdä hyydytetyn juustokakun!

[/quote]

Joskus olen tehnytkin jämistä, kun tuli vieraita käymään. Kaverina tarjosin äidinmaitopullia, oli oikein kierrätyshenkistä ja hyvää. :) t 87

Vierailija
91/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:28"]

Koira nuolee puhtaaksi.

[/quote]

Meillä ei käytetä kortsua, ja mies ampuu aina sisään, mutta sama menetelmä käytössä. Koira nuolee puhtaaksi.
[/quote]

Repesin miehen kanssa tälle ihan täysin :D

Vierailija
92/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:28"]

Koira nuolee puhtaaksi.

[/quote]

Meillä ei käytetä kortsua, ja mies ampuu aina sisään, mutta sama menetelmä käytössä. Koira nuolee puhtaaksi.
[/quote]

Vierailija
93/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira nuolee puhtaaksi.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
94/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira nuolee puhtaaksi.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
95/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompikin tapa on. Minä pesen kortsut +90 asteessa pyykkikoneessa valkopyykin kanssa. Kerään kortsuja pidemmältä ajalta pyykkikoriin ja heitän ne sitten lakanoiden mukana koneeseen. Hyvä tulee. Kun kerran parissa viikossa pestään, on pärjätty samoilla noin kymmenellä kortongilla jo viisi vuotta! Joskus kyllä joudun käyttämään samaa kortsua kahdesti ja pelkällä huuhtelulla, jos on arvioitua useampia akteja ennen pyykinpesua. Ei viitsi kuitenkaan käyttää konetta pelkän kortongin pesemisen takia, vaan odotetaan ne lakanatkin mukaan.

Minä olen laihialainen mies nimeltä Keijo. Keitä te olette?

Vierailija
96/99 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maamiesseuran yhteiskäyttökondomi on käytössä 3v. kerrallaan. Hyvät hoito-ohjeet takaavat käytettävyyttä, (painepesuri+tummeli) mutta en ole varma, että kaikki noudattavat pesuohjeita, kun naapurien lapset ovat niin paljon toistensa näköisiä.

Vierailija
97/99 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:36"]Meillä on aina makkarin oven päällä sian suolta, josta tarpeen tullen leikkaan ja ompelen sopivan pätkän. En ole aiemmin tullut ajatelleeksi, että sen kortsun voisi käyttää uudelleenkin. Täytyy kokeilla sappisaippuaa ja katsoa jos löytäisin sittarista kuivaustelineen. Tiedätte varmaan kuinka epämiellyttävää on puhdistaa sian suolta, joten olisin tyytyväinen jossei enää tarttis joka kuukaus sitä tehdä. Tähän mennessä yksi suoli on meillä nimittäin kestänyt noin kuukauden.
[/quote]

Sian suolelle tein aina ihan vaan suolihuuhtelun. Nykyään vedän lemmikkikäärmeen munan päälle. Se saa proteiinit ruoaksi eikä tarvi pestä.

Vierailija
98/99 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KONDOMIT OVAT KERTAKÄYTTÖTAVARAA!!! Uskomatonta, mitä älyttömyyksiä ihmiset nuukuudessaan ovat tehneet. Tämä ketju pitää poistaa, ylläpito HUOM!!!

Vierailija
99/99 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:04"]

KONDOMIT OVAT KERTAKÄYTTÖTAVARAA!!! Uskomatonta, mitä älyttömyyksiä ihmiset nuukuudessaan ovat tehneet. Tämä ketju pitää poistaa, ylläpito HUOM!!!

[/quote]

Seksilelun päällä kondomi ei todellakaan ole kertakäyttötavaraa tai sitten kyseessä on varsin laaduton rimpula. Kyllä kunnon kumin pitää ainakin muutama tai kymmenen hellää saippuapesua kestää. Mikä parasta ekan pesun jälkeen se ei enää edes haise niin pahasti kondomilta.

Jos kortsu on oikeasti ehkäisyvälineenä niin silloin se tietenkin on kertakäyttöinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä