Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Chisu tajusi tehneensä valtavan virheen Vain elämää -ohjelmassa – pahoittelee asiaa jo etukäteen

Vierailija
24.09.2021 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008286222.html
Nyt loppui Chisun kuunteleminen! Pahoittelee pikkulettien käyttöä kulttuurinomimisena koska letit kuuluu mustille. Nyt ihan oikeasti! aina kun luulen, että ei voi mitään typerämpää kukaan enää keksiä niin aina tulee se seuraava "taiteilija" tai "artisti" joka keksii olla pahoillaan jonkun todella typerän asian takia.

Mikä v**** ihmisiä vaivaa? Onko tosiaan noin moni menettänyt viimeisenkin järjenhivenen?

Kommentit (653)

Vierailija
641/653 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä päivää, kun Arttu Wiskari tajuaa tehneensä valtavan virheen tekemällä musiikkia.

Et ole ainoa. Muuttaisin vain kommenttiasi hieman tarkemmaksi: "Odotan sitä päivää, kun Arttu Wiskari tajuaa tehneensä valtavan virheen tekemällä ja esittämällä musiikkia."

Vierailija
642/653 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte tuuleksi seuraavaksi somen räjäyttävä anteeksipyyntö Anna Puulta? Toivon todella ettei.

Mä veikkaan Mariskaa. Sillä on rankka rastamenneisyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/653 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, miten joku voi olla noin egoistisen itsekeskeinen, että vaaleaihoisten kantasuomalaisten maassa rupeaa vaatimaan ruskeita laastareita!

Tai että beiget laastarit olisivat rasistisia, APUA!

Tällaiset hahmot saavat aivan liian paljon näkyvyyttä ja kuuluvuutta mediassa, joku raja sentään.

Kun elämänasenne on MINÄ; MINÄ; MINÄ, ällöttävää!

Ainahan sitä voi käyttää jotain lasten kuviolaastareita. Kunhan muistaa valita sellaisen kuviolaastarin, joka ei loukkaa ketään. Esim. muumilaastarit on tarkoitettu vain suomalaisille ja ehkä sallitaan myös ruotsalaisille. Hello Kitty -laastarit varmaan on tarkoitettu vain kissoille. Ja Barbie-laastarit nyt ei ainakaan sovi muille kuin vaaleille tytöille ja naisille. Äh, miten voi laastarin valintakin mennä näin vaikeaksi! :D

Muumilaastareita saa käyttää vain ruotsinkieliset suomalaiset.

Vierailija
644/653 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte tuuleksi seuraavaksi somen räjäyttävä anteeksipyyntö Anna Puulta? Toivon todella ettei.

Mä veikkaan Mariskaa. Sillä on rankka rastamenneisyys. 

Pelle Miljoonan pitäisi pyytää anteeksi (ei pitäisi oikeasti mutta leikitään nyt hetki) rastojaan ja rastafarimyssyä.

Näyttelijä Venla Saartamolla oli salkkareiden alkuaikoina rastat. Myöhästynyttä anteeksipyyntöä odotellessa.

Nyrkkeilijä Eva Wahlströmillä oli pikkuletit, en tiedä onko vieläkin. Pyytäisi anteeksi ja äkkiä.

Onkohan raptorin jäsenellä Jufolla vielä rastat? Jos on, niin äkkiä pois ja anteeksipyyntö perään.

Ja niin edelleen ja niin edelleen.

Vierailija
645/653 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia kehitti kännykän ainakin ensimmäisten joukossa. Miten neezkerit voivat omia kännykän käyttönsä? Entä vaatteet? Rahan?

Vierailija
646/653 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kukkapellossa kirjoitti:

Koko Hubara ja Emmi Nuorgam kommentoineet tätä kampaus-gatea. Löytyikin just tuo kaksikko. Molemmat ovat mielellään julkisuudessa, joskus mietin ajavatko he oikeasti vähemmistöjen asiaa, vai onko se tärkein motivaattori purkaa omaa pahaa oloaan. Heissä ei suinkaan ärsytä saamelaiset tai juutalaiset sukujuuret, vaan näköalattomuus ja kärkäs tyyli. Olisi kyllä mielenkiintoista saada näille kahdelle keskusteluohjelma, profiloituvathan he myös ammattitoimittajina. En ikimaailmassa uskaltautuisi vieraaksi, vaikka olen itse monikulttuurinen ja lesbo - en ole ikinä uhritutunut kummastakaan, vaan ne ovat osa minua ja olen täysin sinut juuri näiden puolien kanssa. 

Koko Hubara ja Emmi Nuorgam vaikuttavat tosiaan aika samanlaisilta keskenään. Kummastakin tulee minulle sellainen mielikuva, että haluaisivat kovasti olla paljon selkeämmin vähemmistöä kuin ovat. Olin tosi yllättynyt, kun näin joskus jossain Hubaran nuoruudenkuvan. On kyllä muutamaa astetta tummempi meikkivoide nykyään kovassa käytössä.

Minun on myös ollut vähän vaikea ihan uskoa Hubaran kaikkia juttuja. Kuinka hänelle muka  ihan jatkuvasti tullaan kadullakin kertomaan mitä r * sistisempia juttuja ja kysellään osaako hän edes puhua suomea, koska on niin kauhean ruskea. Ei mielestäni eroa katukuvasta kyllä ollenkaan tai näytä edes mitenkään epäsuomalaiselta. Minulla on täysin suomalaisia tuttuja, jotka ovat samaa ns. väritasoa hänen kanssaan.

Mutta tosiaan kyseessä on ihminen, jonka mielestä beigen väriset laastaritkin ovat rasistisia ja Oneiron-kirja riistoa, että ei pitäisi varmaan ihmetellä.

Mitä? Onko laastarikin syyllinen johonkin riistoon?

Mikä juttu?

Vissiin joku nykyhubakkojen aivoriepu. 

Vierailija
647/653 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä hupaisa juttu.

Minulla on afrikkalaisia ystäviä, heidän kotimaastaan on aikoinaan viety paljon orjia.

Minun valkoisena pitäisi näillä perusteilla hävetä koko olemassaoloani siellä, mutta sitä en tee ja minua on aina kohdeltu hyvin ja lämmöllä.

Mutta itse asiaan, kyllä nämä letti- ja punoskampaukset ovat nykyään hiusten koristelua, taidetta. Minullekin tekevät ystäväni mielellään, mitä nyt tuskastelevat suomalaista hiuslaatua.

Jotenkin huvittava ja erittäin kaukaa haettu oli tämä ”valtava virhe”. 😁

Vierailija
648/653 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaiset itse ovat pitäneet orjia (ja pitävät yhä) ammoisista ajoista lähtien. Mielestäni se, että pääsi leveämmän leivän ääreen lännen kultamaille puuvillaa keräämään ei kyllä ole mikään itkemisen aihe.

Vierailija
649/653 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin USA:n matkalta stetsonin. En tiedä, voiko sitä laittaa enää päähänsä. Joku texasilainen voi syyttää kulttuurisesta omimisesta.

Vierailija
650/653 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut anteeksipyydellen kahvin juonnin, koska se on arabikulttuurista omittu tapa itse kahvi-sana mukaanlukien. Pyydän anteeksi teen juontianikin. Itse sana tee kantaa kolonialististista ja kapitalistista taakkaa. Kun manner-Kiina sulki rajansa, espanjalaiset ja hollantilaiset kauppiaat rahtasivat teetä Eurooppaan Taiwanin saarelta, jonka murteessa sana on te. Tuttavallinen sana chai/tsajukin on portugalin ja venäjän kielten kautta omittu, anteeksi. Kaakaosta en uskalla puhuakaan, mutta salaa joskus peiton alla pimeässä syön vain valkosuklaata. Näin omatuntoni ei kolkuta niin paljon kuin ennen, jolloin nautin tummaa suklaata. Olen alkanut tukea reilun kaupan viljelijöitä lähettämällä heille oravannahkoja, etteivät he enää jatkaisi kolonialistista perinnettä tuottamalla raaka-aineita, joita lähetetään entisten siirtomaaherrojen Eurooppaan.

Vierailija
651/653 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000008391463.html

Tuore uutinen iltasanomasta!

Chisu lopettaa soolouran!!

Ihmeiden aika ei ole vielä ohi!!

Ja ilmassa on suurta urheilujuhlan tuntua!!!

Vierailija
652/653 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä jaksossa Chisulla oli musta etuletti, joka muistutti minua pohjois-amerikan intiaanien tyylistä. Heitä on sorrettu uudisasukkaiden toimesta paljon. Olisiko nyt anteeksipyynnön paikka Chisu. Omit heidän kulttuuria räikeästi.

Vierailija
653/653 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on geeniensä ansiosta tosi kiharat tai jopa käkkärät hiukset.

Jotkut heistä suoristavat ja/tai vaalentavat hiuksiaan, mutta eivät he pyydä anteeksi sitä, että omivat länsimäista kulttuuria itselleen.

Miksi yleensä vaaleaihoiset ovat heitä, jotka pyytelevät anteeksi kulttuurien omimista tai joita syytetään toisten kulttuurien omimisesta?