Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahja uupuneelle miehelle?

Vierailija
11.11.2014 |

Nyt tarvitsen apua. Mies tekee todella paljon töitä ja olen alkanut pelkäämään, että kohta tulee romahdus uupumuksesta. Toivoisin vinkkejä mitä keksisin hänelle lahjaksi. Itse toivoo vain kirjoja. Lahja voisi olla tavaraa tai jopa matka. Kun on nuo tehtävät saanut valmiiksi, voi pitää lomaa koska vain. Mutta hänet on vaikea saada matkalle yksin. Muu perhe ei voi töiden ja koulun vuoksi lomailla ennen kesää. Harrastaa liikuntaa, mutta siihen ei tarvitse välineitä. Apua, en keksi itse mitään "jännää". Paitsi joku matka..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapameja?

Vierailija
2/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se että saa lomasta rentouttavan tai voimauttavan.

Loma rauhallisessa kylpylässä esim. solaris kylpylät....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kysyt jotain kaveria mukaan?
Mun mies rentoutuu parhaiten mökillä kalastellen ja veneilleen. Rentous olisi kaukana, jos joutuisi ulkomaille lomalle.

Vierailija
4/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä joku rentouttava kahdenkeskiken viikonloppureissu? Kylpylään, hotelliin?
Kylkeen hierontoja ja ihan vaan oleskelua. Nää "vinkit" toimi ainakin mieheeni, joten suositelen! :)

Vierailija
5/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa, hiljaisuutta, omaa aikaa. Näitä itse toivon uupuneena.

Vierailija
6/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kylpylähoito. Kuumakivihierontaa tai rentoutuskelluntaa. Intialaista päänhierontaa. Katso mitä teidän paikkakunnalta tai lähistöltä löytyy. 

Kasa kirjoja ja viikonloppu yksin vuokramökillä voisi myös toimia.

Vierailija
7/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelua esim.päähieronta (<-oikealle tekijälle), niska-/selkähieronta, lahjakortti joogasalille/mindfullnesstunnille/meditaatioon, amerikkalainen parranajo, jalka-/käsihoito.

Myös luonto ja kansantalous kiittää näistä valinnoista.

Vierailija
8/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautusjuomaa! Oletan hänellä olevan rakastajattaren, jos noin on innokas töissä viihtymään..

Vierailija
9/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ideoista! tuo vuokramokki voisi olla kiva. ja joku hierontalahjakortti. sori, puhelimella ei toimi taas kaikki kirjaimet. muitakin vinkkeja otan vastaan kylla. ap

Vierailija
10/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen pyytää kirjoja niin miksi sile ei voisi antaa kirjoja? 

Vierailija
11/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kirjojakin, mutta haluan antaa jotain muutakin. ja oma polla ei tuota ideoita. ap

Vierailija
12/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastustunti. Moni mies haluaisi salaa hevosen herraksi, mutta ei uskalla myöntää itselleenkään. Satulasta näkee kauemmas. Se on alitajuntaa puhutteleva kokemus.

Vierailija
13/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikeasti väsynyt, niin ei siihen mikään päänhieronta auta.
Mä laittaisin lapset hoitoon ja joko jäätäisiin kotiin tai mentäisiin hotelliin ja nukuttaisiin, syötäisiin ja vain oltaisiin koko viikonloppu.

Vierailija
14/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:58"]

Rauhaa, hiljaisuutta, omaa aikaa. Näitä itse toivon uupuneena.

[/quote]

Minä myös muistan, että uupuneena olisin halunnut vain viikonlopun kylpyläloman yksin. Hiljaisuutta, unta ja rauhaa. Mies keksi, että vaimo varmaan haluaa parisuhdelomaa, vink vink, siitä se piristyy, kun saa paljon seksiä ja hierntaa ja yhteistä aikaa.

Miestäni rakastan ja seksikin on ihanaa, mutta ei se oikein uupumusloma ollut, kun mies oli heti hotellin oven aukaistua heppi pystyssä, että hei, nyt meillä on kerrankin aikaa koko viikonloppu hommailla monta kertaa ja kerrankin rauhassa :)

Vierailija
15/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 19:22"]

Jos mies on oikeasti väsynyt, niin ei siihen mikään päänhieronta auta. Mä laittaisin lapset hoitoon ja joko jäätäisiin kotiin tai mentäisiin hotelliin ja nukuttaisiin, syötäisiin ja vain oltaisiin koko viikonloppu.

[/quote]

Jos sun mies on väsynyt, niin miksi sinä haluaisit mukaan sinne kyttämään ja lepäämään. Antaisit nyt hyvänen aika mennä yksin omaan rauhaansa lepäämään

Vierailija
16/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi puhallettu Barbara. Ettei ressu liikaa rehki.

Vierailija
17/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomaa ja sirkus huveja.

Vierailija
18/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yliväsynyt mies saa kiikarin ja uuden gps-laitteen. Eli  mökkeilee, kalastaa, suunnistaa ja geokätköilee, tarvitsee siis tuollaista luonnonrauhaa yksin tai yhdessä, kaukana kaupungin vilinästä ja työelämästä. Hiljaisuutta metsässä.

Vierailija
19/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustanna reissu Pattayalle.  Ei varmasti haittaa jos perhe ei pääse mukaan.

Vierailija
20/22 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 19:20"]Ratsastustunti. Moni mies haluaisi salaa hevosen herraksi, mutta ei uskalla myöntää itselleenkään. Satulasta näkee kauemmas. Se on alitajuntaa puhutteleva kokemus.

[/quote]
Mä ostin ratsastustunnin miehelleni ja tykkäs kovasti. On moottoripyöräilyä harrastanut ja opettaja kehui että hienosti osas istua hevosen selässä.