Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chisu tajusi tehneensä valtavan virheen Vain elämää -ohjelmassa – pahoittelee asiaa jo etukäteen

Vierailija
24.09.2021 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008286222.html
Nyt loppui Chisun kuunteleminen! Pahoittelee pikkulettien käyttöä kulttuurinomimisena koska letit kuuluu mustille. Nyt ihan oikeasti! aina kun luulen, että ei voi mitään typerämpää kukaan enää keksiä niin aina tulee se seuraava "taiteilija" tai "artisti" joka keksii olla pahoillaan jonkun todella typerän asian takia.

Mikä v**** ihmisiä vaivaa? Onko tosiaan noin moni menettänyt viimeisenkin järjenhivenen?

Kommentit (653)

Vierailija
101/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tämä kulttuuriomimisjuttu olisi ollut menneen talven lumia.

Vierailija
102/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää niin vietävästi myös tuo Yeboyahin (Rebekka Kuukan) kommentti siitä kuinka hän joutuu käymään terapiassa, koska on niin raskasta "kouluttaa valkoisia ilmaiseksi". Tuo on copy-paste-tyylinen kommentti, joka kuuluu jokaisen uhriutuneen vähemmistöläisen repertuaariin. Huom. kuulun siis itse seksuaali- ja sukupuolivähemmistöön, joten nämä toimintamallit ovat käyneet hyvin tutuiksi. Monet transihmiset hokevat tuota samaa "on niin rankkaa joutua kouluttamaan typeriä cis-heteroita" lausetta.

Nämä pahimmat uhriutuja-kiusaajat eivät halua tasa-arvoista kohtelua vaan he haluavat luoda uudet valtasuhteet siten, että he ovat hierarkian huipulla sanelemassa mielivaltaisesti mitä milloinkin saa sanoa ja mitä ei. Muiden tulisi kuuliaisesti ylistää heitä (tai nuolla persettä), kuunnella ja totella. Eriäviä mielipiteitä ei saa esittää (ei edes, vaikka itsekin kuuluisi samaan vähemmistöön).

Nämä "aktivistit" eivät edusta vähemmistöjä vaan he edustavat narsisistisia kiusaajia, jotka ovat löytäneet vähemmistöasemastaan keinon manipuloida ja määräillä muita mielensä mukaan.

Täyttä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Menee vähän yli liiottelun puolelle tuollainen tekemällä tehty anteeksipyyntö, joka ei loukkaa muita kuin mielensäpahoittajia. Riippuu asiasta, mutta tietty suhteellisuudentaju olisi sallittua.

Sama kuin vastaavasti aasialaiset meikkausvideot, jossa puunaavat räikeästi länsimaalaisen näköiseksi itseään. Pitäisi heidänkin vähän tajuta, meidän tyyliä matkivat ja olisivat anteeksipyynnön velkaa. 🙄

Vierailija
104/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Chisun ulkonäölle on tapahtunut? :O

Mielenterveysongelmat rapistaa myös ulkonäköä.

Ei sentään noin pahasti. Olen itse Chisua kolme vuotta vanhempi, googlasin. Olen sairastanut vakavaa masennusta vuosia (nyt kunnossa, kiitos kysymästä), ja olin siinä uskossa, että alan olla aika rapistunut.

No, asiat voisi näköjään olla huonomminkin.

Vierailija
105/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinkin jo ihmetellä lehtien avautumisjuttuja Suvi Teräsniskan kotielämästä ja Arttu Wiskarin koulukiusaamismuistoista, mutta nehän vain ennakoivat sitä, että taas alkaa uusi kausi Vain elämää.

Vierailija
106/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tämä kulttuuriomimisjuttu olisi ollut menneen talven lumia.

Nää Tumblr:sta opitut älyttömyydet olisivat voineet kadota muodista yhdessä Tumblr:n kanssa.

Vierailija
107/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta näissä näissä jutuissa on se,  että ne osioittavat  kuinka helppoa on yllyttää "mullilauma" mihin vaan. ja sitten vielä ihmetellään miten aivan lähihistoriassa  on voinut tapahtua niin kamalia asioita, kokonaisten kansakuntien tuella.

Vierailija
108/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole pelkkä mainostemppu, että saa naamansa lehteen.

Vierailija
109/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sillä atooppinen iho. Se rypistyy ennen aikojaan. Lettejä taas pitäköön kuka tykkää. Onko poninhäntä ponien kultuurin omimista? Kaksi lettiä maalaisten kulttuuria? Ranskanletti ranskalaisten? Hollantilainenletti hollantilaisten? Polkkatukka polkkatanssijoiden? Vaaleat hiukset pohjoismaalaisten? Punaiset hiukset irlantilaisten? Saako kaljuna olla? Ei varmaan.

Minä olen miettinyt, ilkeääkö nykyään enää pitää liinaa päässään, vai loukkaantuuko muslimit?

Toki täällä naiset on pitäneet liinaa päässään maailman sivu, mutta koska nykyaika, ei tiedä mitä enää uskaltaa tehdä.

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fmag.kramakra…

Vierailija
110/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmat rapistaa myös ulkonäköä.

Ei sentään noin pahasti. Olen itse Chisua kolme vuotta vanhempi, googlasin. Olen sairastanut vakavaa masennusta vuosia (nyt kunnossa, kiitos kysymästä), ja olin siinä uskossa, että alan olla aika rapistunut.

No, asiat voisi näköjään olla huonomminkin.

Itsekkyydestä et kuitenkaan ole vielä päässyt? Kuvittelet, että kaikki muut on = sinä?

Vierailija
111/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten kiharrus ja värjäys kiellettävä. Vain syntymäblondi tai maantienruskeanharmaa suora roikkotukka sallittu.

Mulla on luonnostaan punertavat hiukset. Mitäs mä nyt teen? 😱

Vierailija
112/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta näissä näissä jutuissa on se,  että ne osioittavat  kuinka helppoa on yllyttää "mullilauma" mihin vaan. ja sitten vielä ihmetellään miten aivan lähihistoriassa  on voinut tapahtua niin kamalia asioita, kokonaisten kansakuntien tuella.

Niinpä. Hyvin näkee kuinka pelottavan suuri osa ihmisistä ei ajattele ollenkaan itse vaan toistaa perässä milloinkin muodissa olevia hokemia. Kulttimaista touhua.

Vierailija
113/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä suomalaiset ”muusikot” sitten osaavatkin olla typeriä. Keskittyisivät siihen musiikkiin politikoimisen ja woke-ääliömäisyyksien sijasta, niin ei tarvitsisi aina vaihtaa kanavaa kun noiden rääkymistä alkaa kuulua/näkyä.

Vierailija
114/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sillä atooppinen iho. Se rypistyy ennen aikojaan. Lettejä taas pitäköön kuka tykkää. Onko poninhäntä ponien kultuurin omimista? Kaksi lettiä maalaisten kulttuuria? Ranskanletti ranskalaisten? Hollantilainenletti hollantilaisten? Polkkatukka polkkatanssijoiden? Vaaleat hiukset pohjoismaalaisten? Punaiset hiukset irlantilaisten? Saako kaljuna olla? Ei varmaan.

EI HE*VETTI! Kaikki m*tiaisethan omii meidän skandinaavien luonnonvaaleutta blondaamalla epätoivoisesti hiuksiaan. Nyt tähän on otettava tiukka linja! Blondata saa enintään, jos on ollut lapsena pellavapää.

Madonnakin vaan italiaanokuosiin takaisin.

Vierailija
115/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole pelkkä mainostemppu, että saa naamansa lehteen.

Sai, mutta äärimmäisen negatiivisella tavalla.

Vierailija
116/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku olisi älähtänyt kuitenkin, parempi näin jo etukäteen pyytää anteeksi. Sairaaksi on mennyt, kun letitkin on jo mustien yksinoikeus.

Jos joku älähtää niin ainoa oikea tapa reagoida siihen on tehdä "ei mitään". Mikä vituttaa kitisijää enemmän kuin se, että hänet sivutetaan täysin? Ei mikään! Tällaisille huomiohuoraajille ei pidä antaa yhtään tilaa

Vierailija
117/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Jukkapoika on pöllinyt Jamaikalta koko regein.

Vierailija
118/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain iholtaan vaalea voi omia toisen kulttuuria? Mustathan käyttävät paljon suoria peruukkeja, jotkut jopa blondeja. Miksi tämä sallitaan? Miksi sitä ei tarvitse pyytää anteeksi?

Vierailija
119/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhentunut. Lisäksi hänellä on aina ollut huono iho ja meikkaamattomana melkeinpä rumaksi voi sanoa.

Kuvia on ollut aiemminkin joissa on ilman meikkiä ja hyvä kun tunnistaa.

Vierailija
120/653 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin tuntuu olevan kokonaisuudessaan ilmiö jossa loukkaantujat edustavat muita ryhmiä kuin se ryhmä jota väitetään loukatuksi.

Ilmiö on kokonaisuudessaan jo äärettömän vaarallinen, ja ihmettelen koska ilmiön kannattajat ovat usein myös ainakin stereotyyppisesti myös voimakkaasti monikulttuurisuuden kannattajia. Tässä on aivan järjetön ristiriita!

Ihmisten luokittelu ryhmiin syntyperän tai seksuaalisuuden perusteella on tunkkaista ja ankeaa. '

Jos joku osaisi selostaa tätä logiikkaa taustalla? Ihan aidosti kiinnostaa. Onko se monikulttuurinen yhteiskunta nyt sitten hyvä vai huono? Kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat, paitsi että jos joku tekee niin se on väärin. En ainakaan itse koe että oma syntyperäni antaisi oikeuden kieltää muilta karjalanpiirakoiden leipomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän