Yksi sosasola, kiitos.
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:32"]Ottaa kupoliin kun ei tämä mäkkintoshi tahdo enää toimia!
[/quote]
Kannattaa vaihtaa mägintossukka vintousaan. Hästakki #vintousysiviis
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:33"]Pitäiskö lähteä lomalle Bortukaliin?
[/quote]
Itse menisin lonttoseen, joka on brittanniassa. Tahikka thukholmiin. Kaupunkilomilla ostelen vaan khanelin laukkuja ja vikroorian sikressin loussoneja. IOtan kuvia mun jii phounilla instakramppiin.
Lauvantaina voi ottaa taas tsin tonikin.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:57"]
Lauvantaina voi ottaa taas tsin tonikin.
[/quote]
...nyt pitää tyytyä kinker aleen.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:53"]
Chikiitta panaanit on parempia ku reilun kaupan danaanit.
[/quote]
Onko Tsikiittat mahdollisesti samaa lajiketta?
Hitsi ku tarjoilija ei suostunu ravintolassa tuomaan pissolopissaa, nii piti sit mennä vaan kotiin syömään popsornii ja juomaan sosistii samalla ku kuuntelin Misael Säksönii
Meillä tarjotaan yleensä ekspresson kanssa veeäsoopee koknakkia.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:17"]
Hitsi ku tarjoilija ei suostunu ravintolassa tuomaan pissolopissaa, nii piti sit mennä vaan kotiin syömään popsornii ja juomaan sosistii samalla ku kuuntelin Misael Säksönii
[/quote]
Minä pidän Pool Mäkkaartnin ja Keorke Harrisonin musiikista. Ja markariittapitsasta.
menen ostaan sinkkia ja paketin seksiä.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 08:03"]
menen ostaan sinkkia ja paketin seksiä.
[/quote]tarkoitin sinkkua
Nii siis unohtu sanoa että olisin tehny kyllä misropopsornii mutku misro on rikki nii piti tehdä oritsinaalisti. Pitäis jaksaa raahautua tsikanttiin että vois ostaa uuden misron. Samalla vois kattoo niitä pissakrillejä sieltä, aiemmin taisivat maksaa vaan jotain 19 ekkee.
Ei tätä voorumia jaksa heti aamusta, meen kattoo vilmejä juutupesta.
Kuunteleeko kukaan kauntri-musiikkia?
Liian jenkkiä minun makuun.
Ostin meiränäirelle semmosen rororempronin.
Pepdosentti on parasta hamnastuhnua. Käyn ostamassa sitä lähi chivasta ku käyn samalla kikita panaaneja iltapalaksi. Nyt billivarkut jalasta ja ariraksen ferggarit tilalle. Muistakaa käyttää kondoolia!