Yksi sosasola, kiitos.
Kommentit (285)
Ruuassa olevat keenit huolestuttaa :( Ei oo hyvä alkeerisillekaan että ruuassa on teenaata!
Raperuitti on mielestäni paras limpparimaku.
Oon tekemässä ruokaa ploirelisuikaleista, niin en osaa päättää kumpaa juoksevaa markariinia pitäis käyttää, Floora Sulinessee vai Pekeliä
Muistaako kukaan enää Nyykitsonteplokkia? Ihan paras pändi yhekskytluvulla! Niitten paras piisi oli Tsynait. Vähänkö olis nostalkista mennä johonkin dissoon (vai onko niitä enää ollenkaan, pitää kait mennä naitslupiin) ja pyytää diitseiltä loppuslovariks tsynaittia. Laulajista Tsou oli feivörittini, Tsoordankin ihan ookoo. Nehän yritti jotain kampäkkiäkin tässä joku vuosi sitten, mut ei tainnu olla suuri sussee.
Toinen ihan hyvä oli Teiktät, niitten paras piisi oli se joku "vantsy päkfogyyd..."
Tarvitsen uuden vessanpöntönveden, niin kannattaisko mennä Esserölainille vai Viikinlainille? Vai saisiko maista edullisemmin, esim. jostain Stossan piytistä? Joku Siikeivan tai sit Sanel voisi olla kiva
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:37"]Kaphaal on paras kauppa :-)
[/quote]
Suubus on myös kiva :-)
Aivan sama kunhan permaa riittää kiveksissä.
Tuurin kyläkaupassa teinityttö: "äiti, mennään seuraavaksi reeveeree-osastolle".
Alko itäsuomalaista naurattaa.
Kannattaa tsekata veeveevee piste juutuupi piste som, siellä on vaikka mitä hyviä piisejä.
Minä tykkään aamuisin syödä kroisanttereita ja Kappahallista saa parhaat rytkyt, ja ps, Yvesrokkerilla on ihania potilotioneita.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:40"]Seessarsalaatti maistuisi.
[/quote]
Eiku kaesarsalaatti
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:31"]
Ketju täynnä puhe/kirjoitusvikaista sakkia...
[/quote]
No niinpä! Ja vielä yks huumorintajuton...
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:02"]Minä tykkään aamuisin syödä kroisanttereita ja Kappahallista saa parhaat rytkyt, ja ps, Yvesrokkerilla on ihania potilotioneita.
[/quote]
Eikä! Onko se Yyvrokkee vielä olemassa? Nuorempana tuli tilattua sieltä kaikki loutsonit ja EUdeTualeet. Nykyään käytän vaan Herpiinaa ja rainbouta ku ovat halavempia. En kyllä tiiä, pitäskö vaihtaa s-Kaupasta Kitimarketin asiakkaaksi kun on ollu noita tupla velotuksia.
Minä aion katsoa tänään Piks Rokkeria ja Nänniä. Pukeudun fliseeseen ja näpyttelen iipadia.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:40"]
Mä juon vain cuppia ( 7 up).
[/quote]
Meillä yläasteella (joskus 80-luvulla) joku luokkakaveri oli vakaasti sitä mieltä että sen limukan nimi oli Zup.
[/quote]
Minä??! Oliko Hintan ala-aste?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:54"]
Kannattaa tsekata veeveevee piste juutuupi piste som, siellä on vaikka mitä hyviä piisejä.
[/quote]
Nyt on pakko olla vähän tosikko ja niuhottaa. Tuo piisi, jota tässä pilkattiin, on itse asiassa oikeampi muoto kuin kuin "oikea" versio biisi. Kantasana kun on englannin kielen piece (kappale).
Mä tein tänään sitä avogaadopastaa. Kyl spaketti polonjeese on parempaa.